لیست خودرو های دانگ فنگ Dong Feng، چین خودرو | dongfengblog

مجله خبری ماشین دنگ فنگ چون باتری با آمپرساعت بالا نیاز ندارد و یک باتری ۵۵ یا ۶۰ آمپرساعت برای آن مناسب است لذا قیمت باتری دانگ فنگ اچ سی کراس نسبت به دیگر خودروهای موجود در ایران چندان بالا نیست. همان طور که اشاره کردیم، دانگ فنگ اچ سی کراس از موتور معروف TU5 که به واسطه حضورش روی پژو ۲۰۶ تیپ ۵، ایرانیان سال‌هاست آن را می‌شناسند استفاده می‌کند. این موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ با ۱۰۵ اسب بخار نیرو و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور خود موتور ضعیفی نیست، ولی برای خودرویی در این رده قیمتی، استفاده از یک موتور قدیمی اتفاق خیلی خوبی نیست.

بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه دانگ فنگ H30 کراس

مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است. از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. در دهه‌ی گذشته و پس از وضع تحریم‌های بین المللی علیه ایران، دانگ فنگ این فرصت را پیدا کرد تا در بخش خودروهای سنگین در کشورمان حضور پیدا کند. در مرحله اول، کامیون‌ها وکشنده دانگ فانگوتریلی دانگ فانگرا در مدل‌های T300 و T375 در ایران حضور یافتند. بعدها نام این دو محصول به البرز و کاوه تغییر پیدا کرد و پروسه تولید و مونتاژ آن‌ها در کشورمان آغاز شد. عصر ایران- منگشی خانواده ای از محصولات دانگ فنگ است که به خودروهای آفرودی 4×4 اختصاص دارد.

http://dr-architecture.ir

دانگ فنگ، H30 Cross، دانگ فنگ H30 کراس مدل 1397 سالم خونگی علت کار کرده کم محل کار بامنزل یکی هست تخفیف فقط بپایی قر … دانگ فنگ، H30 Cross، 2 لکه رنگ کاپوت و گلگیر جلو فنی در حد ماشین کم کارکرد واقعی تمام سرویسها انجام شده نمایندگی مرکزی … نوین باتری، یکی از بزرگترین مراکز پخش باتری خودرو در شرق کشور، برترین نمایندگی باتری مناسب در مشهد آماده ارائه بهترین باتری با طول عمر بالا و استاندارد خودرو شما می باشد تا هیچ آسیبی به سیستم برق خودرو شما وارد نشود. بدین ترتیب اچ30 کراس در ایران به یک محصول نسبتا پرفروش بدل شده و رفته رفته همچون سایر تولیدات ایران خودرو نظیر پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ در حال تبدیل شدن به یار همیشگی و دائمی بازار ایران است. خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. قسمت پشتی دانگ فنگ H30 طراحی ساده‌ای دارد و تنها چیزی که نظر را جلب می‌کند، چراغ‌های بزرگ و عجیب این خودرو است.

طراحی خارجی H30 کراس

فرم صندلی‌ها با روکش پارچه‌ای، خیلی با سایر قسمت‌های خودرو هماهنگی ندارد و در مجموع شاید نتوان نمره قابل قبولی به کابین اچ ۳۰ کراسی داد که بسیاری انتظار یک کابین اسپرت و هیجان انگیز را از آن داشتند. کیفیت متریال به کار رفته در داخل کابین هم خیلی قابل قبول و خوب نیست. در عین حال جایگیری کلیدهای مختلف مانند فلاشر و کلیدهای مربوط به سیستم تهویه هم چندان مناسب نیست و راننده برای دسترسی به آنها به مشکل برمی‌خورد. دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس موفق به دریافت تنها ۳ ستاره ایمنی از موسسه استاندارد چین شده است. این خودرو در بخش ایمنی فقط مجهز به ۴ کیسه هوا، کمربند ایمنی پیش کشنده و ترمز ضدقفل است و اثری از سیستم کشش و پایداری و ترمزهای دیگر در آن دیده نمی‌شود. این در حالی است که خودروهای چینی دیگر در این زمینه بسیار بهتر و قویتر عمل کرده‌اند.

دانگ فنگ منگشی ام-ترین کراس اوور

گیربکس قدرتی با ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب، نحوه انتقال قدرت را به نرمی و کیفیت هر چه تمام‌تر انجام می‌دهد مخازن سوخت آن از دو مخزن ۴۰۰ و ۳۵۰ لیتری آلومینیومی تشکیل شده است. دانگ فنگ H30 کراس -محصول شرکت دانگ فنگ موتورز چین است که از سال 1395 توسط ایران خودرو وارد بازار شد. در واقع این کمپانی شریک تجاری پژو – سیتروئن میباشد به همین دلیل است که در ساخت این خودرو از پلتفرم اتاق سری 3 پژو نیز استفاده شده . H30 Cross نسخه ی هاچ بک از خودروی S30 ( در ایران وجود ندارد ) میباشد ادامه مطلب…

  • قبل از هر چیز باید خاطرنشان کنیم که باتری خودرو دانگ فنگ اچ سی کراس در تمامی مدل های تولیدی در ایران در سال های مختلف فرقی نداشته و همگی آن ها در یک ابعاد و آمپرساعت می باشند.
  • باتری های مخصوص خودرو در دو نوع سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ تولید می شوند.
  • © کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به منطقه خودرو شماره 9میباشد.
  • پاکستان، اندونزی، مالزی، میانمار، پاراگوئه، فیلیپین، ویتنام و انگلستان بیشترین واردات دانگ‌فنگ را به‌خود اختصاص داده‌اند.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng