دانگ فنگ H30؛ مشخصات فنی و آپشن‌های کراس اچ ۳۰ مجله بیمه | dongfengblog

کشنده کاوه KT420، از جمله محصولاتی است که کیفیت ساخت خوبی داشته و در کشورمان نیز سهم از بازار مناسبی هم دارد. عناصری مانند استفاده از تزئینات و متریال باکیفیت در ساخت و مونتاژ این مدل به همراه تعبیه گیربکس آلمانی و پیشرانه قدرتمند، کاوه KT420 را به گزینه‌ای محبوب و ایده‌آل تبدیل کرده است. فناوری‌های به‌روز و مدرن هم در این کشنده تعبیه شده و استفاده از فضای خواب مناسب به همراه امکانات رفاهی در خور توجه باعث شده تا این مدل برای انجام مسافرت‌های طولانی راحت و مناسب باشد. از آنجایی‌که ترمز پرقدرت و مطمئن، یکی از گزینه‌هایی است که در خودروهای سنگین نقش مهمی ایفا می‌کند، کاوه KT420 به انواع سامانه‌های ترمز و هشدار دهنده مجهز شده تا امنیت راننده و سرنشینان دیگر خودروها، تضمین شود. ترمز اگزوز، ترمز موتور، سامانه ترمز ضدقفل به همراه ترمزهای دیسکی برای چرخ‌های عقب و جلو باعث شده تا KT420، در خصوص توقف ایمن هیچ کم و کسری نداشته باشد. این کشنده ۴۲۰ اسب بخاری که از پیشرانه ساخت رنو سود برده و گیربکس آلمانی ZF دارد، استاندارد آلایندگی یورو ۴ را هم پاس می‌کند و ظرفیت محورهای جلوی آن حدود ۷۰۰۰ کیلوگرم است.

http://dr-architecture.ir

دانگ فنگ در ادامه همکاری خود را با گروه بهمن آغاز کرده و خودروی دیگنیتی را به بازار ایران روانه کرده است. اچ سی کراس حاصل همکاری شرکت دانگ فنگ چین و PSA فرانسه بوده که از سال 1394 تا کنون مهمان خیابان‌های کشورمان شده است. این خودرو در کنار تمامی مزایای خود از معایبی نیز برخوردار است که در ادامه قصد داریم برخی از آن‌ها را برایتان بازگو کنیم. باتری های اسیدشارژ که همان باتری فابریک دانگ فنگ اچ سی کراس می باشد دارای شش خانه بر روی باتری می باشد که می بایست هر یک ماه یکبار شش خانه باتری را باز کنید و سطح الکترولیت (آب باتری) را بازدید کنید. موتور مورد استفاده شده در این خودرو دقیقا نمونه استفاده شده در 206 تیپ 5 یعنی TU5 است که 1578 CC حجم داردو همچنین جعبه دنده 4 سرعته این خودرو طراحی کشور ژاپن است. از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 27 بهمن 401 .

قیمت ون اینرودز c35

به واسطه همین تبلیغات خوب که ظاهرا ایران خودرودر انجام آن تبحر دارد، در دور اول پیش فروش اچ سی کراس، ظرفیت آن بسیار سریع تکمیل شد. دانگ فنگ اچ سی کراس بعد از امضای قرارداد هسته‌ای بین ایران و گروه ۵+۱، جزو اولین مدل‌هایی بود که قرار شد وارد بازار کشورمان شود. آن هم در شرایطی که مردم امیدوار بودند به واسطه امضای برجام و تسهیل امکان ورود خودروسازهای غیر چینی به ایران بالاخره بتوانند خودروهایی خوب و با کیفیت، به قیمت مناسب سوار شوند. برندهای مختلف از برترین شرکت های تولیدی در ایران را با یکدیگر مقایسه و سپس باتری مناسب خودروی دانگ فنگ اچ سی کراس خود را خریداری کنید. در این مقاله از سری مقالات «مشاوره خرید خودرو» سایتZ4CAR، قصد داریم دانگ فنگ اچ سی کراس را مورد بررسی قرار داده و شما را با پنج مورد از «معایب H30 کراس» آشنا کنیم.

لیست قیمت محصولات دانگ فنگ

در بخش مجله خبری ماشین دنگ فنگ اوضاع کمی بدتر است و طراحی عقب خودرو به هیچ وجه چنگی به دل نمی‌زند. پس از توافقات هسته‌ای و در سال 94، یک قرارداد همکاری بین شرکت دانگ فنگ و ایران خودرو برای مونتاژ خودروهای این شرکت، بسته شد. یکی از این خودروهای قرارداد که دانگ فنگ H30 کراس نام دارد، بر خلاف نامش اصلاً کراس اوور نیست. دانگ فنگ H30 کراس یک خودروی هاچ بک است که برخی المان‌های خودروهای کراس اوور نظیر روف رک و نوارهای پلاستیکی دور تا دور بدنه را داراست. مردم کشورمان که از خودروهای داخلی مشابه به تنگ آمده بودند از این خودرو استقبال بسیار خوبی کردند.

من ۶ ماهه h40 کراس خریدم قبلش ساندرو داشتم خیلی بد و ضعیف بود و از هر لحاظ از این عقب تر بود. داشتن بیمه بدنه هم برای خودرو امر مهمی است که با پرداخت حق بیمه آن، می‌توانید خودروی خود را در برابر حوادث و آسیب‌های احتمالی بیمه کنید. در صورت بروز خسارت، شرکت بیمه‌گر بر اساس شرایط مندرج در بیمه‌نامه، خسارت وارده را جبران می‌نماید. برای خرید بیمه بدنه H30 کراس را نیز می‌توانید از سایت bimeh.com اقدام نمایید و اگر ابهامی در این زمینه دارید، مقاله‌ی بیمه بدنه چیست را در اسرع وقت بخوانید. به طور کلی طراحی H30 کراس، نسبت به خودروهای دیگر این کلاس مانند استپ وی به خوبی صورت گرفته‌است. استفاده از المان‌هایی نظیر روف رک و پلاستیک پهن مشکی دور تا دور پائینی بدنه ظاهری اسپرت و مدرن به این خودرو داده‌است.

  • دانگ فنگ، H30 Cross، 2 لکه رنگ کاپوت و گلگیر جلو فنی در حد ماشین کم کارکرد واقعی تمام سرویسها انجام شده نمایندگی مرکزی …
  • این شرکت در قسمت کامیون سازی به نام DFCV معروف است و با همراهی رنو تراکس و ولوو تراکس که زیر مجموعه های ولوو به حساب می آیند به بازارهای اروپایی راه پیدا کرده است.
  • در عین حال، برخی از کامیون‌های سنگین دانگ‌فنگ با کاربری نظامی به برخی کشورها از جمله، میانمار و سودان فروخته شده است.
  • در واقع این کمپانی شریک تجاری پژو – سیتروئن میباشد به همین دلیل است که در ساخت این خودرو از پلتفرم اتاق سری 3 پژو نیز استفاده شده .

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng