قیمت روز دانگ فنگ H30 کراس؛ خرید، فروش و بررسی فنی خودرو دانگ فنگ H30 کراس کارنامه | dongfengblog

این مجله خبری ماشین دنگ فنگ دارای 4 کیسه هوای جلو و جانبی برای راننده و سرنشین جلو است. ایموبیلایزر، ایزوفیکس، دوربین دنده عقب و سنسور دنده عقب از دیگر امکاناتی هستند که برای ایمنی بیشتر این خودرو در نظر گرفته شده‌اند. اما قیمت دانگ فنگ ix5 خودروسازی بهمن 749 میلیون تومان تعیین شده است که این قیمت باتوجه به شرایط بازار ممکن است تغییراتی داشته باشد. در بازار ایران رقابت در حوزه کراس اوور‌ها بیشتر و حساس‌تر می‌شود و با ورود کراس اوور‌های جدید چینی انتخاب سخت‌تر خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی دانگ فنگ H30 کراس

ولی افسوس که ایران خودرو برنامه‌های دیگری برای بازار کشور تدارک دیده بود و قصد داشت دانگ فنگ را وارد دنیای سواری‌های کشورمان کند. دانگ فنگ در آن زمان در بازار کشورمان خودروسازی ناآشنا نبود، قبلا توفیق آشنایی با کشنده‌های آن را در ایران داشتیم و احتمالا خبرهای مربوط به مشکلات سیستم ترمز این کشنده و تصادفات زیادی که در جاده‌های ایران به بار آوردند را شما هم شنیده‌اید. مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است. در این مجله، می‌توانید اطلاعات مفید و جامعی درباره رشته بیمه‌های مختلف به دست آورید؛ با شرایط، پوشش‌ها و تعهدات انواع بیمه نظیر بیمه‌های خودرو ( بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه) ، موتورسیکلت، آتش سوزی و زلزله، مسافرتی، درمان، عمر و زندگی و…. از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. داشتن بیمه بدنه هم برای خودرو امر مهمی است که با پرداخت حق بیمه آن، می‌توانید خودروی خود را در برابر حوادث و آسیب‌های احتمالی بیمه کنید.

  • وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.
  • اما پس گذشت از سال ها از ورود کامیون های دانگ فنگ، خودرو سواری H30 Cross آن هم در سال ۱۳۹۵ توسط خودرو سازی ایران خودرو وارد شد.
  • بر روی این ماشین میتوانید باطری 55 و یا 60 و 62 آمپر نصب کنید ولی جهت عملکرد بهتر و مطلوب تر باطری حتما از باطری 62 آمپر بر روی این خودرو استفاده کنید.

معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. وظیفه اصلی باتری ماشین استارت زدن و روشن کردن ماشین است بیشترین فشار در زمان استارت زدن به باتری وارد میشود پس قطعا ماشینی که روزانه مثلا 10 بار استارت میزند در مقایسه با ماشینی که روزانه بیش از 30 بار استارت میزند طول عمر باتری بسیار بیشتر خواهد بود.

در کناره‌ها، اندازه کوچک رینگ‌هایی که ایران خودرو برای این مدل در نظر گرفته خیلی بد به چشم می زند. استفاده از کاورهای پلاستیکی مشکی روی گلگیرها و قسمت زیرین درب‌ها که تلاش شده ظاهر این خودرو را به مدل‌های کراس اور شبیه کند، برعکس روی طراحی خودرو تأثیر منفی گذاشته است. در بخش عقب اوضاع کمی بدتر است و طراحی عقب خودرو به هیچ وجه چنگی به دل نمی‌زند.

دانگ فنگ،H30CROSS مدل 95

حجم صندوق دانگ فنگ ix5 حدوداً 779 لیتر است و در حالت صندلی‌های جمع شده فضای استفاده از صندوق به 1420 لیتر نیز می‌رسد. لازم به ذکر است که فیدلیتی شاسی بلند گروه بهمن نیز یکی از جدیدترین خودروهی مونتاژی این شرکت معتبر است که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه فروش اقساطی فیدلیتی مراجعه کنید. در طراحی داخلی هم دانگ فنگ ix5 جذاب است و برای پنل پشت فرمان نمایشگر لمسی 10 اینچی را تدارک دیده شده است. صندلی راننده برقی است و برای صندلی‌ها نیز از پوشش چرمی استفاده شده که نرم و راحت به نظر می‌رسد.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng