مزایا و معایب دانگ فنگ H30 Cross دانگ فنگ اچ30 کراس بخریم یا نه؟ فایندز | dongfengblog

آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

  • طبعا چنین قدرتی شاید برای هاچبک سبک و کوچکی مانند پژو ۲۰۶ مناسب باشد اما برای خودرویی با ابعاد و وزن اچ ۳۰ کراس، مناسب نیست.
  • کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد.
  • سامانه تعلیق اچ‌سی کراس از نوع مستقل است و همان سامانه تعلیقی است که بر روی پژو ۳۰۶ هم استفاده شده بود.
  • دنیای خودرو بسیار جذاب است؛ هر روز اتفاق و خبر مهمی در صنعت خودرو به دست می‌رسد.

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مبین خودرو ماندگار می باشد. غربیلک فرمان با دکمه‌های کنترلی روی آن و طرح سه شاخه خوش‌دست و زیباست. پنل پشت فرمان دارای طراحی ساده و قدیمی می‌باشد و اصلاً حس اسپرت بودن نمی‌دهد. نکته دیگر هم این‌که کابین این خودرو، ظرفیت گنجاندن 4 سرنشین با قد متوسط را دارد. H30 Cross علاوه بر نداشتن تست ایمنی از موسسه اروپایی ENCAP، نتیجه تست ایمنی ضعیف ۳ ستاره از موسسه چینی CNCAP را دارا ست. لازم به ذکر است که وزن پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۱۰۵۴ کیلوگرم است و H30 Cross وزنی ۱۲۳۰ کیلوگرمی دارد.

مزایا و معایب دانگ فنگ H30 Cross | دانگ فنگ اچ30 کراس بخریم یا نه؟

استارت مجله خبری ماشین دنگ فنگ فنگ ix5 دکمه‌ای، سقف پانورامیک برقی و سیستم ورود بدون کلید، صندلی‌های اسپرت، کیسه هوا برای راننده و سرنشینان خودرو، ترمز دستی الکترونیکی و… از جذاب‌ترین امکانات دیگنیتی جدید گروه خودروسازی بهمن است. «دانگ فنگ اچ 30 کراس ؛ مشخصات فنی، قیمت و تصاویر محصول جدید ایران خودرو،دارای تعداد زیادی ایربگ(کیسه ی هوا)». دانگ فنگ جدید گروه خودروسازی بهمن 4685 میلی‌متر طول، 1865 میلی‌متر عرض و 1645 میلی‌متر ارتفاع همراه با فاصله محور‌های 279 میلی‌متری روانه بازار ایران می‌شود. نمای پشتی دانگ فنگ ix5 بسیار جذاب است و می‌توان گفت که اندازه متوسطی دارد. طراحی اگزوز‌های دو قلوی دانگ فنگ ix5 باعث شده که نمای پشت خودرو بسیار جذاب و اسپرت بنظر بیاید.

امکانات ایمنی و رفاهی H30 کراس

دانگ فنگ h30 کراس نخستین بار در سال ۲۰۱۰ پا به عرصه وجود نهاد. این خودرو با همکاری کمپانی پژو فرانسه توسعه یافته و بر پلتفرم پژو ۳۰۸ بنیان نهاده شده است. چینی‌ها بالاخره وارد عرصه‌ای شده‌اند که می‌خواهند در بازار بین‌المللی نیز حرفی برای گفتن داشته باشند. شتاب 0 تا 100 دیگنیتی جدید خودروسازی بهمن 12 ثانیه است که برای خودرویی در کلاس کراس اوور کوپه راضی‌کننده به نظر نمی‌رسد. پس از توافقات هسته‌ای و در سال 94، یک قرارداد همکاری بین شرکت دانگ فنگ و ایران خودرو برای مونتاژ خودروهای این شرکت، بسته شد. یکی از این خودروهای قرارداد که دانگ فنگ H30 کراس نام دارد، بر خلاف نامش اصلاً کراس اوور نیست.

اگر چه طراحی کابین اچ سی کراس زیبا، مدرن و بروز است، ولی به طور کلی بخواهیم بگوییم، کیفیت ساخت و همچنین مواد اولیه به کار رفته در کابین این خودرو، اصلاً خوب نیست. فضای کابین اگر چه بزرگ و جادار است، ولی صندلی‌های آن به هیچ وجه راحت نیستند و نشستن طولانی مدت روی آن‌ها، سرنشین را خسته می‌کند. البته در این رده قیمتی، شاید خیلی نتوان به این مورد خیلی خرده گرفت، ولی به طور کلی این موضوع ایرادی است که خریدار احتمالی آن، قبل از خرید باید از آن آگاه باشد. دانگ فنگ H30 کراس؛ یکی از محصولات این خودروسازی چینی است که اولین بار در سال 2010 رونمایی شد. پس از عقد قرارداد همکاری بین ایران خودرو و دانگ فنگ در زمستان سال 94 مونتاژ این خودرو در کشور آغاز شد.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng