خرید و قیمت چادر خودرو دانگ فنگ h30 cross برند چهارفصل ترب | dongfengblog

دانگ فنگاز چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو پیش از این با خودروهای تجاری آن در ایران آشنا بوده ایم، اینک با محصولات سواری توسط ایران خودرو وارد کشور می شوند. با ورود به کابین دانگ فنگ H30 کراس متوجه کابینی می‌شوید که شاید کمی قدیمی به نظر برسد؛ ولی همچنان زیباست. صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی که در بخش پایینی دریچه‌های تهویه مستطیلی قرار گرفته نمای زیبایی به این قسمت بخشیده. در این خودرو از یک نوار پلاستیکی براق در بخش بالایی داشبورد استفاده شده که دریچه‌های هوا روی آن قرار دارند.

مزایای دانگ فنگ H30 کراس

فضای داخلی این خودرو ساده طراحی شده و اندکی از پژو ۲۰۶ صندوقدار بزرگتر است. این ماشین موفق به اخذ استاندارد آلایندگی یورو ۴ شده است. این خودرو که محصول مشترک چین-فرانسه و ایرانخودرو می باشد، به دلیل قیمت پایین آن، محبوب برخی خانواده های ایرانی شده است. شرکت خودروسازی دانگ فنگ که شریک تجاری شرکت خودروسازی پژو فرانسه می باشد، با همکاری شرکت ایرانخودرو اقدام به تولید این خودرو نمودند.

فرم صندلی‌ها با روکش پارچه‌ای، خیلی با سایر قسمت‌های خودرو هماهنگی ندارد و در مجموع شاید نتوان نمره قابل قبولی به کابین اچ ۳۰ کراسی داد که بسیاری انتظار یک کابین اسپرت و هیجان انگیز را از آن داشتند. کیفیت متریال به کار رفته در داخل کابین هم خیلی قابل قبول و خوب نیست. در عین حال جایگیری کلیدهای مختلف مانند فلاشر و کلیدهای مربوط به سیستم تهویه هم چندان مناسب نیست و راننده برای دسترسی به آنها به مشکل برمی‌خورد. » امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس با توجه به قیمت اعلام شده از سوی ایران خودرو برای این خودروی چینی،و در مقایسه با خودروهای وطنی که در همین بازه قیمتی قرار دارند، دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس، خودروی پر آپشنی محسوب می‌شود. امکانات خوبی نظیر سنسور پارک، دوربین دید عقب، کامپیوتر سفری، صفحه نمایش ۶.۵ اینچی، نویگیشن، صندلی‌های عقب تاشو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن و راهنما و سانروف برقی برای خودرویی در این کلاس قیمتی، بسیار خوب به نظر می‌رسند. دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس موفق به دریافت تنها ۳ ستاره ایمنی از موسسه استاندارد چین شده است.

http://dr-architecture.irکامیون‌های T300 و T375 اولین کامیون‌های دانگ فنگ در ایران بودند که بعدها با نام‌های البرز و کاوه در ایران مونتاژ شدند. + دانگ فانگ H30 کراس از لحاظ موتوری در چه شرایطی است؟ این ماشین دارای موتوری با حجم 1.5 لیتر و 4 سیلندر است که توانایی تولید 105 اسب بخار قدرت را دارد. + معایب دانگ فانگ اچی سی کراس چیست؟ فرمان پذیری نامطلوب، رینگ‌های بی‌کیفیت، مصرف سوخت بالا، کیفیت پایین ساخت کابین و مشکلات جعبه دنده. + مهم‌ترین مزیت‌های دانگ فانگ H30 کراس چیست؟ موتور TU5، تعلق نرم، فضای جادار کابین، امکانات کامل استپ وی، هماهنگی کامل بین پیشرانه و دنده از مهم‌ترین مزیت‌های این ماشین است. البته باید توجه کرد متاسفانه فرهنگ خریداران ایران به طوری شکل داده شده است که در هنگام خرید خودرو بسیاری به ایمنی خودرو توجه نمی کنند و شاید ایمنی خودرو در آخرین مرتبه نیازهای مردم ایران از خودرو قرار داشته باشد.

  • من هم داشتم ، درب عقبش ، قسمت پلاستیکش یه خرده شل شده و باید صداگیری کنین.
  • اما فراموش نکنید که این پیشرانه برای یک خودروی هاچ بک عملکرد مناسب را داشته است و H30 Cross یک کراس اور است، محصولی که دارای وزن بیشتر و ابعاد بزرگتر است.
  • داشتن بیمه بدنه هم برای خودرو امر مهمی است که با پرداخت حق بیمه آن، می‌توانید خودروی خود را در برابر حوادث و آسیب‌های احتمالی بیمه کنید.

رینگ‌های کوچک مجله خبری ماشین دنگ فنگ فنگ، خیلی با فرم کلی و ابعاد خودرو هماهنگ نیست. طراحی نمای عقب این خودرو با چراغ‌هایی که به سمت دو طرف شیشه عقب کشیده شده‌اند، با اینکه نسبت به سایر قسمت‌ها کمی بهتر است اما باز هم به تنهایی نمی‌تواند امتیاز طراحی خوبی را برای این هاچ بک کراس چینی به ارمغان بیاورد. یک زه مشکی پهن دورتادور بدنه را در بر گرفته که کمی حال اسپرت به طراحی خارجی این خودرو داده است. » طراحی کابین دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس کابین ساده و به دور از طراحی‌های پر زرق و برق دیگر خودروهای چینی در ایران است.

دانگ فنگ H30 کراس، مدل ۱۳۹۷

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng