فروش اقساطی H30 کراس با وام خودرو مبین خودرو | dongfengblog

از جمله این باتری ها شامل، باتری های اوربیتال وان، اوربیتال سیلور پلاس، اوربیتال ایی اف بی EFB، اوربیتال پریمیوم، باتری سوزوکی، باتری های واریان و آرمو و ایاس می باشد. کلیه باتری های عرضه شده در این فروشگاه دارای گارانتی معتبر بوده و در آمپرهای مختلف عرضه می شود. این باطری ها برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی قابل استفاده می باشد. خدمات گارانتی این نمایندگی رسمی به گونه ای استکه علاوه بر این که باتری های مشتریان خود را گارانتی می کند، باتری هایی که از این فروشگاه خریداری نشده اند را نیز گارانتی می کند. یعنی به غیر از مشتریان دائمی خود که از این فروشگاه خرید کرده اند، مشتریانی که فقط درصدد گارانتی باتری خود می باشند نیز برعهده دارد. فروشگاه باطری مارکت عرضه کننده انواع باطری فابریک برای ماشین دانگ فنگ H30 کراس با ارسال و نصب رایگان باطری در سراسر تهران در خدمت شما میباشد.

  • دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس به وضوح از بسیاری تولیدات ایران خودرو، برتر به نظر می‌رسد اما این خودرو نتوانست آنچنان که در تبلیغاتش مانور داده شده بود، بدرخشد.
  • مدیران خودرو نیز بعد از فروش خوب ام وی ام 315 هاچ بک به سراغ مدل اسپورت این خودرو رفت که آن هم به دلیل ویژگی های اسپورتی اش با استقبال خوبی رو به رو شد.
  • قیمت محصولات دانگ فنگ موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است.
  • در عین حال جایگیری کلیدهای مختلف مانند فلاشر و کلیدهای مربوط به سیستم تهویه هم چندان مناسب نیست و راننده برای دسترسی به آنها به مشکل برمی‌خورد.
  • چنانچه تمایل به استفاده از باتری های خارجی را دارید، بهترین باتری ها در بازار فعلی باتری، باتری کره ای پوما را پیشنهاد می کنیم.
  • اچ سی کراس فاقد تست ایمنی از موسسه معتبر ENCAP (اروپایی) است و سازندگان این خودرو محصولات خود را در موسسه چینی CNCAP آزمایش کرده اند.

در فروردین ماه سال ۹۵ خودرو هاچبک دانگ فنگ h30 به عنوان محصول جدید ایران خودرو نیز معرفی شد. بهترین شرایط فروش خودرودر مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های لیزینگ خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند. همچنین لازم است بدانید که خدمات پس از فروش این اتومبیل نیز در سراسر کشورمان وجود داشته و خریداران می‌توانند بدون داشتن هرگونه نگرانی از بابت خدمات پس از فروش، این اتومبیل را هم‌اکنون تهیه و خریداری کنند. از دیگر اصلی‌ترین و مهم‌ترین موضوعاتی که سبب شده است تا بسیاری از افراد به دنبال خرید دانگ فنگ H30 کراس باشند می‌توان به کیفیت قطعات ساخت آن اشاره کرد که می‌توان گفت، کیفیت این قطعات در حد قطعات پژو 206 می‌باشد. پرداخت کنند و مابقی وجه را پس از صدور دعوتنامه پرداخت خواهد شد.

شرایط فروش دانگ فنگ اچ 30

این مجله خبری ماشین دنگ فنگ با تبلیغات فراوانی که توسط ایران خودرو انجام شد، توانست به محبوبیت بالایی برسد و به سرعت فروش برود. اچ سی کراس فاقد تست ایمنی از موسسه معتبر ENCAP (اروپایی) است و سازندگان این خودرو محصولات خود را در موسسه چینی CNCAP آزمایش کرده اند. جهت خرید باتری ماشین و یا اطلاع از آخرین قیمت باتری خودرو در بازار، از صفحات وب سایت این فروشگاه دیدن نمایید. در صورت نیاز به استفاده از راهنمایی کارشناسان این مرکز جهت انتخاب مناسب ترین و بهترین باطری برای ماشین خود از طریق شماره های زیر با همکاران ما تماس حاصل نمایید. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود.

عملکرد فنی

ترکیب ظاهر و مشخصات فنی این خودرو برگرفته از محصولات پژو است. بدنه اچ ۳۰ کراس بر روی پلتفرم پژو ۳۰۸ ساخته شده و پیشرانه آن از پژو ۲۰۶ وام گرفته شده است! دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس به وضوح از بسیاری تولیدات ایران خودرو، برتر به نظر می‌رسد اما این خودرو نتوانست آنچنان که در تبلیغاتش مانور داده شده بود، بدرخشد. » راحتی بدنه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس در یک کلام طراحی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس را نمی‌توان خیلی جذاب دانست.

http://dr-architecture.ir

اما فراموش نکنید که این پیشرانه برای یک خودروی هاچ بک عملکرد مناسب را داشته است و H30 Cross یک کراس اور است، محصولی که دارای وزن بیشتر و ابعاد بزرگتر است. فروشگاه آنلاین باتری ماشین، عرضه کننده انواع باتری های خارجی و ایرانی، نمایندگی فروش باتری های سپاهان باتری، صبا باتری، شرکت نیروگستران خراسان و نیز نمایندگی فروش باتری های خارجی به ویژه باتری های کره ای از قبیل باتری پوما و باتری دلکور می باشد. خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی.

مزایا و معایب دانگ فنگ H30 Cross

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng