تشک بادی ماشین اچ سی کراس دانگ فنگ نمایندگی اینتکس | dongfengblog

مجله خبری ماشین دنگ فنگ ۳۰ کراس محصول همکاری شرکت فرانسوی PSA و دانگ فنگ چین است که در میان چهار خودروساز بزرگ کشور چین قرار دارد. بدنه اچ ۳۰ کراس بر روی پلتفرم پژو ۳۰۸ ساخته شده و پیشرانه آن از پژو ۲۰۶ وام گرفته شده است! دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس به وضوح از بسیاری تولیدات ایران خودرو، برتر به نظر می‌رسد اما این خودرو نتوانست آنچنان که در تبلیغاتش مانور داده شده بود، بدرخشد. » راحتی بدنه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس در یک کلام طراحی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس را نمی‌توان خیلی جذاب دانست. در نمای روبروی خودرو، یک جلو پنجره نسبتا باریک بدون هیچ گونه ظرافت و خلاقیتی طراحی شده است. فرم کشیده چراغ‌های اصلی خودرو، در کنار این جلو پنجره، سپر نه چندان پهن مشکی رنگ و خروجی هوای مشبک، تصویری کمی خشن به خودرو داده است.

به این ۴ دلیل دانگ فنگ اچ سی کراس نخرید

دانگ‌فنگ اچ30 کراس از نظر قیمت به محدوده‌ای پا نهاده که محصولاتی قدیمی نظیر انواع مشتقات پژو405، سمند پژو 206، 207 و محصولات چینی همچون برلیانس اچ330، اچ320، لیفان ایکس50 و تندر90 به همراه ساندرو را در خود جای داده است. پیشرانه چهار سیلندر tu5 شانزده سوپاپه به کار گرفته شده در اچ سی کراس، دارای حجم 1600 سی‌سی بوده و توانایی تولید 105 اسب بخار (در حدود پنج واحد کمتر از پژو ۲۰۶) را داراست. طراحی داخلی و به ویژه بخش داشبورد دانگ فنگ اچ30 کراس نسبتا ساده و مناسب به نظر می‌رسد. در بخش بالایی دریچه‌های تهویه میانی یک نمایشگر تک رنگ TFT حضور دارد که می‌شود گفت جایگاه منحنی فرم پیرامون آن، تناسب کلیه ادوات داشبورد را دچار تشویش نموده و اصلا زیبا و متناسب به نظر نمی‌رسد. در مقاله قبلی، کابین زیبای اچ سی کراس را جزو مزایا و یکی از دلایلی که ارزش خرید این خودرو را بالا می‌برد مطرح کردیم، ولی در این مطلب قصد داریم، یک ایراد بزرگ به کابین این خودرو بگیریم. اگر چه طراحی کابین اچ سی کراس زیبا، مدرن و بروز است، ولی به طور کلی بخواهیم بگوییم، کیفیت ساخت و همچنین مواد اولیه به کار رفته در کابین این خودرو، اصلاً خوب نیست.

http://dr-architecture.irاولین واگذاری سهام از این خودروساز در سال 2005 بود، اما حدود 70 در صد از سهام هم چنان در اختیار دولت مرکزی ماند. دانگ‌فنگ اس۵۶۰ یک کراس‌اوور سایز بزرگ است که از سال ۲۰۱۷ تاکنون توسط شرکت دانگ‌فنگ در چین و اندونزی تولید می‌شود. دو موتور بنزینی ۱٫۵ لیتری توربو و ۱٫۸ لیتری تنفس طبیعی برای این خودرو در دسترس است که هر دوی آن‌ها به جعبه‌دندهٔ ۶ سرعته خودکار مجهز هستند.

خوشبختانه مشکلات کیفی اولیه این خودرو (نظیر خاموش شدن ناگهانی پیشرانه) به‌تدریج توسط ایران‌خودرو حل ‌و فصل شد و این روزها نیز تقاضای بالایی برای خریداری H30 وجود دارد. با ورود به کابین دانگ فنگ H30 کراس متوجه کابینی می‌شوید که شاید کمی قدیمی به نظر برسد؛ ولی همچنان زیباست. صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی که در بخش پایینی دریچه‌های تهویه مستطیلی قرار گرفته نمای زیبایی به این قسمت بخشیده. در این خودرو از یک نوار پلاستیکی براق در بخش بالایی داشبورد استفاده شده که دریچه‌های هوا روی آن قرار دارند. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.

  • طبعا چنین قدرتی شاید برای هاچبک سبک و کوچکی مانند پژو ۲۰۶ مناسب باشد اما برای خودرویی با ابعاد و وزن اچ ۳۰ کراس، مناسب نیست.
  • ترمز موتور و ترمز اگزوز، J-Brake از نوع عمل کننده روی سوپاپ‌ها به همراه توربوشارژر مجهز به فن الکتریکی ویسکو، از دیگر سامانه‌های بخش فنی کامیون دانگ فنگ KX480 محسوب می‌شوند.
  • بعد از انتخاب باتری توسط شما، نیروی امداد باتری مشهد به محل شما اعزام شده و خدمات تست و نصب باتری را در محل شما انجام می دهد.
  • سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت.
  • غربیلک فرمان ظاهر مناسبی داشته، خوش‌دست به نظر می‌رسد و بخش عمده آن توسط روکش چرمی مصنوعی پوشش داده شده است.

دانگ‌فنگ محصولات مختلف خود را در بسیاری از کشورهای خارجی با داشتن نمایندگی در آن کشورها به فروش می‌رساند. پاکستان، اندونزی، مالزی، میانمار، پاراگوئه، فیلیپین، ویتنام و انگلستان بیشترین واردات دانگ‌فنگ را به‌خود اختصاص داده‌اند. این شرکت با توجه به نیاز پاکستان به ساخت کامیون‌های مختلف، همکاری مشترکی را با شرکت «گاندرا نیسان» در این کشور دارد و به مونتاژ کامیون در پاکستان می‌پردازد. همچنین، با همکاری شرکت رگال در این کشور، دانگ‌فنگ موتورز به تولید خودرو نیز در آنجا مشغول است. در عین حال، برخی از کامیون‌های سنگین دانگ‌فنگ با کاربری نظامی به برخی کشورها از جمله، میانمار و سودان فروخته شده است. مقدمه طی دو دهه گذشته، برندها و نشان‌های تجاری مختلفی از خودروهای سنگین به کشورمان وارد شده‌اند.

ایران خودرو (ikco)

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng