خودروهای دانگ فنگ موجود در بازار ایران | dongfengblog

کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد. ابعاد کشنده البرز در کلاس ۲×۴، شامل ۶۳۱۰ میلی‌متر طول و ۲۵۰۰ میلی‌متر عرض است. وزن ناخالصی که کشنده البرز می‌تواند حمل نماید، در حدود ۴۵۰۰۰ کیلوگرم بوده و ظرفیت محورهای جلو و عقب، در حدود نسبت دو برابر به یکدیگر هستند. یعنی در محور جلو ۷۰۰۰ کیلوگرم و در محور عقب این میزان به حدود ۱۳۰۰۰ کیلوگرم می‌رسد. شاسی کشنده البرز، حدود ۷۲۵۰ کیلوگرم وزن داشته که مواردی مانند اتاق، شاسی، گیربکس، موتور، محورهای جلو و عقب، فنرها، لاستیک‌ها، مخزن سوخت و مایعات را شامل می‌شود.

خرید و فروش دانگ فنگ

برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید.

http://dr-architecture.ir

در ۲۰۶ با توجه به وزن کم‌تر خودرو این موتور وضعیت بهتری دارد ولی در اچ سی کراس، که تقریباً ۲۰۰ کیلوگرم از پژو ۲۰۶ سنگین‌تر می‌باشد، بهتر بود از پیشرانه ای قوی تر استفاده شود . برای سفارش خرید این مدل تشک بادی ماشین اچ سی کراس دانگ فنگ اصلی از وب سایت فروشگاه اینترنتی اینتکس لند، نمایندگی اینتکس برای شهر تهران و شهرستان های ایران می توانید از طریق خرید اینترنتی یا تلفنی اقدام کنید. ظاهرا ما مردم هم خیلی راحت و با این ترفند شرکت‌ها نسبت به خرید این خودروها اغوا می‌شویم. آسیب های وارد شده به سیستم برق خودرو دانگ فنگ اچ سی کراس بسیار پرهزینه می باشد لذا باتری ماشین خود را فقط از نمایندگی باتری مناسب تهیه فرمایید. قبل از هر چیز باید خاطرنشان کنیم که باتری خودرو دانگ فنگ اچ سی کراس در تمامی مدل های تولیدی در ایران در سال های مختلف فرقی نداشته و همگی آن ها در یک ابعاد و آمپرساعت می باشند. دانگ‌فنگ موتور یک شرکت خودروساز چینی است که به‌عنوان بزرگترین خودروساز در این کشور شناخته می‌شود.

“دانگ‌فنگ S30” عکس های دانگ فنگ اس سی بررسی دانگ فنگ S30 ایران خودرو

از جمله امکانات این نسل می‌توان به سامانه بازدارنده سرعت، دوربین دنده عقب و امکانات رفاهی و ایمنی دیگر اشاره کرد. دانگ‌فنگ اس‌ایکس۵ یک خودروی شاسی‌بلند اندازه متوسط ساخت شرکت دانگ‌فنگ است که از سال ۲۰۱۳ تاکنون در دو نسل تولید شده‌است. نسل نخست این خودرو که در کلاس ام‌پی‌وی قرار داشت، بر پایه میتسوبیشی گراندیس ساخته شده‌بود.

  • باتری برای عملکرد بهتر باید شارژ و دشارژ شود و با نصب باتری با آمپرساعت بیش از حد نیاز خودرو، سبب می شود عملیات سولفاته شدن زودتر انجام شود و در نتیجه عمر مفید باتری کاهش یابد.
  • البته فروش کامیون های دانگ فنگ در ایران با شرایط فروش در پی تحریم های بین المللی و قطع شدن روابط با خودروسازان بزرگ و با مشارکت سایپا دیزل صورت گرفت.
  • سلام ببخشید اصطلاح برق دزدی یعنی چی؟چی هست و برای چه به کار میبرند؟پدرم جدیدا ماشین کراس خریده و منم مشتاقم از قطعات ماشین و مشکلاتی در شاید دچارش بشن آگاهی پیدا کنم..
  • این مدل توسط سایپا دیزل مونتاژ می‌شود که به عنوان جایگزینی برای مدل ولوو FH 500 انتخاب گردید.
  • شایان توجه است که کشنده سری KX، جزو اولین کشنده‌ای با برند چینی بود که اجازه یافت تا در نمایشگاه‌های خودروهای سنگین در برخی از کشورهای اروپایی حضور پیدا کند.

اگر مجله خبری ماشین دنگ فنگ شما، برای مصرف شخصی می باشد و تجهیزات اضافه برقی ندارد، باتری ۵۵ آمپرساعت سیلد خریداری کنید و اگر خودرو شما یک خودرو عمومی می باشد یا دارای تجهیزات پرمصرف برقی می باشد باتری ۶۰ آمپرساعت خریداری کنید. باتری فابریک ماشین یک باتری ۶۰ آمپرساعت اسیدشارژ از شرکت نیروگستران خراسان می باشد که توصیه می کنیم حتماً باتری سیلد جایگزین باتری اسیدشارژ خودرو کنید. میزان شتاب صفر تا صد دانگ فنگ h۳۰ کراس به صورت رسمی معادل 12.5 ثانیه اعلام شده که در تست‌های صورت گرفته توسط منابع مختلف، این رقم تا 16.5 ثانیه نیز افزایش نشان داده است. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا به بررسی جنبه‌های مختلف ظاهری و باطنی این خودرو بپردازیم تا در صورتی که قصد خرید اچ30 کراس را دارید، اطلاعات مناسبی در رابطه با آن به دست بیاورید. دانگ فنگ پیش از حضور در عرصه خودروهای سواری کشورمان، به واسطه کامیون‌هایش در ایران به شهرت رسید و شاید در آن زمان کمتر کسی تصور می‌کرد که حضور دانگ فنگ در ایران، به سایر بخش‌های صنعت خودروسازی نیز گسترش یابد. این صفحه خوردوهای تولیدشده توسط شرکت خودروسازی چینی دانگ‌فنگ موتور را بر پایه کلاس فهرست می‌کند.

دانگ فنگ (Dong Feng)

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng