ماشین های فروشی دانگ فنگ مدل H30 Cross تهران | dongfengblog

مجله خبری ماشین دنگ فنگ پنجره پهن و کشیده این خودرو از طراحی ساده‌ای برخوردار است و به جهت کاهش این سادگی، طراحان دو نوار پهن کرومی مشبک را که در وسط از هر دو طرف لوگوی دانگ فنگ تا کناره‌ها امتداد یافته‌اند، به سطح داخلی جلوپنجره اضافه نموده‌اند. + دانگ فانگ H30 کراس از لحاظ موتوری در چه شرایطی است؟ این ماشین دارای موتوری با حجم 1.5 لیتر و 4 سیلندر است که توانایی تولید 105 اسب بخار قدرت را دارد. + مهم‌ترین مزیت‌های دانگ فانگ H30 کراس چیست؟ موتور TU5، تعلق نرم، فضای جادار کابین، امکانات کامل استپ وی، هماهنگی کامل بین پیشرانه و دنده از مهم‌ترین مزیت‌های این ماشین است.

ویژگی‌های فنی دانگ فنگ H30

ولی توصیه می شود حتماً برای دانگ فنگ اچ سی کراس باتری اتمی یا همان باتری سیلد خریداری کنید چراکه باتری مناسب باتری اتمی می باشد. برای خودرو دانگ فنگ اچ سی کراس بهترین گزینه باتری سیلد می باشد. دانگ فنگ اچ سی کراس مانند هر خودروی دیگری فضایی محدود و مشخص برای باتری دارد و نمی توان باتری با ابعاد و آمپرساعت بالاتر از فابریک خود خودرو نصب کرد. باتری اتمی مناسب دانگ فنگ اچ سی کراس همان باتری سیلد مناسب می باشد.

سیستم‌های ترمز

دانگ فنگ اچ سی کراس، که برخلاف آن چه که از نام آن برداشت می‌شود یک کراس اور نیست و در بهترین حالت آن را می‌توان چیزی بین یک هاچ بک و یک استیشن در نظر گرفت، از یک موتور بسیار معروف در ایران به نام TU5 بهره می‌برد. این موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری ۱۰۵ اسب بخار نیرو و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به کمک گیربکس اتومات این خروجی‌ها به چرخ‌های جلو ارسال می‌شوند. این خودرو را با داشتن ابعاد بدنه‌ای برابر با ۴۳۵۱ میلی متر طول، ۱۷۶۰ میلی متر عرض، ۱۵۲۸ متر ارتفاع و ۲۶۱۰ میلی متر طول بین دو محور، می‌توان جزو خودروهای سایز متوسط بازار دسته بندی کرد. با این توضیح کوتاه در مورد مشخصات فنی خودرو، به بررسی معایب آن می‌پردازیم. چند سال پیش ایران خودرو با تبلیغات فراوان از دانگ فنگ اچ سی کراس رونمایی و آن را به بازار کشورمان عرضه نمود.

  • کامیون هایی که برند دانگ فنگ هستند، در مدل های T300 و T375 با نام البرز و کاوه در ایران مونتاژ شده اند.
  • استفاده از کاورهای پلاستیکی مشکی روی گلگیرها و قسمت زیرین درب‌ها که تلاش شده ظاهر این خودرو را به مدل‌های کراس اور شبیه کند، برعکس روی طراحی خودرو تأثیر منفی گذاشته است.
  • البته می‌توانید با مطالعه مقاله بیمه شخص ثالث خودروهای چینی نیز اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست بیاورید.
  • اگر بدنبال خرید باتری استاندارد و باکیفیت و طول عمر بالا هستید تنها از نمایندگی باتری مناسب دانگ فنگ اچ سی کراس باتری خودرو خود را تهیه کنید.
  • به طور کلی نمی‌توان در این رنج قیمتی ارزش خرید پایینی را برای دانگ فنگ اچ سی کراس در نظر گرفت، اما مواردی که در این مطلب عنوان کردیم، ممکن است برای برخی اهمیت زیادی داشته باشد و آن‌ها را از خرید H30 کراس بازدارد.
  • خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است.

دانگ فنگ به کمک ولوو تراکس و رنو تراکس (یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ گروه ولوو)توانسته به عنوان اولین چینی پر رنگ به بازارهای اروپایی قدم بگذارد. اتوبان تراک بر آن است تا با ارائه گزارشات کارشناسی دقیق خودرو و همچنین ایجاد پلتفرم خرید و فروش خریداران و فروشندگان خودرو های تجاری را در هر کجا که هستند به یکدیگر متصل نماید. امداد باتری مشهد با کم ترین زمان به محل شما اعزام شده و به مشکل شما رسیدگی کرده و خودروی شما را روشن می نماید. نوین باتری یکی از بزرگترین نماینده های فروش و خدمات پس از فروش انواع باتری های مناسب خودرو و باتری یو پی اس در مشهد، بهترین باتری های مناسب را ارائه می دهد.

رنگ

قیمت تمامی باتری های موجود در نوین باتری مطابق با نرخ نامه های رسمی طبق دستورات سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه باتری سازان می باشد. باتری سیلد را با نام های دیگری همچون باتری اتمی یا باتری خشک یا باتری بدون نیاز به نگهداری نیز می نامند. البته تنها تفاوت باتری سیلد و اسیدشارژ در نگهداری آن نیست و باتری سیلد مزیت های دیگری هم نسبت به اسیدشارژ دارد. اما در نوع سیلد به دلیل جنس خاص بدنه و پلیت های باتری، درب شش خانه حذف شده و شما دسترسی به داخل باتری ندارید، در نتیجه نیازی به بازدید و مراقبت از باتری نیست.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng