خرید و فروش و قیمت دانگ فنگ امروز | dongfengblog

این منطقی است که پیشرانه H30 Cross موتوری خوب و مورد قبول در بین مردم ایران است. گیربکس این خودرو به هیچ وجه خوب انتخاب نشده است، (قدیمی است) و بی شک این بخش هم یکی دیگر از معایب H30 Cross است. متاسفانه پیشرانه با وزن خودرو و گیربکس تطابق ندارد و به همین علت شاهد عملکرد ضعیف در این بخش هستیم. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.

اطلاعات خودرو

پلتفرم این مجله خبری ماشین دنگ فنگ مشترک با سیتروئن زدایکس است که در بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۸ تولید می‌شد.[۸] صندوق این کراس اوور چینی، ۴۱۷ لیتر فضا دارد که حدود ۳۳ لیتر از فضای صندوق خودروی ۲۰۶ صندوق‌دار کمتر است. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

خودرو صفر روز و کارکرده

این خودرو در بخش ایمنی فقط مجهز به ۴ کیسه هوا، کمربند ایمنی پیش کشنده و ترمز ضدقفل است و اثری از سیستم کشش و پایداری و ترمزهای دیگر در آن دیده نمی‌شود. این در حالی است که خودروهای چینی دیگر در این زمینه بسیار بهتر و قویتر عمل کرده‌اند. » عملکرد فنی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس یکی از مواردی که بسیاری از افراد را برای خرید دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس ترغیب کرد، وجود پیشرانه TU5 بود که پیش از این بر روی پژو ۲۰۶ استفاده شده و شتاب و قدرت نسبتا خوبی را از خود نشان داده بود.

اما وقتی در فروردین ۱۳۹۵ اولین نسخه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس رونمایی شد، مردم با کراس اووری قد کوتاه روبرو شدند که بیشتر به هاچبک شبیه بود تا کراس اوور! بسیاری نیز معتقدند باید اچ ۳۰ کراس را در کلاس خودروهای استیشن قرار داد. به هر حال، این خودروی متفاوت به بازار عرضه شد اما نتیجه آن چیزی نبود که انتظار می‌رفت. اچ ۳۰ کراس محصول همکاری شرکت فرانسوی PSA و دانگ فنگ چین است که در میان چهار خودروساز بزرگ کشور چین قرار دارد.

  • دانگ فنگ ix5 جدید 4 سیلندر و 16 سوپاپ و حداکثر گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر در ۱۸۰۰ یعنی ۴۰۰۰ دور در دقیقه دارد.
  • اگر در هنگامی که ماشین h30کراس خاموش است شیشه بالابرها ضعیف عمل کنند و یا چراغها کم نور شود باتری h30کراس خراب شده و باید باتری ماشین را تعویض کنید.
  • پس از عقد قرارداد همکاری بین ایران خودرو و دانگ فنگ در زمستان سال 94 مونتاژ این خودرو در کشور آغاز شد.
  • در روزهای اخیر بسیاری از افراد در شهرهای مختلف کشورمان به دنبال خرید اقساطی دانگ فنگ H30 کراس هستند تا از این طریق بتوانند یکی از بهترین اتومبیل‌های مونتاژ شده توسط شرکت ایران خودرو را در اختیار داشته باشند.

دانگ فنگ ix5 که با نام دیگنیتی وارد بازار ایران خواهد شد یک کراس اوور کوپه است و برای رقابت با جک S5 و چری تیگو 7 روانه بازار می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم دانگ فنگ ix5 کراس اوور جدید گروه خودورسازی بهمن را زیر ذره‌بین ببریم. پس از ورود ماشین دانگ فنگ به بازار ایران، به مرور برخی مشکلات کیفی اولیه این محصول چینی برطرف شد و امروزه علی رغم به تعلیق درآمدن تولید آن در کشورمان، این خودرو یکی از محبوب‌ترین هاچبک کراس اوورهای اقتصادی بازار ایران به شمار می‌رود.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng