کامیون دانگ فنگ و انواع آن اتوبان تراک : کارشناسی، خرید و فروش کشنده، تریلر و خودرو های تجاری | dongfengblog

در این مجله خبری ماشین دنگ فنگ پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای دانگ فنگ را دارند، باید در لحظه از قیمت دانگ فنگ باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های دانگ فنگ را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند.

خودروهای دانگ فنگ موجود در بازار ایران

این مدل توسط سایپا دیزل مونتاژ می‌شود که به عنوان جایگزینی برای مدل ولوو FH 500 انتخاب گردید. کابین دانگ فنگ KX480 از سقف بلند و دو بخش خواب سود می‌برد و تماماً از فولاد ساخته شده و جوش‌کاری آن با استفاده از پوشش مخصوص ضد زنگ انجام شده است. دانگ فنگ KX480، از ظرفیت باری معادل ۷۰۰۰ کیلوگرم در جلو و ۱۳۰۰۰ کیلوگرم در عقب تشکیل شده است. این کامیون ۴۸۰ اسب بخاری، گشتاور ۲۵۴۰ نیوتن متری تولید کرده که وظیفه انتقال این قدرت به عهده گیربکسی با ۱۲ دنده در جلو و ۴ دنده در عقب است. کامیون دانگ فنگ KX480، شش سیلندر بوده و استاندارد آلایندگی یورو ۴ را نیز پاس می‌کند.

  • دومین نظر غلط اینکه برخی باتری با آمپرساعت بالاتر از باتری فابریک خودرو را توصیه نمی کنند و می گویند به سیستم برق خودرو فشار وارد خواهد شد.
  • اچ ۳۰ کراس محصول همکاری شرکت فرانسوی PSA و دانگ فنگ چین است که در میان چهار خودروساز بزرگ کشور چین قرار دارد.
  • جلو پنجره پهن و کشیده این خودرو از طراحی ساده‌ای برخوردار است و به جهت کاهش این سادگی، طراحان دو نوار پهن کرومی مشبک را که در وسط از هر دو طرف لوگوی دانگ فنگ تا کناره‌ها امتداد یافته‌اند، به سطح داخلی جلوپنجره اضافه نموده‌اند.
  • پیشرانه الکتریکی منگشی حدود 1070 اسب بخار خروجی دارد و انرژی خود را از بسته باتری 140 کیلووات ساعت تامین می کند که برد حرکتتی 500 کیلومتر را نیز فراهم خواهد کرد.
  • + مهم‌ترین مزیت‌های دانگ فانگ H30 کراس چیست؟ موتور TU5، تعلق نرم، فضای جادار کابین، امکانات کامل استپ وی، هماهنگی کامل بین پیشرانه و دنده از مهم‌ترین مزیت‌های این ماشین است.

این نظر نیز غلط می باشد زیرا ولتاژ تمامی باتری ها از ۳۵ تا ۲۲۰ آمپرساعت همگی ۱۲ ولت می باشد و ما فقط آمپرساعت یعنی ذخیره برق باتری را بیشتر می کنیم پس هیچ فشاری به سیستم برق خودرو وارد نمی شود. دومین نظر غلط اینکه برخی باتری با آمپرساعت بالاتر از باتری فابریک خودرو را توصیه نمی کنند و می گویند به سیستم برق خودرو فشار وارد خواهد شد. مشهد تماس حاصل فرمایید و از خدمات تست و نصب باتری در محل (امداد باتری مشهد) بهره مند شوید. در بخش فوقانی محل نصب پلاک یک نوار کرومی به جهت زیباتر نشان دادن این ناحیه تعبیه شده است.

کراس‌اوور[ویرایش]

در نمای جانبی نیز هیچ طراحی خاص و یا خطوط شکل دهنده به بدنه نمی‌بینیم. از نمای جانبی ارتفاع بلند خودرو بیشتر دیده می‌شود که البته دلیل کراس نامیدن خودرو هم همین شکل طراحی آن است. رینگ‌های کوچک دانگ فنگ، خیلی با فرم کلی و ابعاد خودرو هماهنگ نیست. طراحی نمای عقب این خودرو با چراغ‌هایی که به سمت دو طرف شیشه عقب کشیده شده‌اند، با اینکه نسبت به سایر قسمت‌ها کمی بهتر است اما باز هم به تنهایی نمی‌تواند امتیاز طراحی خوبی را برای این هاچ بک کراس چینی به ارمغان بیاورد. یک زه مشکی پهن دورتادور بدنه را در بر گرفته که کمی حال اسپرت به طراحی خارجی این خودرو داده است. » طراحی کابین دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس کابین ساده و به دور از طراحی‌های پر زرق و برق دیگر خودروهای چینی در ایران است.

این کمپانی با خودروسازهای به نامی همچون نیسان، پژو سیتروئن، رنو و هوندا همکاری دارد. در فروردین ماه سال ۹۵ خودرو هاچبک دانگ فنگ h30 به عنوان محصول جدید ایران خودرو نیز معرفی شد. دانگ فنگ موتور – DongFeng – خودروسازی چینی است که در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng