قیمت دانگ فنگ H30CROSS, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | dongfengblog

این نسل که از دو موتور ۱٫۶ و ۱٫۸ لیتری برخوردار بود، تا سال ۲۰۱۶ تولید می‌شد. نزدیک خودرو به اچ سی حداقل 10 میلیون تومان گران تر است، اما در هنگام استفاده متوجه میشید که اچ سی 10 میلیون حداقل از رقبا بیشتر می ارزد. اواخر زمستان 1394 ایران‌خودرو پیش‌فروش دانگ‌فنگ H30 Cross را به‌عنوان ارزان‌ترین کراس‌اورش آغاز کرد که با استقبال گسترده مشتریان همراه شد اما پس از تاخیر طولانی، نخستین سری آن در پاییز 1395 تحویل مشتریان شد. این خودرو برپایه پلتفرم قدیمی یکی از محصولات سیتروئن ساخته شده و قدرتش را از پیشرانه ایرانیزه‌ شده 206 تیپ5 می‌گیرد.

  • خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود.
  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.
  • در اینجا باید اضافه کرد که یکی از معایب این خودرو شتاب و کشش آن است که مثلاً در مقایسه با رنو ساندرو استپ وی به هیچ وجه قابل قبول نیست.
  • دانگفنگ موتور که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲٫۷۶ میلیون دستگاه خودرو تولید کرده‌است، هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان ۴خودروساز بزرگ چین شناخته می‌شوند.
  • در عین حال جایگیری کلیدهای مختلف مانند فلاشر و کلیدهای مربوط به سیستم تهویه هم چندان مناسب نیست و راننده برای دسترسی به آنها به مشکل برمی‌خورد.

این خودرو در چین موفق به کسب چهار ستاره از پنج ستارهٔ ایمنی شده‌است. دانگ‌فنگ اس‌ایکس۶ یک شاسی‌بلند اندازه متوسط است که در ژوئیهٔ ۲۰۱۶ توسط دانگ‌فنگ لیوژو موتور عرضه شده‌است. برای این مدل دو موتور ۱٫۶ لیتری ساخت میتسوبیشی و ۲٫۰ لیتری ساخت پی‌اس‌ای در نظر گرفته شده‌است که به‌ترتیب از قدرت ۱۱۷ و ۱۳۸ اسب بخار بهره‌مند هستند.

همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. کارنامه دقیقا اینجاست تا حلقه مفقود شده بین دو طرف معامله باشد. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند. دانگ فنگ نام یک شرکت خودروسازی چینی است که در ووهان چین مستقر است. این شرکت در کنار چانگان Changan، فاو FAW و سایک SAIC یکی از چهار شرکت بزرگ خودروسازی چین می‌باشد.

سیستم‌های ترمز

در ادامه باید اشاره شود که مجله خبری ماشین دنگ فنگ جفت محور کامیون دانگ فنگ T375 یا همان البرز، از ۷۰۶۰ میلی‌متر طول و ۲۵۰۰ میلی‌متر عرض سود می‌برد. هر دو مدل جفت و تک محور، از کلاچ تک صفحه‌ای هیدرولیک سود می‌برند. ضمن اینکه در مدل‌های موردبحث، سرعت سنج، تاخوگراف، دورسنج، درجه حرارت آب، میزان سوخت، فشار باد مخزن، سیستم مداری عقب و جلو، فشار روغن، علائم هشدار دهنده الکتریکی و صفحه نمایش دیجیتال تعبیه شده است.

http://dr-architecture.ir

بهتر است اگر از عمر باتری بیش از دو سال گذشته است باتری توسط دستگاه تست باتری تست شود. سفت کردن زیاد سبب شکستن بست های باتری می شود و شل بودن زیاد سبب عدم رسانایی برق باتری می شود. با باز شدن دو بست باتری و نگهدارنده باتری، می توانید باتری معیوب را از محل خود خارج و باتری جدید را دقیقاً مشابه باتری قبلی، در جای خود قرار دهید.

اچ سی کراس مدل 97 اقساطی تحویل فوری

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng