قیمت روز دانگ فنگ H30 کراس؛ خرید، فروش و بررسی فنی خودرو دانگ فنگ H30 کراس کارنامه | dongfengblog

شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۲.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۸۳ کیلومتر در ساعت است. اچ ۳۰ کراس مخزن سوختی با گنجایش ۵۱ لیتر و مصرف سوختی معادل ۷­­­ لیتر به صورت میانگین دارد. کشنده دانگ فنگKX480، یکی از مدل‌های جدید این کمپانی است که به امکانات و تجهیزات خوبی هم مجهز شده است. ضمن اینکه ظاهر دانگ فنگ KX480، یکی از برگ‌های برنده آن در زمینه بازار خرید و فروش است.

مزایای دانگ فنگ H30 کراس

این مجله خبری ماشین دنگ فنگ توسط سایپا دیزل مونتاژ می‌شود که به عنوان جایگزینی برای مدل ولوو FH 500 انتخاب گردید. کابین دانگ فنگ KX480 از سقف بلند و دو بخش خواب سود می‌برد و تماماً از فولاد ساخته شده و جوش‌کاری آن با استفاده از پوشش مخصوص ضد زنگ انجام شده است. دانگ فنگ KX480، از ظرفیت باری معادل ۷۰۰۰ کیلوگرم در جلو و ۱۳۰۰۰ کیلوگرم در عقب تشکیل شده است. این کامیون ۴۸۰ اسب بخاری، گشتاور ۲۵۴۰ نیوتن متری تولید کرده که وظیفه انتقال این قدرت به عهده گیربکسی با ۱۲ دنده در جلو و ۴ دنده در عقب است. کامیون دانگ فنگ KX480، شش سیلندر بوده و استاندارد آلایندگی یورو ۴ را نیز پاس می‌کند.

رنگ

در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای دانگ فنگ را دارند، باید در لحظه از قیمت دانگ فنگ باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های دانگ فنگ را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند.

از سال‌ها قبل، برندهای اروپایی و انواع تریلر، کامیون و کشنده‌های قاره سبز، حضور گسترده‌ای در ایران داشتند. اما به دلیل تحریم‌های بین المللی و رابطه نزدیک ایران و چین، این برندهای کشور چین بودند که برای حضور و کسب سهم از بازار کشورمان، فرصت مناسبی یافتند. در بین برندهای چینی خودروهای سنگین، نام دانگ فنگ برای علاقمندان تا حدود زیادی آشنا و شناخته شده است. البته این برند علاوه بر خودروی سنگین، یک اتومبیل هاچ بک هم به نام H30 Cross داشته که طی چند سال گذشته در ایران خودرو تولید می‌شد.

http://dr-architecture.ir

شکل دریچه‌های تهویه به صورت چهار ضلعی طراحی شده و نمای ساده و معمولی دارند. کیفیت ادوات کابین اگرچه فوق العاده نیست اما در قیاس با رقبایی همچون رنو ساندرو بهتر است و در حد و اندازه‌های دیگر محصول ایران خودرو یعنی دنا برآورد می‌شود. یک هواکش بزرگ ذوزنقه شکل نیز در بخش میانی-پایینی سپر تعبیه شده تا هوای مورد نیاز سامانه خنک کننده را تامین نماید. در زیر این هواکش نیز یک دیفیوزر نقره‌ای رنگ جاسازی شده که جلوه خوشایندتری را برای نمای روبروی h۳۰ کراس پدید آورده است.

  • برای دسترسی راحت تر به قیمت باتری دانگ فنگ اچ سی کراس اینجا کلیک کنید.
  • کشنده البرز شش سیلندر بوده که میزان حجم پیشرانه را به ۸/۹ لیتر رسانده‌اند.
  • دانگ فنگ نام یک شرکت خودروسازی چینی است که در ووهان چین مستقر است.
  • شاخص صفر تا 100 زیر 5 ثانیه محاسبه شده البته به عدد دقیق آن اشاره ای نشده است.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng