راهنمای خرید دانگ‌فنگ اچ30 کراس؛ مشخصات فنی، آپشن‌ها، قیمت و شرایط فروش | dongfengblog

فضای کابین اگر چه بزرگ و جادار است، ولی صندلی‌های آن به هیچ وجه راحت نیستند و نشستن طولانی مدت روی آن‌ها، سرنشین را خسته می‌کند. البته در این رده قیمتی، شاید خیلی نتوان به این مورد خیلی خرده گرفت، ولی به طور کلی این موضوع ایرادی است که خریدار احتمالی آن، قبل از خرید باید از آن آگاه باشد. ولی افسوس که ایران خودرو برنامه‌های دیگری برای بازار کشور تدارک دیده بود و قصد داشت دانگ فنگ را وارد دنیای سواری‌های کشورمان کند. دانگ فنگاز چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو پیش از این با خودروهای تجاری آن در ایران آشنا بوده ایم، اینک با محصولات سواری توسط ایران خودرو وارد کشور می شوند. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای دانگ فنگ دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. دانگ فنگ اچ30 کراس در بازار معادل 90 میلیون تومان کشف قیمت شده و بهای آن در کارخانه برابر 50 میلیون تومان است.

گزارش ویدئویی از نمایشگاه خودروی اصفهان 97

مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. در اینجا باید اضافه کرد که یکی از معایب این خودرو شتاب و کشش آن است که مثلاً در مقایسه با رنو ساندرو استپ وی به هیچ وجه قابل قبول نیست. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد و هرگونه استفاده از مطالب این فروشگاه فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. احتمال زیاد بست های باتری یا کابل های اتصال دهنده ضعیف شده اند. سلام نشان استانداری روی باتری کجا هستش؟میشه راهنمایی کنین و مدلش رو نشون بدین.

آغاز به کار معاینه فنی سیار کنترل کنار جاده‌ای خودرو‌های سنگین

البته فروش کامیون های دانگ فنگ در ایران با شرایط فروش در پی تحریم های بین المللی و قطع شدن روابط با خودروسازان بزرگ و با مشارکت سایپا دیزل صورت گرفت. در صورتی که از طریق فروش اقساطی، خودروهای دانگ فنگ را خریداری کنید بهترین شانس خرید را نصیب خود کرده اید. دانگ فنگ موتور بزرگ ترین خودرو ساز چینی در کشور خود به حساب می آید. محصولات این شرکت را در ایران با خودروی H30 Cross می‌شناسیم که اولین بار طی همکاری با ایران خودرو وارد بازار شده.

  • » راحتی بدنه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس در یک کلام طراحی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس را نمی‌توان خیلی جذاب دانست.
  • البته در این رده قیمتی، شاید خیلی نتوان به این مورد خیلی خرده گرفت، ولی به طور کلی این موضوع ایرادی است که خریدار احتمالی آن، قبل از خرید باید از آن آگاه باشد.
  • هم اکنون برای مدل T375 باید بیش از یک میلیارد تومان آن هم برای کارکردهای بالای ۵۰۰ هزار کیلومتر پرداخت کرد.
  • من هم داشتم ، درب عقبش ، قسمت پلاستیکش یه خرده شل شده و باید صداگیری کنین.

در ادامه قصد داریم به مجله خبری ماشین دنگ فنگ این خودرو از زوایای مختلف بپردازیم. باتوجه به اینکه کشنده‌های دانگ فنگ در بازه‌ی زمانی گسترده‌ای در انواع مختلف عرضه شده‌اند، قیمت‌های مربوط به این کشنده‌ها نیز متغیر است. در وب‌سایت‌های خرید و فروشی مانند دیوار و شیپور، کشنده‌های دانگ فنگ چندین آگهی را به خود اختصاص داده‌اند. افزایش قیمت خودرو و قیمت قطعات از یک سو و تشدید تحریم‌های بین‌المللی از سوی دیگر باعث شده تا قیمت کشنده‌های دانگ فنگ نیز مانند دیگر محصولات، شیب صعودی داشته باشند. تا همین چند ماه پیش، قیمت مدل KX به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسید و در حال حاضر اگر بتوان نمونه مناسبی از آن را پیدا کرد، به طور حتم بالای ۲ میلیارد تومان قیمت خواهد داشت.

بخش زیادی از سپر جلو توسط پلاستیک مشکی رنگ به تسخیر درآمده و جایگاههای دایره‌ای فرم مه شکن‌ها با حواشی کرومی خود، در این ناحیه قابل تشخیص و تمیز دادن هستند. استفاده از رنگ مشکی برای پر کردن فضای خالی مابین اضلاع کرومی جلوپنجره تا کاسه چراغهای جلو نیز در بزرگتر جلوه دادن جلوپنجره موثر بوده است. جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. من هم داشتم ، درب عقبش ، قسمت پلاستیکش یه خرده شل شده و باید صداگیری کنین.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng