ماشین های فروشی دانگ فنگ مدل H30 Cross تهران | dongfengblog

با توجه به اینکه باتری فابریک خودرو یک باتری اسیدشارژ می باشد حتماً حداقل ۲ ماه یکبار از بست های باتری بازدید کنید تا در صورت سولفاته شدن، با آب جوش تمیز کنید درغیر اینصورت بست های باتری شما قطعاً آسیب می بینند. توجه داشته باشید که تمامی لیست قیمت های قرار داده شده در سایت با احتساب باتری فرسوده می باشد. ضمناً لیست قیمت باتری های تحت پوشش نوین باتری نیز در آرشیو اخبار قرار گرفته است که همیشه به روز نگه داشته می شود. برای اطلاع از قیمت باتری به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید یا با شعب ما تماس حاصل فرمایید. سیستم انتقال قدرت در این خودرو به صورت دیفرانسیل جلو بوده و شامل یک گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته ساخت آیسین ژاپن است. در عوض فضای پا و سر برای هر دو ردیف صندلی‌ها در حد مناسبی قرار داشته و سرنشینان ردیف عقب همانند برخی دیگر از خودروها، از این نظر با مشکلی مواجه نخواهند بود.

دیگنیتی پرستیژ صفر کیلومتر 401

گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

http://dr-architecture.ir

مجله خبری ماشین دنگ فنگفنگ موتور که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲٫۷۶ میلیون دستگاه خودرو تولید کرده‌است، هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان ۴خودروساز بزرگ چین شناخته می‌شوند. دانگ فنگ، H30 Cross، ماشین فوق العاده سالم؛ به تازگی در نمایندگی تمام مصرفی ها تعویض شده فاکتور موجوده؛ لنت ها ، دیسک ها … همین حالا با شعب نوین باتری مشهد تماس حاصل فرمایید و از خدمات تست و نصب باتری در محل (امداد باتری مشهد) بهره مند شوید.

دیگنتی مدل 1401 نقدو اقساط تحویل فوری

این کارخانه در سال 1968 در استان هوبِئی تاسیس شد و هم‌اکنون، دفتر مرکزی آن در شهر ووهان واقع شده است. در حال حاضر، دانگ‌فنگ موتور در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری و همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 2005، نخستین برنامه واگذاری عمومی سهام خود را انجام داد، اما طبق آمار همچنان بیش از 70 درصد از سهام این کارخانه در اختیار دولت مرکزی چین قرار دارد. در عین حال باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که 45 درصد از سهام کارخانه کامیون‌سازی دانگ‌فنگ موتور نیز در اختیار شرکت ولوو تراکس است. کامیون‌های این شرکت به لطف همکاری با ولوو تراکس و رنو تراکس که زیرمجموعه‌ای از ولوو تراکس محسوب می‌شود، توانسته است به‌عنوان اولین کمپانی چینی، به شکل پر رنگ به بازارهای اروپایی گام بگذارد.

  • شرکت دانگ فنگ، به تولید انواع خودروهای سواری، کامیون، اتوبوس و سایر خودروهای تجاری مشغول بوده و حدود ۴۵ درصد از سهام این شرکت، به کمپانی ولوو تراکس تعلق دارد.
  • برای خودرو دانگ فنگ اچ سی کراس بهترین گزینه باتری سیلد می باشد.
  • چینی‌ها معمولاً در طراحی بدنه خودروها خوب عمل می‌کنند، اما در مورد اچ سی کراس به نظر می‌رسد طراحان دانگ فنگ خیلی روی این پروژه وقت نگذاشته‌اند!
  • در مقاله قبلی، کابین زیبای اچ سی کراس را جزو مزایا و یکی از دلایلی که ارزش خرید این خودرو را بالا می‌برد مطرح کردیم، ولی در این مطلب قصد داریم، یک ایراد بزرگ به کابین این خودرو بگیریم.
  • البته این برند علاوه بر خودروی سنگین، یک اتومبیل هاچ بک هم به نام H30 Cross داشته که طی چند سال گذشته در ایران خودرو تولید می‌شد.
  • در ۲۰۶ با توجه به وزن کم‌تر خودرو این موتور وضعیت بهتری دارد ولی در اچ سی کراس، که تقریباً ۲۰۰ کیلوگرم از پژو ۲۰۶ سنگین‌تر می‌باشد، بهتر بود از پیشرانه ای قوی تر استفاده شود .

چراغ‌های عقب به صورت یک تکه طراحی شده و درب صندوق را تحت تاثیر قرار نداده‌اند. شیشه عقب سایز نسبتا کوچکی داشته و یک اسپویلر به همراه نوار LED، در بالای آن قابل مشاهده است. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید.

دانگ فنگ لاماری 1401 سفید

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng