قیمت روز دانگ فنگ H30 کراس؛ خرید، فروش و بررسی فنی خودرو دانگ فنگ H30 کراس کارنامه | dongfengblog

قسمت کامیون سازی دانگ فنگ DFCV نام دارد که ۴۵٪ سهام آن در اختیار شرکت ولوو تراکس می‌باشد. سلام برق پشت آمپر ماشینم که کراس هست قطع و وصل میشه و ضعیف هست.این یعنی باید باتری ماشینم رو تعویض کنم یا به نظرتون مشکلش از چی میتونه باشه؟لطفا راهنماییم کنین. برق دزدی یعنی یک یا چند مصرف کننده برقی غیر مجاز در زمان خاموش بودن خودرو همچنان قطع نشده و به مصرف خود ادامه می دهند که در نتیجه برق باتری خودرو را تخلیه می کنند. خدمات در محل با امداد باتری مشهد به صورت حرفه ای با نیروهای آموزش دیده در محل شما به صورت رایگان انجام می پذیرد. کلیه خدمات تست و نصب باتری در محل شما رایگان بوده و شما فقط قیمت تمام شده باتری (قیمت مصرف کننده بدون احتساب خدمات) که در نرخ نامه های شعب موجود است را پرداخت می کنید.

جدیدترین شاسی‌بلند دو دیفرانسیل بازار ۲۵ام بهمن در تبریز رونمایی می‌شود

اچ30 کراس را بر خلاف اسمش نمی‌توان یک خودرو کراس اوور دانست؛ این خودرو در اصل یک هاچبک با طول دماغه کشیده است که بواسطه حقه‌های ظاهری، نمای شبه کراس اوور بدان اهدا شده است. سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. غربیلک فرمان با دکمه‌های کنترلی روی آن و طرح سه شاخه خوش‌دست و زیباست. پنل پشت فرمان دارای طراحی ساده و قدیمی می‌باشد و اصلاً حس اسپرت بودن نمی‌دهد. نکته دیگر هم این‌که کابین این خودرو، ظرفیت گنجاندن 4 سرنشین با قد متوسط را دارد. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.

نوع باتری مناسب دانگ فنگ اچ سی کراس (H30 CROSS)

جعبه‌دنده‌های عرضه شده روی اس‌ایکس۶ شامل یک گونهٔ ۵ دندهٔ دستی و یک گونهٔ سی‌وی‌تی هستند. در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ یک مدل جایگزین با نام ایکس۶ برای این مدا عرضه شد که تولید آن با توجه به آمار فروش ضعیف، در سال ۲۰۱۷ متوقف شد. پرداخت کنند و مابقی وجه را پس از صدور دعوتنامه پرداخت خواهد شد. سود مشارکت و انصراف به ترتیب برابر ۲۰ و ۱۸ درصد در نظر گرفته شده و رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی رویال، نارنجی و قرمز متالیک در این شرایط فروش ارائه شده است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز آن در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

دانگ فنگ مدل 1398

مجله خبری ماشین دنگ فنگ فنگ H30 کراس؛ یکی از محصولات این خودروسازی چینی است که اولین بار در سال 2010 رونمایی شد. پس از عقد قرارداد همکاری بین ایران خودرو و دانگ فنگ در زمستان سال 94 مونتاژ این خودرو در کشور آغاز شد. این خودرو با تبلیغات فراوانی که توسط ایران خودرو انجام شد، توانست به محبوبیت بالایی برسد و به سرعت فروش برود. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

http://dr-architecture.ir

برای دسترسی راحت تر به قیمت باتری دانگ فنگ اچ سی کراس اینجا کلیک کنید. قیمت دانگ فنگ برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات دانگ فنگ موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است.

  • به طور کلی طراحی H30 کراس، نسبت به خودروهای دیگر این کلاس مانند استپ وی به خوبی صورت گرفته‌است.
  • سیستم انتقال قدرت در این خودرو به صورت دیفرانسیل جلو بوده و شامل یک گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته ساخت آیسین ژاپن است.
  • توجه داشته باشید که باتری فابریک خودرو نیز یک باتری ۶۰ آمپرساعت می باشد.
  • این شرکت که در سال 2012 بیش از 2 میلیون و 760 هزار دستگاه خودرو تولید کرده ‌است، هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان 4 خودروساز بزرگ چین شناخته می‌شوند.
  • بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng