لیست خودرو های دانگ فنگ Dong Feng، چین خودرو | dongfengblog

در ادامه قصد داریم به بررسی این خودرو از زوایای مختلف بپردازیم. باتوجه به اینکه کشنده‌های دانگ فنگ در بازه‌ی زمانی گسترده‌ای در انواع مختلف عرضه شده‌اند، قیمت‌های مربوط به این کشنده‌ها نیز متغیر است. در وب‌سایت‌های خرید و فروشی مانند دیوار و شیپور، کشنده‌های دانگ فنگ چندین آگهی را به خود اختصاص داده‌اند. افزایش قیمت خودرو و قیمت قطعات از یک سو و تشدید تحریم‌های بین‌المللی از سوی دیگر باعث شده تا قیمت کشنده‌های دانگ فنگ نیز مانند دیگر محصولات، شیب صعودی داشته باشند. تا همین چند ماه پیش، قیمت مدل KX به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسید و در حال حاضر اگر بتوان نمونه مناسبی از آن را پیدا کرد، به طور حتم بالای ۲ میلیارد تومان قیمت خواهد داشت.

  • قیمت تمامی باتری های موجود در نوین باتری مطابق با نرخ نامه های رسمی طبق دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه باتری سازان می باشد.
  • بدنه اچ ۳۰ کراس بر روی پلتفرم پژو ۳۰۸ ساخته شده و پیشرانه آن از پژو ۲۰۶ وام گرفته شده است!
  • مرکز اصلی تولید خودروهای دانگ‌فنگ در ووهان است، اما بخشی از محصولات نیز در کارخانه این شرکت در شهر شیان در همان استان هوبِئی تولید می‌شود.
  • دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس موفق به دریافت تنها ۳ ستاره ایمنی از موسسه استاندارد چین شده است.

این کمپانی با مجله خبری ماشین دنگ فنگسازهای به نامی همچون نیسان، پژو سیتروئن، رنو و هوندا همکاری دارد. در فروردین ماه سال ۹۵ خودرو هاچبک دانگ فنگ h30 به عنوان محصول جدید ایران خودرو نیز معرفی شد. دانگ فنگ موتور – DongFeng – خودروسازی چینی است که در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند.

بیمه بدنه ماشین های گران قیمت را از بیمه دات کام چگونه ارزان بخریم؟

فضای کابین اگر چه بزرگ و جادار است، ولی صندلی‌های آن به هیچ وجه راحت نیستند و نشستن طولانی مدت روی آن‌ها، سرنشین را خسته می‌کند. البته در این رده قیمتی، شاید خیلی نتوان به این مورد خیلی خرده گرفت، ولی به طور کلی این موضوع ایرادی است که خریدار احتمالی آن، قبل از خرید باید از آن آگاه باشد. ولی افسوس که ایران خودرو برنامه‌های دیگری برای بازار کشور تدارک دیده بود و قصد داشت دانگ فنگ را وارد دنیای سواری‌های کشورمان کند. دانگ فنگاز چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو پیش از این با خودروهای تجاری آن در ایران آشنا بوده ایم، اینک با محصولات سواری توسط ایران خودرو وارد کشور می شوند. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای دانگ فنگ دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. دانگ فنگ اچ30 کراس در بازار معادل 90 میلیون تومان کشف قیمت شده و بهای آن در کارخانه برابر 50 میلیون تومان است.

این نظر نیز غلط می باشد زیرا ولتاژ تمامی باتری ها از ۳۵ تا ۲۲۰ آمپرساعت همگی ۱۲ ولت می باشد و ما فقط آمپرساعت یعنی ذخیره برق باتری را بیشتر می کنیم پس هیچ فشاری به سیستم برق خودرو وارد نمی شود. دومین نظر غلط اینکه برخی باتری با آمپرساعت بالاتر از باتری فابریک خودرو را توصیه نمی کنند و می گویند به سیستم برق خودرو فشار وارد خواهد شد. مشهد تماس حاصل فرمایید و از خدمات تست و نصب باتری در محل (امداد باتری مشهد) بهره مند شوید. در بخش فوقانی محل نصب پلاک یک نوار کرومی به جهت زیباتر نشان دادن این ناحیه تعبیه شده است.

تیزر KMC J7،جدیدترین محصول کرمان موتور

در نمای جانبی نیز هیچ طراحی خاص و یا خطوط شکل دهنده به بدنه نمی‌بینیم. از نمای جانبی ارتفاع بلند خودرو بیشتر دیده می‌شود که البته دلیل کراس نامیدن خودرو هم همین شکل طراحی آن است. رینگ‌های کوچک دانگ فنگ، خیلی با فرم کلی و ابعاد خودرو هماهنگ نیست. طراحی نمای عقب این خودرو با چراغ‌هایی که به سمت دو طرف شیشه عقب کشیده شده‌اند، با اینکه نسبت به سایر قسمت‌ها کمی بهتر است اما باز هم به تنهایی نمی‌تواند امتیاز طراحی خوبی را برای این هاچ بک کراس چینی به ارمغان بیاورد. یک زه مشکی پهن دورتادور بدنه را در بر گرفته که کمی حال اسپرت به طراحی خارجی این خودرو داده است. » طراحی کابین دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس کابین ساده و به دور از طراحی‌های پر زرق و برق دیگر خودروهای چینی در ایران است.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng