باتری مناسب دانگ فنگ اچ سی کراس H30 CROSS تمام آنچه باید بدانید | dongfengblog

با توجه به اینکه باتری فابریک خودرو یک باتری اسیدشارژ می باشد حتماً حداقل ۲ ماه یکبار از بست های باتری بازدید کنید تا در صورت سولفاته شدن، با آب جوش تمیز کنید درغیر اینصورت بست های باتری شما قطعاً آسیب می بینند. توجه داشته باشید که تمامی لیست قیمت های قرار داده شده در سایت با احتساب باتری فرسوده می باشد. ضمناً لیست قیمت باتری های تحت پوشش نوین باتری نیز در آرشیو اخبار قرار گرفته است که همیشه به روز نگه داشته می شود. برای اطلاع از قیمت باتری به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید یا با شعب ما تماس حاصل فرمایید. سیستم انتقال قدرت در این خودرو به صورت دیفرانسیل جلو بوده و شامل یک گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته ساخت آیسین ژاپن است. در عوض فضای پا و سر برای هر دو ردیف صندلی‌ها در حد مناسبی قرار داشته و سرنشینان ردیف عقب همانند برخی دیگر از خودروها، از این نظر با مشکلی مواجه نخواهند بود.

امکانات رفاهی و آپشن ها

تشک بادی ماشین پشت صندلی برای خواب راننده، کودکان، افراد سالمند، افراد مریض و حتی مادران باردار نیز عالی است تا در طول سفر بتوانند بر روی آن دراز بکشند و بخوابند و از پا درد و بدن درد در امان باشند. سلام ببخشید اصطلاح برق دزدی یعنی چی؟چی هست و برای چه به کار میبرند؟پدرم جدیدا ماشین کراس خریده و منم مشتاقم از قطعات ماشین و مشکلاتی در شاید دچارش بشن آگاهی پیدا کنم.. توجه داشته باشید که باتری فابریک خودرو نیز یک باتری ۶۰ آمپرساعت می باشد. لازم به ذکر است که نیروی های امداد باتری مشهد دارای کارت خوان سیار هستند لذا می توانید وجه باتری را با کارت بانکی خود پرداخت کنید. باتری سیلد (بدون نیاز به نگهداری) با آمپرساعت مناسب خریداری کنید. اینکه شما باتری چند آمپرساعت خریداری کنید، همانطور که در بالا ذکر شد، بستگی به نوع مصرف شما و میزان تجهیزات برقی اضافه شده به خودرو دارد.

دانگ فنگ با منگشی ام-ترین همه را غافلگیر کرد!/ انتقام چینی از پیشرانه های 1.5 لیتری! (+عکس)

گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

http://dr-architecture.ir

دانگفنگ موتور که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲٫۷۶ میلیون دستگاه خودرو تولید کرده‌است، هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان ۴خودروساز بزرگ چین شناخته می‌شوند. دانگ فنگ، H30 Cross، ماشین فوق العاده سالم؛ به تازگی در نمایندگی تمام مصرفی ها تعویض شده فاکتور موجوده؛ لنت ها ، دیسک ها … همین حالا با شعب نوین باتری مشهد تماس حاصل فرمایید و از خدمات تست و نصب باتری در محل (امداد باتری مشهد) بهره مند شوید.

  • به واسطه همین تبلیغات خوب که ظاهرا ایران خودرودر انجام آن تبحر دارد، در دور اول پیش فروش اچ سی کراس، ظرفیت آن بسیار سریع تکمیل شد.
  • با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.
  • کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد.
  • بهتر است اگر از عمر باتری بیش از دو سال گذشته است باتری توسط دستگاه تست باتری تست شود.
  • این کارخانه در سال 1968 در استان هوبِئی تاسیس شد و هم‌اکنون، دفتر مرکزی آن در شهر ووهان واقع شده است.

الزامی برای مجله خبری ماشین دنگ فنگ بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. بعد از انتخاب باتری توسط شما، نیروی امداد باتری مشهد به محل شما اعزام شده و خدمات تست و نصب باتری را در محل شما انجام می دهد.

انواع باتری های مناسب برای خودرو دانگ فنگ اچ سی کراس (H30 CROSS)

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng