تشک بادی ماشین اچ سی کراس دانگ فنگ نمایندگی اینتکس | dongfengblog

سعی بر آن بوده که مرجعی برای مجله خبری ماشین دنگ فنگ و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. تازه کشنده دانگ فنگ را سایپا دیزل میزنه کجا دانگ فنگ یار گرمابه و گلستان ایرانخودرو هست. در نمای جانبی دانگ فنگ h۳۰ کراس، رنگ‌ مشکی در بخش های مختلف نمای جانبی به چشم می‌خورد؛ از فریم پنجره‌ها گرفته تا بخش پایین این نما که توسط پلاستیک سیاه رنگ، از سپر جلو گرفته تا قوس گلگیرها و ناحیه رکاب خودرو پوشانده شده است. ام وی ام 315 هاچ بک اسپرت-این روزها خودروهای هاچ بک ، کراس اوور و شاسی بلند طرفداران بیشتری نسبت به خودرو های سدان دارند خصوصا برای جوانان خودرو های اسپورت جذاب تر است. مدیران خودرو نیز بعد از فروش خوب ام وی ام 315 هاچ بک به سراغ مدل اسپورت این خودرو رفت که آن هم به دلیل ویژگی های اسپورتی اش با استقبال خوبی رو به رو شد.

مشخصات فنی موتور

اما این درست نیست بلکه باتری باید با آمپرساعت متناسب خودرو شما باشد. یکی اینکه برخی همیشه اصرار به خرید باتری با بالاترین آمپرساعت ممکن را دارند و مدعی هستند که هرچه آمپرساعت بالاتر باشد هم برق بهتری دارد هم عمر بیشتری. کاپوت خودرو را که باز کنید درست سمت راست شما باتری خودرو قرار گرفته است. شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید. گنجایش باک سوخت اچ30 کراس نیز معادل 51 لیتر عنوان شده است و ترمزهای هر چهار چرخ آن نیز به صورت دیسکی هستند.

http://dr-architecture.ir

کشنده البرز شش سیلندر بوده که میزان حجم پیشرانه را به ۸/۹ لیتر رسانده‌اند. همان طور که قبلاً هم اشاره شد، این کشنده که در اصل کامیون دانگ فنگ T375 است، از گیربکس ۱۶ سرعته قدرتی سود برده که از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. یکی از مشکلاتی که اکثر خودروهای چینی در بازار کشورمان دارند، کمبود لوازم و قطعات یدکی آن‌هاست. البته از آن جایی که موتور این خودرو TU5 است، قطعات موتوری آن در وضعیت بهتری قرار دارند، ولی مواردی مانند لوازم بدنه، چراغ‌ها و قطعات و لوازم گیربکس آن را به سختی می‌توانید پیدا کنید. برخی از مالکان این خودرو گزارش داده‌اند که به علت نبود برخی قطعات، چند هفته‌ای خودروی آن‌ها در نمایندگی مانده است.

  • کیفیت ادوات کابین اگرچه فوق العاده نیست اما در قیاس با رقبایی همچون رنو ساندرو بهتر است و در حد و اندازه‌های دیگر محصول ایران خودرو یعنی دنا برآورد می‌شود.
  • باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری) با آمپرساعت مناسب خریداری کنید.
  • این در حالی است که خودروهای چینی دیگر در این زمینه بسیار بهتر و قویتر عمل کرده‌اند.

باتری برای عملکرد بهتر باید شارژ و دشارژ شود و با نصب باتری با آمپرساعت بیش از حد نیاز خودرو، سبب می شود عملیات سولفاته شدن زودتر انجام شود و در نتیجه عمر مفید باتری کاهش یابد. هرچه آمپرساعت یا همان ذخیره برق باتری بیشتر باشد چون تعداد صفحات باتری بیشتر شده است لذا قیمت آن نیز برای مصرف کننده بیشتر خواهد بود. پیشرانه الکتریکی منگشی حدود 1070 اسب بخار خروجی دارد و انرژی خود را از بسته باتری 140 کیلووات ساعت تامین می کند که برد حرکتتی 500 کیلومتر را نیز فراهم خواهد کرد. شاخص صفر تا 100 زیر 5 ثانیه محاسبه شده البته به عدد دقیق آن اشاره ای نشده است. برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید. شاید بتوان هر کدام از این محصولات را به طور بالقوه رقیب اچ30 کراس دانست اما به طور خاص، این خودرو بایستی پنجه در پنجه برلیانس C3 کراس، لیفان ایکس50، MVM X22 و ساندرو استپ وی بیندازد.

دانگ فنگ در ادامه همکاری خود را با گروه بهمن آغاز کرده و خودروی دیگنیتی را به بازار ایران روانه کرده است. اچ سی کراس حاصل همکاری شرکت دانگ فنگ چین و PSA فرانسه بوده که از سال 1394 تا کنون مهمان خیابان‌های کشورمان شده است. این خودرو در کنار تمامی مزایای خود از معایبی نیز برخوردار است که در ادامه قصد داریم برخی از آن‌ها را برایتان بازگو کنیم. باتری های اسیدشارژ که همان باتری فابریک دانگ فنگ اچ سی کراس می باشد دارای شش خانه بر روی باتری می باشد که می بایست هر یک ماه یکبار شش خانه باتری را باز کنید و سطح الکترولیت (آب باتری) را بازدید کنید. موتور مورد استفاده شده در این خودرو دقیقا نمونه استفاده شده در 206 تیپ 5 یعنی TU5 است که 1578 CC حجم داردو همچنین جعبه دنده 4 سرعته این خودرو طراحی کشور ژاپن است. از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 27 بهمن 401 .

دانگ فنگ مدل97 تصادفی

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng