دانگ فنگ H30؛ مشخصات فنی و آپشن‌های کراس اچ ۳۰ مجله بیمه | dongfengblog

البته فروش کامیون های دانگ فنگ در ایران با شرایط فروش در پی تحریم های بین المللی و قطع شدن روابط با خودروسازان بزرگ و با مشارکت سایپا دیزل صورت گرفت. در صورتی که از طریق فروش اقساطی، خودروهای دانگ فنگ را خریداری کنید بهترین شانس خرید را نصیب خود کرده اید. دانگ فنگ موتور بزرگ ترین خودرو ساز چینی در کشور خود به حساب می آید. محصولات این شرکت را در ایران با خودروی H30 Cross می‌شناسیم که اولین بار طی همکاری با ایران خودرو وارد بازار شده.

کارشناسی خودروهای سنگین

اگر خودرو شما نیاز به باتری دارد با شعب ما تماس حاصل فرمایید و نوع خودرو و محل خود را اعلام فرمایید تا نزدیک ترین نیرو در اسرع وقت به محل شما اعزام شود. نوع اسیدشارژ باتری، روش قدیمی تولید باتری بوده است که با گذشت زمان جای خود را به نوع جدید آن یعنی باتری سیلد داده است. باتری های مخصوص خودرو در دو نوع سیلد (بدون نیاز به نگهداری) و اسیدشارژ تولید می شوند.

http://dr-architecture.ir

براساس اعلام مقامات دانگ فنگ، این خودروهای جدید در سال 2023 وارد بازار چین خواهند شد. لیفان X50 یکی از تولیدات کمپانی لیفان موتورز است که در نگاه اول شبیه یک هاچ بک است اما این خودرو مانند لیفان x60 در کلاس خودرو های کراس اوور کوچک قرار می گیرد . این خودرو در دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک تولید شده و هر دو مدل توسط کرمان موتور عرضه می شوند. خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است. خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند.

مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. در اینجا باید اضافه کرد که یکی از معایب این خودرو شتاب و کشش آن است که مثلاً در مقایسه با رنو ساندرو استپ وی به هیچ وجه قابل قبول نیست. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد و هرگونه استفاده از مطالب این فروشگاه فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. احتمال زیاد بست های باتری یا کابل های اتصال دهنده ضعیف شده اند. سلام نشان استانداری روی باتری کجا هستش؟میشه راهنمایی کنین و مدلش رو نشون بدین.

دیگنیتی صفر نقد و اقساط تحویل فوری 1401

بخش زیادی از سپر مجله خبری ماشین دنگ فنگ توسط پلاستیک مشکی رنگ به تسخیر درآمده و جایگاههای دایره‌ای فرم مه شکن‌ها با حواشی کرومی خود، در این ناحیه قابل تشخیص و تمیز دادن هستند. استفاده از رنگ مشکی برای پر کردن فضای خالی مابین اضلاع کرومی جلوپنجره تا کاسه چراغهای جلو نیز در بزرگتر جلوه دادن جلوپنجره موثر بوده است. جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. من هم داشتم ، درب عقبش ، قسمت پلاستیکش یه خرده شل شده و باید صداگیری کنین.

  • برای این مدل دو موتور ۱٫۶ لیتری ساخت میتسوبیشی و ۲٫۰ لیتری ساخت پی‌اس‌ای در نظر گرفته شده‌است که به‌ترتیب از قدرت ۱۱۷ و ۱۳۸ اسب بخار بهره‌مند هستند.
  • دانگ‌فنگ اس‌ایکس۵ یک خودروی شاسی‌بلند اندازه متوسط ساخت شرکت دانگ‌فنگ است که از سال ۲۰۱۳ تاکنون در دو نسل تولید شده‌است.
  • کلیه خدمات تست و نصب باتری در محل شما رایگان بوده و شما فقط قیمت تمام شده باتری (قیمت مصرف کننده بدون احتساب خدمات) که در نرخ نامه های شعب موجود است را پرداخت می کنید.
  • در وب‌سایت‌های خرید و فروشی مانند دیوار و شیپور، کشنده‌های دانگ فنگ چندین آگهی را به خود اختصاص داده‌اند.
  • محصولات این شرکت را در ایران با خودروی H30 Cross می‌شناسیم که اولین بار طی همکاری با ایران خودرو وارد بازار شده.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng