بررسی مشخصات دانگ فنگ H30 کراس خودرو۴۵ | dongfengblog

در این مقاله دیگنیتی جدید خودروسازی بهمن یعنی دانگ فنگ ix5 را زیر ذره‌بین بردیم. کراس اوور ix5 با طراحی جذاب و اسپرت آمده است تا عرصه رقابت را برای خودرو‌های کراس اوور در ایران را حساس‌تر کند. بهتر است بدانید که خرید دانگ فنگ ix5 را می‌توانید به صورت اقساطی انجام دهید.

http://dr-architecture.ir

در قسمت عقب نیز شاهد کاسه چراغ‌های بزرگ به سبک برخی محصولات قدیمی‌تر کمپانی ولوو هستیم که در دو طرف شیشه عقب، تا بخش انتهایی سقف امتداد یافته‌اند. همان طور که اشاره کردیم، دانگ فنگ اچ سی کراس از موتور معروف TU5 که به واسطه حضورش روی پژو ۲۰۶ تیپ ۵، ایرانیان سال‌هاست آن را می‌شناسند استفاده می‌کند. این موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ با ۱۰۵ اسب بخار نیرو و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور خود موتور ضعیفی نیست، ولی برای خودرویی در این رده قیمتی، استفاده از یک موتور قدیمی اتفاق خیلی خوبی نیست. در ۲۰۶ با توجه به وزن کم‌تر خودرو این موتور وضعیت بهتری دارد ولی در اچ سی کراس، که تقریباً ۲۰۰ کیلوگرم از پژو ۲۰۶ سنگین‌تر می‌باشد، بهتر بود از پیشرانه ای قوی تر استفاده شود . در این مقاله از سری مقالات «مشاوره خرید خودرو» سایتZ4CAR، قصد داریم دانگ فنگ اچ سی کراس را مورد بررسی قرار داده و شما را با پنج مورد از «معایب H30 کراس» آشنا کنیم.

بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. در ادامه به بررسی خودرو دانگ فنگ h30 کراس، هاچبک چینی – فرانسوی حاضر در ایران پرداخته می‌شود. این خودرو که از موتور TU5 پژو استفاده می کند قادر به تولید ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور است و با گیربکس چهار دنده AISIN ژاپن به بازار ایران عرضه شد.

سوالات متداول قیمت خودرو دانگ فنگ

یکی از جالب‌ترین موضوعاتی که در مجله خبری ماشین دنگ فنگ این اتومبیل مورد توجه قرار می‌گیرد، وجود تعداد زیادی فلاپ است که بر روی قسمت‌های پایینی هر در و روی گلگیرها نصب شده و زیبایی بسیار خاصی را به دنبال دارد. طراحی قسمت جلویی دانگ فنگ H30 کراس کشیده بوده و با چراغ‌های حجیم خودنمایی می‌کند که این امر توانسته تأثیر مثبتی را در جلب توجه خریداران داشته باشد. ظاهرا ما مردم هم خیلی راحت و با این ترفند شرکت‌ها نسبت به خرید این خودروها اغوا می‌شویم. دانگ فنگ اچ سی کراس امتیاز 3 ستاره از موسسه C-NCAP دارد که امتیاز بالایی نیست.

  • تا پیش از تحویل خودرو به مشتری هیچ وجهی دریافت نخواهیم کرد.
  • دانگ فنگ H30 کراس یک خودروی هاچ بک است که برخی المان‌های خودروهای کراس اوور نظیر روف رک و نوارهای پلاستیکی دور تا دور بدنه را داراست.
  • این کمپانی با خودروسازهای به نامی همچون نیسان، پژو سیتروئن، رنو و هوندا همکاری دارد.
  • همان طور که اشاره کردیم، دانگ فنگ اچ سی کراس از موتور معروف TU5 که به واسطه حضورش روی پژو ۲۰۶ تیپ ۵، ایرانیان سال‌هاست آن را می‌شناسند استفاده می‌کند.
  • در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.
  • دانگفنگ موتور که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲٫۷۶ میلیون دستگاه خودرو تولید کرده‌است، هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان ۴خودروساز بزرگ چین شناخته می‌شوند.

دانگ فنگ H30 کراس توانسته است با کسب سه ستاره از مؤسسه CNCAP، نسبت به رقبای خود از میزان ایمنی بالایی برخوردار باشد و در بازار کنونی از محبوب‌ترین اتومبیل‌های شناخته شده به شمار آید. لازم است بدانید که همکاران ما نیز در این شرکت سعی بر آن دارند تا با ارائه باشکوه‌ترین شرایط ممکن، بهترین خدمات را در اختیار خریداران قرار دهد. بهتر است بدانید که دانگ فنگ ix5 صندوق بسیار بزرگ و قابل قبولی دارد.

حداقل سال تولید

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng