دانگ فنگ H30 Cross دنده ای مشخصات فنی خودرو, مشخصات فنی دانگ فنگ | dongfengblog

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس از همان پیشرانه ۱.۶ لیتری نام‌آشنا تیو فایو که در محصولاتی نظیر انواع پژو ۲۰۶، پژو پارس و پژو ۴۰۵ اس ال ایکس به کار گرفته شده، نیرو می‌گیرد. مجهز شدن اچ سی کراس به موتور tu5 علیرغم قدیمی بودن فناوری این پیشرانه، یکی از مزایای این خودرو به حساب می‌آید؛ چرا که استرس کمتری را پیرامون خدمات پس از فروش و هزینه‌های تعمیر و نگهداری موتور به مشتریان تحمیل می‌کند. چند سال پیش ایران خودرو با تبلیغات فراوان از دانگ فنگ اچ سی کراس رونمایی و آن را به بازار کشورمان عرضه نمود.

فروش اقساطی رسپکت بهمن موتور

به طور کلی نمی‌توان در این رنج قیمتی ارزش خرید پایینی را برای دانگ فنگ اچ سی کراس در نظر گرفت، اما مواردی که در این مطلب عنوان کردیم، ممکن است برای برخی اهمیت زیادی داشته باشد و آن‌ها را از خرید H30 کراس بازدارد. از این رو اگر موارد مطرح شده در این مقاله جزو معیارهای مهم شما در خرید یک خودرو به حساب می‌آید، مجله خودرویی زوم فور کار خرید دانگ فنگ اچ سی کراس انتخاب مناسبی برایتان نمی‌داند. در پایان از شما می‌خواهیم که اگر مالک H30 کراس هستید یا تجربه سواری با آن را داشته‌اید، نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبان Z4CAR در بخش کامنت‌ها مطرح کنید؛ منتظر نظرات و تجارب شما عزیزان در مورد این خودرو هستیم.

سورن پلاس؛ مشخصات فنی و امکانات اسب پیشرفته ایران خودرو

در نمای روبروی مجله خبری ماشین دنگ فنگ، یک جلو پنجره نسبتا باریک بدون هیچ گونه ظرافت و خلاقیتی طراحی شده است. فرم کشیده چراغ‌های اصلی خودرو، در کنار این جلو پنجره، سپر نه چندان پهن مشکی رنگ و خروجی هوای مشبک، تصویری کمی خشن به خودرو داده است. کاپوت کشیده، این خودرو را بزرگتر از یک هاچبک کراس نشان می‌دهد. در نمای جانبی نیز هیچ طراحی خاص و یا خطوط شکل دهنده به بدنه نمی‌بینیم. از نمای جانبی ارتفاع بلند خودرو بیشتر دیده می‌شود که البته دلیل کراس نامیدن خودرو هم همین شکل طراحی آن است.

http://dr-architecture.ir

غربیلک فرمان خوش‌فرم و خوش‌دست ساخته شده و حس مطلوبی از به دست گرفتن آن در ذهن راننده پدید می‌آید؛ با این حال طرح پنل کیلومتر شمار آنالوگ پشت فرمان کاملا سنتی و کلاسیک جلوه کرده و به هیچ وجه حس و حال اسپرت را در بیننده به وجود نخواهد آورد. متریال کابین هم با آنکه چندان باکیفیت نیست، اما از سطح کیفی مشابه خودروهای هم‌رده برخوردار شده است. دانگ فنگ به کمک ولوو تراکس و رنو تراکس (یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ گروه ولوو)توانسته به عنوان اولین چینی پر رنگ به بازارهای اروپایی قدم بگذارد.

با وجود خرید اقساطی خودرو راحت‌تر می‌توانید خودروی ایده‌آل خود را خریداری کنید. دانگ فنگ ix5 جدید 4 سیلندر و 16 سوپاپ و حداکثر گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر در ۱۸۰۰ یعنی ۴۰۰۰ دور در دقیقه دارد. Ix5 از دنده اتومات CVT برای انتقال قدرت به چرخ‌ها استفاده می‌کند و از استاندارد آلایندگی یورو 5 را نیز بهره می‌برد. خوشبختانه در ایران امکان خرید ماشین قسطی سبب شده که بتوان جدیدترین و بهینه‌ترین خودرو‌ها را با هر قیمتی تهیه کرد. H30 کراس که برخلاف نامش کراس اوور نیست، طراحی قابل قبول و امکانات و آپشن‌های مناسبی دارد. این خودرو که حاصل همکاری دانگ فنگ و پژو سیتروئن فرانسه است؛ بر روی پلتفرم پژو 308 ساخته شده‌است.

  • در صورت بروز خسارت، شرکت بیمه‌گر بر اساس شرایط مندرج در بیمه‌نامه، خسارت وارده را جبران می‌نماید.
  • با توجه به یکسان بودن موتور این خودرو با برخی از خودروهای داخلی، اما مالکان این خودرو به شدت در تهیه لوازم یدکی دچار مشکل هستند.
  • اگر چه طراحی کابین اچ سی کراس زیبا، مدرن و بروز است، ولی به طور کلی بخواهیم بگوییم، کیفیت ساخت و همچنین مواد اولیه به کار رفته در کابین این خودرو، اصلاً خوب نیست.
  • کیفیت قطعات استفاده شده در کابین بسیار پایین است و از پلاستیک خشک استفاده شده است.
  • دانگ فنگ h30 کراس نخستین بار در سال ۲۰۱۰ پا به عرصه وجود نهاد.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng