به این ۴ دلیل دانگ فنگ اچ سی کراس نخرید | dongfengblog

چراغ‌های عقب به صورت یک تکه طراحی شده و درب صندوق را تحت تاثیر قرار نداده‌اند. شیشه عقب سایز نسبتا کوچکی داشته و یک اسپویلر به همراه نوار LED، در بالای آن قابل مشاهده است. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید.

دانگ فنگ دیگنیتی 1401 سفید صفر نقد

در بخش عقب اوضاع کمی بدتر است و طراحی عقب خودرو به هیچ وجه چنگی به دل نمی‌زند. پس از توافقات هسته‌ای و در سال 94، یک قرارداد همکاری بین شرکت دانگ فنگ و ایران خودرو برای مونتاژ خودروهای این شرکت، بسته شد. یکی از این خودروهای قرارداد که دانگ فنگ H30 کراس نام دارد، بر خلاف نامش اصلاً کراس اوور نیست. دانگ فنگ H30 کراس یک خودروی هاچ بک است که برخی المان‌های خودروهای کراس اوور نظیر روف رک و نوارهای پلاستیکی دور تا دور بدنه را داراست. مردم کشورمان که از خودروهای داخلی مشابه به تنگ آمده بودند از این خودرو استقبال بسیار خوبی کردند.

http://dr-architecture.ir

این کارخانه در سال 1968 در استان هوبِئی تاسیس شد و هم‌اکنون، دفتر مرکزی آن در شهر ووهان واقع شده است. در حال حاضر، دانگ‌فنگ موتور در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری و همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 2005، نخستین برنامه واگذاری عمومی سهام خود را انجام داد، اما طبق آمار همچنان بیش از 70 درصد از سهام این کارخانه در اختیار دولت مرکزی چین قرار دارد. در عین حال باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که 45 درصد از سهام کارخانه کامیون‌سازی دانگ‌فنگ موتور نیز در اختیار شرکت ولوو تراکس است. کامیون‌های این شرکت به لطف همکاری با ولوو تراکس و رنو تراکس که زیرمجموعه‌ای از ولوو تراکس محسوب می‌شود، توانسته است به‌عنوان اولین کمپانی چینی، به شکل پر رنگ به بازارهای اروپایی گام بگذارد.

  • ترمزهای دیسکی در جلو و عقب به همراه سامانه ضدقفل ، تانک باد آلومینیمی و ترمز تریلی و پارکینگ، تکمیل کننده سامانه‌های ترمز و بخشایمنی کشنده دانگ فنگKX480 هستند.
  • جالب است بدانید که شرک دانگ فنگ به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز کشور پهناور چین شناخته می‌شود، اما با این حال، در سال ۱۹۶۸ تأسیس شده است.
  • ظاهرا ما مردم هم خیلی راحت و با این ترفند شرکت‌ها نسبت به خرید این خودروها اغوا می‌شویم.
  • ابعاد کشنده البرز در کلاس ۲×۴، شامل ۶۳۱۰ میلی‌متر طول و ۲۵۰۰ میلی‌متر عرض است.
  • بعدها نام این دو محصول به البرز و کاوه تغییر پیدا کرد و پروسه تولید و مونتاژ آن‌ها در کشورمان آغاز شد.
  • دانگ فنگ در ادامه همکاری خود را با گروه بهمن آغاز کرده و خودروی دیگنیتی را به بازار ایران روانه کرده است.

من ۶ ماهه h40 کراس خریدم قبلش ساندرو داشتم خیلی بد و ضعیف بود و از هر لحاظ از این عقب تر بود. داشتن بیمه بدنه هم برای خودرو امر مهمی است که با پرداخت حق بیمه آن، می‌توانید خودروی خود را در برابر حوادث و آسیب‌های احتمالی بیمه کنید. در صورت بروز خسارت، شرکت بیمه‌گر بر اساس شرایط مندرج در بیمه‌نامه، خسارت وارده را جبران می‌نماید. برای خرید بیمه بدنه H30 کراس را نیز می‌توانید از سایت bimeh.com اقدام نمایید و اگر ابهامی در این زمینه دارید، مقاله‌ی بیمه بدنه چیست را در اسرع وقت بخوانید. به طور کلی طراحی H30 کراس، نسبت به خودروهای دیگر این کلاس مانند استپ وی به خوبی صورت گرفته‌است. استفاده از المان‌هایی نظیر روف رک و پلاستیک پهن مشکی دور تا دور پائینی بدنه ظاهری اسپرت و مدرن به این خودرو داده‌است.

مشخصات تولید کننده

این مجله خبری ماشین دنگ فنگ که در سال 2012 بیش از 2 میلیون و 760 هزار دستگاه خودرو تولید کرده ‌است، هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان 4 خودروساز بزرگ چین شناخته می‌شوند. این شرکت، همکاری‌های فراوانی با برخی از برندهای مطرح خودروساز دنیا داشت و در این زمینه نیز تولیداتی را به بازار عرضه کرد. این شرکت با هوندا، نیسان، کیا، پژو – سیتروئن، رنو و یولون به صورت مشترک خودرو تولید کرده است. مرکز اصلی تولید خودروهای دانگ‌فنگ در ووهان است، اما بخشی از محصولات نیز در کارخانه این شرکت در شهر شیان در همان استان هوبِئی تولید می‌شود.

دانگ فنگ اچ سی کراس 1397 کم کار

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng