مشخصات کامل دانگ فنگ اچ 30+شرایط فروش کاربلد | dongfengblog

شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۲.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۸۳ کیلومتر در ساعت است. اچ ۳۰ کراس مخزن سوختی با گنجایش ۵۱ لیتر و مصرف سوختی معادل ۷­­­ لیتر به صورت میانگین دارد. کشنده دانگ فنگKX480، یکی از مدل‌های جدید این کمپانی است که به امکانات و تجهیزات خوبی هم مجهز شده است. ضمن اینکه ظاهر دانگ فنگ KX480، یکی از برگ‌های برنده آن در زمینه بازار خرید و فروش است.

تیزر KMC J7،جدیدترین محصول کرمان موتور

شکل دریچه‌های تهویه به صورت چهار ضلعی طراحی شده و نمای ساده و معمولی دارند. کیفیت ادوات کابین اگرچه فوق العاده نیست اما در قیاس با رقبایی همچون رنو ساندرو بهتر است و در حد و اندازه‌های دیگر محصول ایران خودرو یعنی دنا برآورد می‌شود. یک هواکش بزرگ ذوزنقه شکل نیز در بخش میانی-پایینی سپر تعبیه شده تا هوای مورد نیاز سامانه خنک کننده را تامین نماید. در زیر این هواکش نیز یک دیفیوزر نقره‌ای رنگ جاسازی شده که جلوه خوشایندتری را برای نمای روبروی h۳۰ کراس پدید آورده است.

http://dr-architecture.ir

از سال‌ها قبل، برندهای اروپایی و انواع تریلر، کامیون و کشنده‌های قاره سبز، حضور گسترده‌ای در ایران داشتند. اما به دلیل تحریم‌های بین المللی و رابطه نزدیک ایران و چین، این برندهای کشور چین بودند که برای حضور و کسب سهم از بازار کشورمان، فرصت مناسبی یافتند. در بین برندهای چینی خودروهای سنگین، نام دانگ فنگ برای علاقمندان تا حدود زیادی آشنا و شناخته شده است. البته این برند علاوه بر خودروی سنگین، یک اتومبیل هاچ بک هم به نام H30 Cross داشته که طی چند سال گذشته در ایران خودرو تولید می‌شد.

  • کامیون دانگ فنگ KX480، شش سیلندر بوده و استاندارد آلایندگی یورو ۴ را نیز پاس می‌کند.
  • خیلی از مالکین کشنده البرز، از گیربکس ۱۶ سرعته قدرتی آن به عنوان نقطه قوت مهم کشنده البرز نام می‌برند.
  • گیربکس قدرتی با ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب، نحوه انتقال قدرت را به نرمی و کیفیت هر چه تمام‌تر انجام می‌دهد مخازن سوخت آن از دو مخزن ۴۰۰ و ۳۵۰ لیتری آلومینیومی تشکیل شده است.

از آن جایی که خط مجله خبری ماشین دنگ فنگ این خودرو در کشورمان و توسط بزرگ‌ترین به اصطلاح خودروساز ایران راه اندازی شده، انتظار می‌رود خدمات پس از فروش بهتری را این کمپانی به خریداران این خودرو ارائه کند. H30 کراس که برخلاف نامش کراس اوور نیست، طراحی قابل قبول و امکانات و آپشن‌های مناسبی دارد. این خودرو که حاصل همکاری دانگ فنگ و پژو سیتروئن فرانسه است؛ بر روی پلتفرم پژو 308 ساخته شده‌است.

دانگ‌فنگ اس‌ایکس۵[ویرایش]

این چراغ‌ها در قسمت پایینی پهن و بزرگ هستند و در ادامه در دو طرف شیشه عقب و سقف به شکل یک نوار باریک امتداد یافته‌اند. روی درب صندوق عقب یک تورفتگی مشاهده می‌شود که محل نصب پلاک است. در کل می‌توان گفت که این خودرو به لحاظ طراحی نمره قابل قبولی می‌گیرد. دانگ فنگ پس از شروع تحریم‌های بین‌المللی ایران و قطع رابطه شرکت‌های بزرگ خودروسازی به عنوان شریک تجاری سایپا دیزل در فروش کامیون‌ها وارد ایران شد. کامیون‌های T300 و T375 اولین کامیون‌های دانگ فنگ در ایران بودند که بعدها با نام‌های البرز و کاوه در ایران مونتاژ شدند.

تاریخچه و حضور کامیون‌های دانگ فنگ در کشور

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng