قیمت محصولات دانگ فنگ امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ | dongfengblog

کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد. ابعاد کشنده البرز در کلاس ۲×۴، شامل ۶۳۱۰ میلی‌متر طول و ۲۵۰۰ میلی‌متر عرض است. وزن ناخالصی که کشنده البرز می‌تواند حمل نماید، در حدود ۴۵۰۰۰ کیلوگرم بوده و ظرفیت محورهای جلو و عقب، در حدود نسبت دو برابر به یکدیگر هستند. یعنی در محور جلو ۷۰۰۰ کیلوگرم و در محور عقب این میزان به حدود ۱۳۰۰۰ کیلوگرم می‌رسد. شاسی کشنده البرز، حدود ۷۲۵۰ کیلوگرم وزن داشته که مواردی مانند اتاق، شاسی، گیربکس، موتور، محورهای جلو و عقب، فنرها، لاستیک‌ها، مخزن سوخت و مایعات را شامل می‌شود.

کشنده کاوه KT420

دانگ‌فنگ اچ30 کراس از نظر قیمت به محدوده‌ای پا نهاده که محصولاتی قدیمی نظیر انواع مشتقات پژو405، سمند پژو 206، 207 و محصولات چینی همچون برلیانس اچ330، اچ320، لیفان ایکس50 و تندر90 به همراه ساندرو را در خود جای داده است. پیشرانه چهار سیلندر tu5 شانزده سوپاپه به کار گرفته شده در اچ سی کراس، دارای حجم 1600 سی‌سی بوده و توانایی تولید 105 اسب بخار (در حدود پنج واحد کمتر از پژو ۲۰۶) را داراست. طراحی داخلی و به ویژه بخش داشبورد دانگ فنگ اچ30 کراس نسبتا ساده و مناسب به نظر می‌رسد. در بخش بالایی دریچه‌های تهویه میانی یک نمایشگر تک رنگ TFT حضور دارد که می‌شود گفت جایگاه منحنی فرم پیرامون آن، تناسب کلیه ادوات داشبورد را دچار تشویش نموده و اصلا زیبا و متناسب به نظر نمی‌رسد. در مقاله قبلی، کابین زیبای اچ سی کراس را جزو مزایا و یکی از دلایلی که ارزش خرید این خودرو را بالا می‌برد مطرح کردیم، ولی در این مطلب قصد داریم، یک ایراد بزرگ به کابین این خودرو بگیریم. اگر چه طراحی کابین اچ سی کراس زیبا، مدرن و بروز است، ولی به طور کلی بخواهیم بگوییم، کیفیت ساخت و همچنین مواد اولیه به کار رفته در کابین این خودرو، اصلاً خوب نیست.

  • پرداخت کنند و مابقی وجه را پس از صدور دعوتنامه پرداخت خواهد شد.
  • اگر خودرو شما، برای مصرف شخصی می باشد و تجهیزات اضافه برقی ندارد، باتری ۵۵ آمپرساعت سیلد خریداری کنید و اگر خودرو شما یک خودرو عمومی می باشد یا دارای تجهیزات پرمصرف برقی می باشد باتری ۶۰ آمپرساعت خریداری کنید.
  • شکل دریچه‌های تهویه به صورت چهار ضلعی طراحی شده و نمای ساده و معمولی دارند.
  • سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود.

اولین واگذاری سهام از این خودروساز در سال 2005 بود، اما حدود 70 در صد از سهام هم چنان در اختیار دولت مرکزی ماند. دانگ‌فنگ اس۵۶۰ یک کراس‌اوور سایز بزرگ است که از سال ۲۰۱۷ تاکنون توسط شرکت دانگ‌فنگ در چین و اندونزی تولید می‌شود. دو موتور بنزینی ۱٫۵ لیتری توربو و ۱٫۸ لیتری تنفس طبیعی برای این خودرو در دسترس است که هر دوی آن‌ها به جعبه‌دندهٔ ۶ سرعته خودکار مجهز هستند.

باتری مناسب دانگ فنگ اچ سی کراس چند آمپر است؟

در ۲۰۶ با مجله خبری ماشین دنگ فنگ به وزن کم‌تر خودرو این موتور وضعیت بهتری دارد ولی در اچ سی کراس، که تقریباً ۲۰۰ کیلوگرم از پژو ۲۰۶ سنگین‌تر می‌باشد، بهتر بود از پیشرانه ای قوی تر استفاده شود . برای سفارش خرید این مدل تشک بادی ماشین اچ سی کراس دانگ فنگ اصلی از وب سایت فروشگاه اینترنتی اینتکس لند، نمایندگی اینتکس برای شهر تهران و شهرستان های ایران می توانید از طریق خرید اینترنتی یا تلفنی اقدام کنید. ظاهرا ما مردم هم خیلی راحت و با این ترفند شرکت‌ها نسبت به خرید این خودروها اغوا می‌شویم. آسیب های وارد شده به سیستم برق خودرو دانگ فنگ اچ سی کراس بسیار پرهزینه می باشد لذا باتری ماشین خود را فقط از نمایندگی باتری مناسب تهیه فرمایید. قبل از هر چیز باید خاطرنشان کنیم که باتری خودرو دانگ فنگ اچ سی کراس در تمامی مدل های تولیدی در ایران در سال های مختلف فرقی نداشته و همگی آن ها در یک ابعاد و آمپرساعت می باشند. دانگ‌فنگ موتور یک شرکت خودروساز چینی است که به‌عنوان بزرگترین خودروساز در این کشور شناخته می‌شود.

http://dr-architecture.ir

برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید.

دانگ فنگ منگشی ام-ترین کراس اوور

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng