خرید و فروش و قیمت خودرو دانگ فنگ H30 کراس در تهران دیوار | dongfengblog

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس از همان پیشرانه ۱.۶ لیتری نام‌آشنا تیو فایو که در محصولاتی نظیر انواع پژو ۲۰۶، پژو پارس و پژو ۴۰۵ اس ال ایکس به کار گرفته شده، نیرو می‌گیرد. مجهز شدن اچ سی کراس به موتور tu5 علیرغم قدیمی بودن فناوری این پیشرانه، یکی از مزایای این خودرو به حساب می‌آید؛ چرا که استرس کمتری را پیرامون خدمات پس از فروش و هزینه‌های تعمیر و نگهداری موتور به مشتریان تحمیل می‌کند. چند سال پیش ایران خودرو با تبلیغات فراوان از دانگ فنگ اچ سی کراس رونمایی و آن را به بازار کشورمان عرضه نمود.

  • دانگ فنگ H30 کراس توانسته است با کسب سه ستاره از مؤسسه CNCAP، نسبت به رقبای خود از میزان ایمنی بالایی برخوردار باشد و در بازار کنونی از محبوب‌ترین اتومبیل‌های شناخته شده به شمار آید.
  • در ۲۰۶ با توجه به وزن کم‌تر خودرو این موتور وضعیت بهتری دارد ولی در اچ سی کراس، که تقریباً ۲۰۰ کیلوگرم از پژو ۲۰۶ سنگین‌تر می‌باشد، بهتر بود از پیشرانه ای قوی تر استفاده شود .
  • اچ ۳۰ کراس محصول همکاری شرکت فرانسوی PSA و دانگ فنگ چین است که در میان چهار خودروساز بزرگ کشور چین قرار دارد.
  • دانگ فنگ در آن زمان در بازار کشورمان خودروسازی ناآشنا نبود، قبلا توفیق آشنایی با کشنده‌های آن را در ایران داشتیم و احتمالا خبرهای مربوط به مشکلات سیستم ترمز این کشنده و تصادفات زیادی که در جاده‌های ایران به بار آوردند را شما هم شنیده‌اید.

در نمای روبروی خودرو، یک جلو پنجره نسبتا باریک بدون هیچ گونه ظرافت و خلاقیتی طراحی شده است. فرم کشیده چراغ‌های اصلی خودرو، در کنار این جلو پنجره، سپر نه چندان پهن مشکی رنگ و خروجی هوای مشبک، تصویری کمی خشن به خودرو داده است. کاپوت کشیده، این خودرو را بزرگتر از یک هاچبک کراس نشان می‌دهد. در نمای جانبی نیز هیچ طراحی خاص و یا خطوط شکل دهنده به بدنه نمی‌بینیم. از نمای جانبی ارتفاع بلند خودرو بیشتر دیده می‌شود که البته دلیل کراس نامیدن خودرو هم همین شکل طراحی آن است.

چادر خودرو دانگ فنگ h30 cross برند چهارفصل

غربیلک فرمان خوش‌فرم و خوش‌دست ساخته شده و حس مطلوبی از به دست گرفتن آن در ذهن راننده پدید می‌آید؛ با این حال طرح پنل کیلومتر شمار آنالوگ پشت فرمان کاملا سنتی و کلاسیک جلوه کرده و به هیچ وجه حس و حال اسپرت را در بیننده به وجود نخواهد آورد. متریال کابین هم با آنکه چندان باکیفیت نیست، اما از سطح کیفی مشابه خودروهای هم‌رده برخوردار شده است. دانگ فنگ به کمک ولوو تراکس و رنو تراکس (یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ گروه ولوو)توانسته به عنوان اولین چینی پر رنگ به بازارهای اروپایی قدم بگذارد.

معرفی باتری مناسب دانگ فنگ H30 cross

به طور کلی نمی‌توان در این رنج قیمتی ارزش خرید پایینی را برای دانگ فنگ اچ سی کراس در نظر گرفت، اما مواردی که در این مطلب عنوان کردیم، ممکن است برای برخی اهمیت زیادی داشته باشد و آن‌ها را از خرید H30 کراس بازدارد. از این رو اگر موارد مطرح شده در این مقاله جزو معیارهای مهم شما در خرید یک خودرو به حساب می‌آید، مجله خودرویی زوم فور کار خرید دانگ فنگ اچ سی کراس انتخاب مناسبی برایتان نمی‌داند. در پایان از شما می‌خواهیم که اگر مالک H30 کراس هستید یا تجربه سواری با آن را داشته‌اید، نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبان Z4CAR در بخش کامنت‌ها مطرح کنید؛ منتظر نظرات و تجارب شما عزیزان در مورد این خودرو هستیم.

http://dr-architecture.ir

مجله خبری ماشین دنگ فنگار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. کارنامه دقیقا اینجاست تا حلقه مفقود شده بین دو طرف معامله باشد. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند. می توان گفت که H30 Cross در زمان ورود به بازار ایران با امکانت بالاتری نسبت به رقبایش در ایران و قیمت مناسب تر آن نسبت به خودرو های کراس دیگر مانند ساندرو Step way توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب کرد. دانگ فنگ پس از شروع تحریم‌های بین‌المللی ایران و قطع رابطه شرکت‌های بزرگ خودروسازی به عنوان شریک تجاری سایپا دیزل در فروش کامیون‌ها وارد ایران شد.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng