مشخصات کامل دانگ فنگ اچ 30+شرایط فروش کاربلد | dongfengblog

میزان مصرف سوخت این خودروی 1230 کیلوگرمی به صورت رسمی معادل 7.04 لیتر در هر صد کیلومتر عنوان شده که در عمل بایستی مصرف بالای 7.5 تا 8 لیتر را به صورت ترکیبی برای این خودرو در نظر بگیرید. همچنین ظرفیت فضای صندوق عقب این خودرو معادل 417 لیتر است که تقریبا مناسب به نظر می‌رسد و این در حالی است که در صورت خواباندن صندلی‌های ردیف دوم این حجم تا 1137 لیتر افزایش خواهد یافت. استفاده از صفحه نمایشگر 6.5 اینچی در قسمت میانی داشبورد نمای مدرن‌تری به طراحی قدیمی آن بخشیده و به‌روزترین تکنولوژی کابین اچ30 کراس محسوب می‌شود. سایز شیشه‌های جانبی اندکی کوچک به نظر می‌رسد و میله باربند سقفی به همراه آنتن معمولی و اسپویلر روی شیشه عقب در این نما قابل مشاهده است. هنگامی که از زاویه روبرو به این خودرو نگاه می‌کنید، چهره‌ای نسبتا متناسب را نظاره گر خواهید بود. چراغ‌های جلو از سایز تقریبا بزرگ و کشیده‌ای برخوردار هستند و چینش اجزای داخلی آنها نیز به گونه‌ای است که روشنایی در روز (دیلایت) و چراغ راهنما را به صورت یکپارچه درون خود جای داده‌اند.

http://dr-architecture.ir

چراغ‌های جلوی کشیده با گرافیک داخلی زیبا در دو طرف جلوپنجره تقریباً باریک که دارای دو نوار کرومی افقی است قرار گرفته‌اند. چراغ‌های مه‌شکن هم در قسمت پایینی سپر در دو قاب دایره‌ای شکل تو رفته قرار دارند. با ورود به صفحه قیمت دانگ فنگ و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید.

یک مجله خبری ماشین دنگ فنگ کلاس EREV نیز برای این مفهومی ها در نظر گرفته شده که تفاوتش با مدل الکتریکی خالص به حضور یک ژانراتور داخلی و افزایش برد حرکتی آن مربوط می شود. در تریم EREV برد حرکتی خودرو از یک باتری 65.88 کیلووات ساعت برابر 800 کیلومتر خواهد بود. یک پیشرانه کلاس EREV نیز در نظر گرفته شده که تفاوتش با مدل الکتریکی خالص به حضور یک ژانراتور داخلی و افزایش برد حرکتی آن مربوط می شود. برای دریافت آخرین اخبار خودرو جدید ترین خودرو ها و قیمت روز خودرو ایمیل خود را ثبت کنبد. سایت منطقه خودرو با ارائه اطلاعات شفاف و مبتنی بر واقعیت، به ارتقاء کیفیت فرایند “ارزیابی”، “انتخاب”، “خرید” و “نگهداری” خودروی مورد نظر شما عزیزان پرداخته و همواره در کنار شما خواهد بود.

  • البته در صورتی که بست های باتری شما تعویض شده باشند ممکن است آچار ۱۲-۱۳ نیز مورد استفاده باشد.
  • خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم.
  • تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.
  • دانگ فنگ پیش از حضور در عرصه خودروهای سواری کشورمان، به واسطه کامیون‌هایش در ایران به شهرت رسید و شاید در آن زمان کمتر کسی تصور می‌کرد که حضور دانگ فنگ در ایران، به سایر بخش‌های صنعت خودروسازی نیز گسترش یابد.
  • طراحی نمای عقب این خودرو با چراغ‌هایی که به سمت دو طرف شیشه عقب کشیده شده‌اند، با اینکه نسبت به سایر قسمت‌ها کمی بهتر است اما باز هم به تنهایی نمی‌تواند امتیاز طراحی خوبی را برای این هاچ بک کراس چینی به ارمغان بیاورد.

پس شما باید با توجه به شرایط خودرو، میزان آمپرساعت را تعیین کنید یا با مشاوران در نوین باتری تماس حاصل فرمایید. باتری نصب شده توسط کارخانه (باتری فابریک) ۶۰ آمپرساعت اسیدشارژ به شماره فنی ۵۶۰۳۰ (۶۰ آمپرساعت کوتاه) می باشد. اکنون دو خودرو مفهومی جدید از منگشی ام-ترین معرفی شده که تفاوت زیادی با دیگر محصولات چینی دارد.

‏H30 کراس

طراحی بخش جلویی این خودرو را شاید بتوان بهترین بخش از این نظر معرفی کرد، خطوط روی کاپوت و نوع طراحی آن، در کنار چراغ‌های جلویی که طرحی زیبا دارند و جلوپنجره ساده خود، روی هم رفته طراحی بخش جلویی خودرو را زیبا کرده است. در کناره‌ها، اندازه کوچک رینگ‌هایی که ایران خودرو برای این مدل در نظر گرفته خیلی بد به چشم می زند. استفاده از کاورهای پلاستیکی مشکی روی گلگیرها و قسمت زیرین درب‌ها که تلاش شده ظاهر این خودرو را به مدل‌های کراس اور شبیه کند، برعکس روی طراحی خودرو تأثیر منفی گذاشته است.

قیمت باتری دانگ فنگ اچ سی کراس (H30 CROSS)

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng