به این ۴ دلیل دانگ فنگ اچ سی کراس نخرید | dongfengblog

یک پیشرانه کلاس EREV نیز برای این مفهومی ها در نظر گرفته شده که تفاوتش با مدل الکتریکی خالص به حضور یک ژانراتور داخلی و افزایش برد حرکتی آن مربوط می شود. در تریم EREV برد حرکتی خودرو از یک باتری 65.88 کیلووات ساعت برابر 800 کیلومتر خواهد بود. یک پیشرانه کلاس EREV نیز در نظر گرفته شده که تفاوتش با مدل الکتریکی خالص به حضور یک ژانراتور داخلی و افزایش برد حرکتی آن مربوط می شود. برای دریافت آخرین اخبار خودرو جدید ترین خودرو ها و قیمت روز خودرو ایمیل خود را ثبت کنبد. سایت منطقه خودرو با ارائه اطلاعات شفاف و مبتنی بر واقعیت، به ارتقاء کیفیت فرایند “ارزیابی”، “انتخاب”، “خرید” و “نگهداری” خودروی مورد نظر شما عزیزان پرداخته و همواره در کنار شما خواهد بود.

دانگ فنگ S30

اگر خودرو شما نیاز به باتری دارد با شعب ما تماس حاصل فرمایید و نوع خودرو و محل خود را اعلام فرمایید تا نزدیک ترین نیرو در اسرع وقت به محل شما اعزام شود. نوع اسیدشارژ باتری، روش قدیمی تولید باتری بوده است که با گذشت زمان جای خود را به نوع جدید آن یعنی باتری سیلد داده است. باتری های مخصوص خودرو در دو نوع سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ تولید می شوند.

http://dr-architecture.ir

میزان مصرف سوخت این خودروی 1230 کیلوگرمی به صورت رسمی معادل 7.04 لیتر در هر صد کیلومتر عنوان شده که در عمل بایستی مصرف بالای 7.5 تا 8 لیتر را به صورت ترکیبی برای این خودرو در نظر بگیرید. همچنین ظرفیت فضای صندوق عقب این خودرو معادل 417 لیتر است که تقریبا مناسب به نظر می‌رسد و این در حالی است که در صورت خواباندن صندلی‌های ردیف دوم این حجم تا 1137 لیتر افزایش خواهد یافت. استفاده از صفحه نمایشگر 6.5 اینچی در قسمت میانی داشبورد نمای مدرن‌تری به طراحی قدیمی آن بخشیده و به‌روزترین تکنولوژی کابین اچ30 کراس محسوب می‌شود. سایز شیشه‌های جانبی اندکی کوچک به نظر می‌رسد و میله باربند سقفی به همراه آنتن معمولی و اسپویلر روی شیشه عقب در این نما قابل مشاهده است. هنگامی که از زاویه روبرو به این خودرو نگاه می‌کنید، چهره‌ای نسبتا متناسب را نظاره گر خواهید بود. چراغ‌های جلو از سایز تقریبا بزرگ و کشیده‌ای برخوردار هستند و چینش اجزای داخلی آنها نیز به گونه‌ای است که روشنایی در روز (دیلایت) و چراغ راهنما را به صورت یکپارچه درون خود جای داده‌اند.

  • یعنی در محور جلو ۷۰۰۰ کیلوگرم و در محور عقب این میزان به حدود ۱۳۰۰۰ کیلوگرم می‌رسد.
  • یک پیشرانه کلاس EREV نیز در نظر گرفته شده که تفاوتش با مدل الکتریکی خالص به حضور یک ژانراتور داخلی و افزایش برد حرکتی آن مربوط می شود.
  • نوین باتری یکی از بزرگترین نماینده های فروش و خدمات پس از فروش انواع باتری های مناسب خودرو و باتری یو پی اس در مشهد، بهترین باتری های مناسب را ارائه می دهد.
  • براساس اعلام مقامات دانگ فنگ، این خودروهای جدید در سال 2023 وارد بازار چین خواهند شد.
  • جعبه‌دنده‌های عرضه شده روی اس‌ایکس۶ شامل یک گونهٔ ۵ دندهٔ دستی و یک گونهٔ سی‌وی‌تی هستند.
چراغ‌های مجله خبری ماشین دنگ فنگی کشیده با گرافیک داخلی زیبا در دو طرف جلوپنجره تقریباً باریک که دارای دو نوار کرومی افقی است قرار گرفته‌اند. چراغ‌های مه‌شکن هم در قسمت پایینی سپر در دو قاب دایره‌ای شکل تو رفته قرار دارند. با ورود به صفحه قیمت دانگ فنگ و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید.

‏H30 کراس

براساس اعلام مقامات دانگ فنگ، این خودروهای جدید در سال 2023 وارد بازار چین خواهند شد. لیفان X50 یکی از تولیدات کمپانی لیفان موتورز است که در نگاه اول شبیه یک هاچ بک است اما این خودرو مانند لیفان x60 در کلاس خودرو های کراس اوور کوچک قرار می گیرد . این خودرو در دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک تولید شده و هر دو مدل توسط کرمان موتور عرضه می شوند. خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است. خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng