خرید فروش دانگ فنگ صفر و کارکرده در ایران شیپور | dongfengblog

دانگ فنگ H30 کراس -محصول شرکت دانگ فنگ موتورز چین است که از سال 1395 توسط ایران خودرو وارد بازار شد. در واقع این کمپانی شریک تجاری پژو – سیتروئن میباشد به همین دلیل است که در ساخت این خودرو از پلتفرم اتاق سری 3 پژو نیز استفاده شده . H30 Cross نسخه ی هاچ بک از خودروی S30 ( در ایران وجود ندارد ) میباشد ادامه مطلب… از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 27 بهمن 401 . لازم به ذکر است که فروش اقساطی خودرو‌های چینی در ایران این امکان را به وجود آورده که بتوان از جدیدترین خودرو‌های کراس اوور نیز استفاده کرد.

سیستم تعلیق و فرمان

اگر در هنگامی که ماشین h30کراس خاموش است شیشه بالابرها ضعیف عمل کنند و یا چراغها کم نور شود باتری h30کراس خراب شده و باید باتری ماشین را تعویض کنید. قسمت کامیون سازی دانگ فنگ DFCV نام دارد که ۴۵٪ سهام آن در اختیار شرکت ولوو تراکس می‌باشد. البته می‌توانید با مطالعه مقاله بیمه شخص ثالث خودروهای چینی نیز اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست بیاورید.

معرفی خودروی دانگ فنگ H30 کراس: خرید اقساطی دانگ فنگ H30 کراس

با وجود مجله خبری ماشین دنگ فنگ اقساطی خودرو راحت‌تر می‌توانید خودروی ایده‌آل خود را خریداری کنید. دانگ فنگ ix5 جدید 4 سیلندر و 16 سوپاپ و حداکثر گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر در ۱۸۰۰ یعنی ۴۰۰۰ دور در دقیقه دارد. Ix5 از دنده اتومات CVT برای انتقال قدرت به چرخ‌ها استفاده می‌کند و از استاندارد آلایندگی یورو 5 را نیز بهره می‌برد. خوشبختانه در ایران امکان خرید ماشین قسطی سبب شده که بتوان جدیدترین و بهینه‌ترین خودرو‌ها را با هر قیمتی تهیه کرد. H30 کراس که برخلاف نامش کراس اوور نیست، طراحی قابل قبول و امکانات و آپشن‌های مناسبی دارد. این خودرو که حاصل همکاری دانگ فنگ و پژو سیتروئن فرانسه است؛ بر روی پلتفرم پژو 308 ساخته شده‌است.

http://dr-architecture.ir

قابل توجه است که دیگر رقبای این خودرو هم چیزی بیشتر از اچ سی کراس ندارند و حتی از امکانات پایین تری هم برخوردار هستند. اچ سی کراس از این قاعده مستثنی نیست و کابینی راحت تر و شکیل تر نسبت به ساندرو استپ وی دارد که رقیب اصلی این خودرو است. اما در محصولات چینی و به ویژه اچ سی کراس هیچ نشانی از این اصول اولیه مشاهد نمی شود. فروشگاه اینترنتی باتری ماشین نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش باتری های سپاهان باتری، صبا باطری و باتری های ایاس EAS برنا باطری می باشد.

در میانه سال ۱۳۹۴ ایران خودرو خبر از وارد کردن خودرویی خاص و متفاوت را به بازار خودرو داد. کراس اووری چینی که قرار بود در رقابت با سایر خودروهای چینی و وطنی عرضه شود. تبلیغات گسترده و عکس‌های زیبایی که از این کراس اوور پخش شد، سبب استقبال مردم برای پیش ثبت نام این خودرو بود.

  • ترکیب ظاهر و مشخصات فنی این خودرو برگرفته از محصولات پژو است.
  • دانگ فنگ همچنین شرکت جوینت ونچری با گروه PSA نیز دارد که به تولید خودروهای پژو، دی اس و کامیون های سبک می‌پردازد.
  • عمر مفید باطری بر روی این خودرو بین دو تا سه سال است و پس از این مدت باید نسبت به تست و در صورت نیاز تعویض باطری اقدام کنیدِ.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng