بررسی مشخصات دانگ فنگ H30 کراس 1395 1399 | dongfengblog

خوشبختانه مشکلات کیفی اولیه این مجله خبری ماشین دنگ فنگ (نظیر خاموش شدن ناگهانی پیشرانه) به‌تدریج توسط ایران‌خودرو حل ‌و فصل شد و این روزها نیز تقاضای بالایی برای خریداری H30 وجود دارد. با ورود به کابین دانگ فنگ H30 کراس متوجه کابینی می‌شوید که شاید کمی قدیمی به نظر برسد؛ ولی همچنان زیباست. صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی که در بخش پایینی دریچه‌های تهویه مستطیلی قرار گرفته نمای زیبایی به این قسمت بخشیده. در این خودرو از یک نوار پلاستیکی براق در بخش بالایی داشبورد استفاده شده که دریچه‌های هوا روی آن قرار دارند. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.

  • میزان شتاب صفر تا صد دانگ فنگ h۳۰ کراس به صورت رسمی معادل 12.5 ثانیه اعلام شده که در تست‌های صورت گرفته توسط منابع مختلف، این رقم تا 16.5 ثانیه نیز افزایش نشان داده است.
  • همین حالا با شعب نوین باتری مشهد تماس حاصل فرمایید و از خدمات تست و نصب باتری در محل (امداد باتری مشهد) بهره مند شوید.
  • همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.
  • اما در نوع سیلد به دلیل جنس خاص بدنه و پلیت های باتری، درب شش خانه حذف شده و شما دسترسی به داخل باتری ندارید، در نتیجه نیازی به بازدید و مراقبت از باتری نیست.
  • سایز شیشه‌های جانبی اندکی کوچک به نظر می‌رسد و میله باربند سقفی به همراه آنتن معمولی و اسپویلر روی شیشه عقب در این نما قابل مشاهده است.
  • در نمای جانبی نیز هیچ طراحی خاص و یا خطوط شکل دهنده به بدنه نمی‌بینیم.

تشک بادی ماشین پشت صندلی برای خواب راننده، کودکان، افراد سالمند، افراد مریض و حتی مادران باردار نیز عالی است تا در طول سفر بتوانند بر روی آن دراز بکشند و بخوابند و از پا درد و بدن درد در امان باشند. سلام ببخشید اصطلاح برق دزدی یعنی چی؟چی هست و برای چه به کار میبرند؟پدرم جدیدا ماشین کراس خریده و منم مشتاقم از قطعات ماشین و مشکلاتی در شاید دچارش بشن آگاهی پیدا کنم.. توجه داشته باشید که باتری فابریک خودرو نیز یک باتری ۶۰ آمپرساعت می باشد. لازم به ذکر است که نیروی های امداد باتری مشهد دارای کارت خوان سیار هستند لذا می توانید وجه باتری را با کارت بانکی خود پرداخت کنید. باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری) با آمپرساعت مناسب خریداری کنید. اینکه شما باتری چند آمپرساعت خریداری کنید، همانطور که در بالا ذکر شد، بستگی به نوع مصرف شما و میزان تجهیزات برقی اضافه شده به خودرو دارد.

دانگ‌فنگ محصولات مختلف خود را در بسیاری از کشورهای خارجی با داشتن نمایندگی در آن کشورها به فروش می‌رساند. پاکستان، اندونزی، مالزی، میانمار، پاراگوئه، فیلیپین، ویتنام و انگلستان بیشترین واردات دانگ‌فنگ را به‌خود اختصاص داده‌اند. این شرکت با توجه به نیاز پاکستان به ساخت کامیون‌های مختلف، همکاری مشترکی را با شرکت «گاندرا نیسان» در این کشور دارد و به مونتاژ کامیون در پاکستان می‌پردازد. همچنین، با همکاری شرکت رگال در این کشور، دانگ‌فنگ موتورز به تولید خودرو نیز در آنجا مشغول است. در عین حال، برخی از کامیون‌های سنگین دانگ‌فنگ با کاربری نظامی به برخی کشورها از جمله، میانمار و سودان فروخته شده است. مقدمه طی دو دهه گذشته، برندها و نشان‌های تجاری مختلفی از خودروهای سنگین به کشورمان وارد شده‌اند.

باتری فابریک دانگ فنگ اچ سی کراس

اچ ۳۰ کراس محصول همکاری شرکت فرانسوی PSA و دانگ فنگ چین است که در میان چهار خودروساز بزرگ کشور چین قرار دارد. بدنه اچ ۳۰ کراس بر روی پلتفرم پژو ۳۰۸ ساخته شده و پیشرانه آن از پژو ۲۰۶ وام گرفته شده است! دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس به وضوح از بسیاری تولیدات ایران خودرو، برتر به نظر می‌رسد اما این خودرو نتوانست آنچنان که در تبلیغاتش مانور داده شده بود، بدرخشد. » راحتی بدنه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس در یک کلام طراحی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس را نمی‌توان خیلی جذاب دانست. در نمای روبروی خودرو، یک جلو پنجره نسبتا باریک بدون هیچ گونه ظرافت و خلاقیتی طراحی شده است. فرم کشیده چراغ‌های اصلی خودرو، در کنار این جلو پنجره، سپر نه چندان پهن مشکی رنگ و خروجی هوای مشبک، تصویری کمی خشن به خودرو داده است.

http://dr-architecture.ir

الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. بعد از انتخاب باتری توسط شما، نیروی امداد باتری مشهد به محل شما اعزام شده و خدمات تست و نصب باتری را در محل شما انجام می دهد.

آچار مورد نیاز برای تعویض باتری دانگ فنگ اچ سی کراس (H30 CROSS)

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng