مشخصات کامل دانگ فنگ اچ 30+شرایط فروش کاربلد | dongfengblog

این مجله خبری ماشین دنگ فنگ دارای 4 کیسه هوای جلو و جانبی برای راننده و سرنشین جلو است. ایموبیلایزر، ایزوفیکس، دوربین دنده عقب و سنسور دنده عقب از دیگر امکاناتی هستند که برای ایمنی بیشتر این خودرو در نظر گرفته شده‌اند. اما قیمت دانگ فنگ ix5 خودروسازی بهمن 749 میلیون تومان تعیین شده است که این قیمت باتوجه به شرایط بازار ممکن است تغییراتی داشته باشد. در بازار ایران رقابت در حوزه کراس اوور‌ها بیشتر و حساس‌تر می‌شود و با ورود کراس اوور‌های جدید چینی انتخاب سخت‌تر خواهد شد.

دیگنیتی پرستیژ مدل 1401

بر روی این ماشین میتوانید باطری 55 و یا 60 و 62 آمپر نصب کنید ولی جهت عملکرد بهتر و مطلوب تر باطری حتما از باطری 62 آمپر بر روی این خودرو استفاده کنید. اگر ماشین با استارت سنگین روشن میشود احتمالا باطری ضعیف شده و توان استارت زدن قوی ندارد و باید باتری تعویض شود. اگر ماشین h30 کراس پس از مدتی خوابیدن دیگر استارت نزند باطری خراب شده و شارژ نگه نمیدارد باطری نیاز به تعویض دارد. عمر مفید باطری بر روی این خودرو بین دو تا سه سال است و پس از این مدت باید نسبت به تست و در صورت نیاز تعویض باطری اقدام کنیدِ. مناسب ترین آمپر برای باتری h30کراس باتری 62 آمپر میباشد.

  • در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای دانگ فنگ را دارند، باید در لحظه از قیمت دانگ فنگ باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند.
  • با شنیدن نام دانگ فنگ ناخود آگاه به یاد کامیون های آن در جاده ها خواهیم افتاد، خودرو سازی دانگ فنگ چین برای اولین بار با وارد کردن کامیون خود به ایران نام خود را به گوش مردم ایران رساند.
  • همچنین می‌توانید در این خصوص با همکاران ما نیز ارتباط داشته و مشخصات مورد نظرتان را جویا شوید.
  • با ورود به صفحه قیمت دانگ فنگ و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید.

با شنیدن نام دانگ فنگ ناخود آگاه به یاد کامیون های آن در جاده ها خواهیم افتاد، خودرو سازی دانگ فنگ چین برای اولین بار با وارد کردن کامیون خود به ایران نام خود را به گوش مردم ایران رساند. اما پس گذشت از سال ها از ورود کامیون های دانگ فنگ، خودرو سواری H30 Cross آن هم در سال ۱۳۹۵ توسط خودرو سازی ایران خودرو وارد شد. در این خصوص برای خرید خودروی بهینه‌تر می‌توانید به صفحه فروش اقساطی جک s5 نیز مراجعه کنید و با مقایسه و اطلاعات کامل‌تری خرید خودروی جدید خود را رقم بزنید. دانگ فنگ همچنین شرکت جوینت ونچری با گروه PSA نیز دارد که به تولید خودروهای پژو، دی اس و کامیون های سبک می‌پردازد.

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی دانگ فنگ H30 کراس

ولی افسوس که ایران خودرو برنامه‌های دیگری برای بازار کشور تدارک دیده بود و قصد داشت دانگ فنگ را وارد دنیای سواری‌های کشورمان کند. دانگ فنگ در آن زمان در بازار کشورمان خودروسازی ناآشنا نبود، قبلا توفیق آشنایی با کشنده‌های آن را در ایران داشتیم و احتمالا خبرهای مربوط به مشکلات سیستم ترمز این کشنده و تصادفات زیادی که در جاده‌های ایران به بار آوردند را شما هم شنیده‌اید. مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است. در این مجله، می‌توانید اطلاعات مفید و جامعی درباره رشته بیمه‌های مختلف به دست آورید؛ با شرایط، پوشش‌ها و تعهدات انواع بیمه نظیر بیمه‌های خودرو ( بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه) ، موتورسیکلت، آتش سوزی و زلزله، مسافرتی، درمان، عمر و زندگی و…. از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. داشتن بیمه بدنه هم برای خودرو امر مهمی است که با پرداخت حق بیمه آن، می‌توانید خودروی خود را در برابر حوادث و آسیب‌های احتمالی بیمه کنید.

http://dr-architecture.ir

حجم صندوق دانگ فنگ ix5 حدوداً 779 لیتر است و در حالت صندلی‌های جمع شده فضای استفاده از صندوق به 1420 لیتر نیز می‌رسد. لازم به ذکر است که فیدلیتی شاسی بلند گروه بهمن نیز یکی از جدیدترین خودروهی مونتاژی این شرکت معتبر است که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه فروش اقساطی فیدلیتی مراجعه کنید. در طراحی داخلی هم دانگ فنگ ix5 جذاب است و برای پنل پشت فرمان نمایشگر لمسی 10 اینچی را تدارک دیده شده است. صندلی راننده برقی است و برای صندلی‌ها نیز از پوشش چرمی استفاده شده که نرم و راحت به نظر می‌رسد.

درباره فروشگاه باتری ماشین

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng