قیمت دانگ فنگ H30CROSS, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | dongfengblog

» عملکرد فنی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس یکی از مواردی که بسیاری از افراد را برای خرید دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس ترغیب کرد، وجود پیشرانه TU5 بود که پیش از این بر روی پژو ۲۰۶ استفاده شده و شتاب و قدرت نسبتا خوبی را از خود نشان داده بود. پیشرانه ۱.۶ لیتری این خودرو توانی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۴۲ نیوتن متر دارد. طبعا چنین قدرتی شاید برای هاچبک سبک و کوچکی مانند پژو ۲۰۶ مناسب باشد اما برای خودرویی با ابعاد و وزن اچ ۳۰ کراس، مناسب نیست. اما در کنار این نقطه ضعف، یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک ساخت شرکت ژاپنی AISIN قرار دارد که هماهنگی خوبش با پیشرانه، کمی از ضعف فنی می‌کاهد.

http://dr-architecture.ir

ترمز موتور و ترمز اگزوز، J-Brake از نوع عمل کننده روی سوپاپ‌ها به همراه توربوشارژر مجهز به فن الکتریکی ویسکو، از دیگر سامانه‌های بخش فنی کامیون دانگ فنگ KX480 محسوب می‌شوند. ترمزهای دیسکی در جلو و عقب به همراه سامانه ضدقفل ، تانک باد آلومینیمی و ترمز تریلی و پارکینگ، تکمیل کننده سامانه‌های ترمز و بخشایمنی کشنده دانگ فنگKX480 هستند. شایان توجه است که کشنده سری KX، جزو اولین کشنده‌ای با برند چینی بود که اجازه یافت تا در نمایشگاه‌های خودروهای سنگین در برخی از کشورهای اروپایی حضور پیدا کند.

  • خدمات در محل با امداد باتری مشهد به صورت حرفه ای با نیروهای آموزش دیده در محل شما به صورت رایگان انجام می پذیرد.
  • سلام نشان استانداری روی باتری کجا هستش؟میشه راهنمایی کنین و مدلش رو نشون بدین.
  • نوع اسیدشارژ باتری، روش قدیمی تولید باتری بوده است که با گذشت زمان جای خود را به نوع جدید آن یعنی باتری سیلد داده است.
  • یک هواکش بزرگ ذوزنقه شکل نیز در بخش میانی-پایینی سپر تعبیه شده تا هوای مورد نیاز سامانه خنک کننده را تامین نماید.
  • این خودرو در چین موفق به کسب چهار ستاره از پنج ستارهٔ ایمنی شده‌است.

از آن جایی که خط تولید این خودرو در کشورمان و توسط بزرگ‌ترین به اصطلاح خودروساز ایران راه اندازی شده، انتظار می‌رود خدمات پس از فروش بهتری را این کمپانی به خریداران این خودرو ارائه کند. H30 کراس که برخلاف نامش کراس اوور نیست، طراحی قابل قبول و امکانات و آپشن‌های مناسبی دارد. این خودرو که حاصل همکاری دانگ فنگ و پژو سیتروئن فرانسه است؛ بر روی پلتفرم پژو 308 ساخته شده‌است.

چرا به کارنامه اعتماد کنیم؟

همانطور که مشاهده می کنید، مدل های اولیه منگشی براساس پلتفرم هامر اچ1 توسعه یافتند اما در ادامه استقلال بیشتری را در طراحی به نمایش گذاشته است. در نمای عقب اچ سی کراس، اولین نکته ای که معمولا توجه انسان را به خود جلب می‌کند، کشیده شدن چراغ ها تا نزدیکی سقف و در کناره شیشه عقب خودرو است که پیش از این در برخی محصولات ولوو نیز دیده شده است. سپند خودرو تسهیلات ویژه ای برای فروش اقساطی دانگ فنگ فراهم کرده است و کلیه محصولات آن را پوشش میدهد. نسل دوم این مدل در سال ۲۰۱۶ و در نمایشگاه خودروی گوانگژو معرفی شد. اس‌ایکس۵ در ایران نیز عرضه می‌شود و موتور اختصاص‌یافته به آن، گونهٔ ۱٫۶ لیتری ۱۲۳ اسب بخاری بوده و نیروی آن از طریق جعبه‌دندهٔ متغیر پیوسته به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

خودرو صفر روز و کارکرده

این چراغ‌ها در قسمت پایینی پهن و بزرگ هستند و در ادامه در دو طرف شیشه مجله خبری ماشین دنگ فنگ و سقف به شکل یک نوار باریک امتداد یافته‌اند. روی درب صندوق عقب یک تورفتگی مشاهده می‌شود که محل نصب پلاک است. در کل می‌توان گفت که این خودرو به لحاظ طراحی نمره قابل قبولی می‌گیرد. دانگ فنگ پس از شروع تحریم‌های بین‌المللی ایران و قطع رابطه شرکت‌های بزرگ خودروسازی به عنوان شریک تجاری سایپا دیزل در فروش کامیون‌ها وارد ایران شد. کامیون‌های T300 و T375 اولین کامیون‌های دانگ فنگ در ایران بودند که بعدها با نام‌های البرز و کاوه در ایران مونتاژ شدند.

دانگ فنگ مدل97 تصادفی

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng