بررسی مشخصات دانگ فنگ H30 کراس 1395 1399 | dongfengblog

به طور کلی طراحی H30 کراس، نسبت به خودروهای دیگر این کلاس مانند استپ وی به خوبی صورت گرفته‌است. استفاده از المان‌هایی نظیر روف رک و پلاستیک پهن مشکی دور تا دور پائینی بدنه ظاهری اسپرت و مدرن به این خودرو داده‌است. چراغ‌های جلوی کشیده با گرافیک داخلی زیبا در دو طرف جلوپنجره تقریباً باریک که دارای دو نوار کرومی افقی است قرار گرفته‌اند.

دانگ فنگ H30 کراس یک خودروی هاچ بک است که برخی المان‌های خودروهای کراس اوور نظیر روف رک و نوارهای پلاستیکی دور تا دور بدنه را داراست. مردم کشورمان که از خودروهای داخلی مشابه به تنگ آمده بودند از این خودرو استقبال بسیار خوبی کردند. در ادامه قصد داریم به بررسی این خودرو از زوایای مختلف بپردازیم. شمایل ظاهری دانگ فنگ اچ سی کراس در قیاس با رقبای حاضر در این رنج قیمت نظیر ساندرو استپ وی، انواع تندر ۹۰ و … مدرن‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد؛ به ویژه که شرکت سازنده توانسته با بهره‌گیری از برخی ترفندهای ظاهری بر گیرایی استایل بیرونی این خودرو بیافزاید.

امکانات رفاهی و ایمنی[ویرایش]

در صورت بروز خسارت، شرکت بیمه‌گر بر اساس شرایط مندرج در بیمه‌نامه، خسارت وارده را جبران می‌نماید. برای خرید بیمه بدنه H30 کراس را نیز می‌توانید از سایت bimeh.com اقدام نمایید و اگر ابهامی در این زمینه دارید، مقاله‌ی بیمه بدنه چیست را در اسرع وقت بخوانید. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای دانگ فنگ دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. در بین کراس اوورهای موجود در بازار ایران این خودرو از قیمت کمتر و امکانات بیشتری برخوردار است. این کراس اوور دارای مورتو ۱٫۶ لیتری، گیربکس پنج سرعته دستی و چهار سرعته اتوماتیک می باشد.

http://dr-architecture.ir

چراغ‌های مه‌شکن هم در قسمت پایینی سپر در دو قاب دایره‌ای شکل تو رفته مجله خبری ماشین دنگ فنگ دارند. با ورود به صفحه قیمت دانگ فنگ و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. اواخر زمستان 1394 ایران‌خودرو پیش‌فروش دانگ‌فنگ H30 Cross را به‌عنوان ارزان‌ترین کراس‌اورش آغاز کرد که با استقبال گسترده مشتریان همراه شد اما پس از تاخیر طولانی، نخستین سری آن در پاییز 1395 تحویل مشتریان شد. این خودرو برپایه پلتفرم قدیمی یکی از محصولات سیتروئن ساخته شده و قدرتش را از پیشرانه ایرانیزه‌ شده 206 تیپ5 می‌گیرد. خوشبختانه مشکلات کیفی اولیه این خودرو (نظیر خاموش شدن ناگهانی پیشرانه) به‌تدریج توسط ایران‌خودرو حل ‌و فصل شد و این روزها نیز تقاضای بالایی برای خریداری H30 وجود دارد. از پاییز 97، رینگ آلومینیومی از تجهیزات استاندارد H30 حذف شد.

  • سود مشارکت و انصراف به ترتیب برابر ۲۰ و ۱۸ درصد در نظر گرفته شده و رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی رویال، نارنجی و قرمز متالیک در این شرایط فروش ارائه شده است.
  • من ۶ ماهه h40 کراس خریدم قبلش ساندرو داشتم خیلی بد و ضعیف بود و از هر لحاظ از این عقب تر بود.
  • چراغ‌های جلوی کشیده با گرافیک داخلی زیبا در دو طرف جلوپنجره تقریباً باریک که دارای دو نوار کرومی افقی است قرار گرفته‌اند.
  • گنجایش فضای کابین نیز برای حضور چهار سرنشین با قد متوسط مناسب ارزیابی می‌شود؛ همچنین ظرفیت فضای بار خودرو که بیش از ۴۰۰ لیتر است هم می‌تواند اسباب و وسایل مورد نیاز برای یک مسافرت چهار نفره را به خوبی در درون خود جای دهد.
  • لازم به ذکر است که حداکثر سرعت دانگ فنگ ix5 دیگنیتی جدید خودروسازی بهمن 180 کیلومتر عنوان شده است.
برخی از مالکان این خودرو گزارش داده‌اند که به علت نبود برخی قطعات، چند هفته‌ای خودروی آن‌ها در نمایندگی مانده است. از آن جایی که خط تولید این خودرو در کشورمان و توسط بزرگ‌ترین به اصطلاح خودروساز ایران راه اندازی شده، انتظار می‌رود خدمات پس از فروش بهتری را این کمپانی به خریداران این خودرو ارائه کند. اچ سی کراس حاصل همکاری شرکت دانگ فنگ چین و PSA فرانسه بوده که از سال 1394 تا کنون مهمان خیابان‌های کشورمان شده است. این خودرو در کنار تمامی مزایای خود از معایبی نیز برخوردار است که در ادامه قصد داریم برخی از آن‌ها را برایتان بازگو کنیم. حجم موتور 1500 سی‌سی توربو شارژ و حداکثر قدرت بخار ۱۴۸ در ۵۶۰۰ دور در دقیقه است.

کراس H30مدل97

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng