باتری مناسب دانگ فنگ H30 cross فروش باطری های کره ای با ضمانت | dongfengblog

با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. یکی از روش های بازاریابی چینی ها امکانات متنوعی است که در اختیار مشتریان قرار می دهند. قابل ذکر است که این مهم را اصلا نباید به گردن متشریان ایران گذاشت، چرا که ۸۰ درصد محصولات در این رنج قیمتی به هیچ وجه از ایمنی لازم برخودار نیستند. سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی بر روی این خودرو قابل نصب است ولی باطری اتمی به علت طول عمر بالاتر و کیفیت بهتر همچنین ایجاد آلودگی کمتر و عدم نیاز به مراقبت و نگهدای قطعا بهتر میباشد.

دانگ فنگ H30 کراس، مدل ۱۳۹۵

خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود. دانگفنگ موتور که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲٫۷۶ میلیون دستگاه خودرو تولید کرده‌است، هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان ۴خودروساز بزرگ چین شناخته می‌شوند. که با امکانات خوبی از سوی خودروسازی ایران خودرو به بازار عرضه می شود.

شرایط فروش…

نزدیک خودرو به اچ سی حداقل 10 میلیون تومان گران تر است، اما در هنگام استفاده متوجه میشید که اچ سی 10 میلیون حداقل از رقبا بیشتر می ارزد. اچ سی کراس به انواع تجهیزات ایمنی مانند چهار کیسه هوا، کمربندهای ایمنی پیش کشنده، ترمزهای دیسکی خنک شونده در جلو و ترمز دیسکی ساده در عقب، سیستم ترمز ABS+EBD، سیستم ضد سرقت مجهز است. ام وی ام 315 هاچ بک اسپرت-این روزها خودروهای هاچ بک ، کراس اوور و شاسی بلند طرفداران بیشتری نسبت به خودرو های سدان دارند خصوصا برای جوانان خودرو های اسپورت جذاب تر است. مدیران خودرو نیز بعد از فروش خوب ام وی ام 315 هاچ بک به سراغ مدل اسپورت این خودرو رفت که آن هم به دلیل ویژگی های اسپورتی اش با استقبال خوبی رو به رو شد. کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد. در مقاله قبلی، کابین زیبای اچ سی کراس را جزو مزایا و یکی از دلایلی که ارزش خرید این خودرو را بالا می‌برد مطرح کردیم، ولی در این مطلب قصد داریم، یک ایراد بزرگ به کابین این خودرو بگیریم.

http://dr-architecture.ir

دنیای خودرو بسیار جذاب است؛ هر روز اتفاق و خبر مهمی در صنعت خودرو به دست می‌رسد. گروه خودروسازی بهمن این بار قصد مونتاژ کراس اوور کوپه ix5 را در برنامه خود دارد. کراس اوور کوپه ix5 یا همان دیگنیتی دو ویژگی مهم دارند ارتفاع این خودرو‌ها هم ارتفاع شاسی بلند‌ها است و از طرفی به صورت اسپرت طراحی شده‌اند. از طرف دیگر پس از ورود به فضای داخلی اچ 30 کراس متوجه می‌شوید که طراحی کابین این خودرو کمی قدیمی به نظر می‌رسد اما با در نظر گرفتن قیمت خودرو و نیز نوع طراحی فضای داخلی رقبای حاضر در ایران، می‌توان آن را قابل قبول دانست.

  • دانگ فنگ اچ سی کراس بعد از امضای قرارداد هسته‌ای بین ایران و گروه ۵+۱، جزو اولین مدل‌هایی بود که قرار شد وارد بازار کشورمان شود.
  • اچ ۳۰ کراس مخزن سوختی با گنجایش ۵۱ لیتر و مصرف سوختی معادل ۷­­­ لیتر به صورت میانگین دارد.
  • نکته دیگر هم این‌که کابین این خودرو، ظرفیت گنجاندن 4 سرنشین با قد متوسط را دارد.
  • دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس موفق به دریافت تنها ۳ ستاره ایمنی از موسسه استاندارد چین شده است.

درنتیجه وقتی صحبت از چنین مجله خبری ماشین دنگ فنگ غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های دانگ فنگ را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. تست و بررسی دانگ فنگ ix5 نشان می‌دهد که دانگ فنگ ix5 خودرویی جوان پسند است. هر چند تا حدودی می‌توان نمای جلویی دانگ فنگ ix5 را تحت تاثیر مزدا CX-7 دانست اما با چراغ‌های 18 اینچی در کنار تایر‌هایی با 235 میلی‌متر پهنا ix5 را به خودرویی با ظاهری اسپرت و کراس اوور کوپه تبدیل کرده است. ایمنی بسیار بالای این محصول از دیگر مهم‌ترین و اصلی‌ترین آیتم‌هایی می‌باشد که سبب شده است تا بسیاری از افراد به خصوص قشر جوان به دنبال آخرین و مناسب‌ترین فروش اقساطی دانگ فنگ H30 کراس باشند.

مزایا و معایب دانگ فنگ H30 Cross | دانگ فنگ اچ30 کراس بخریم یا نه؟

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng