بررسی مشخصات دانگ فنگ H30 کراس 1395 1399 | dongfengblog

اما موضوع مورد بحث این مطلب، درخصوص خودروهای سنگین و به ویژه کامیون‌های شرکت دانگ فنگ و تریلی دانگ فنگ و کشنده دانگ فنگ است. در ادامه، می‌خواهیم با انواع کشنده‌های شرکت دانگ فنگ بیشتر آشنا شویم. اما بهتر است تا ابتدا تاریخچه و حضور شرکت دانگ فنگ در کشورمان را مرور کنیم. برای خرید باتری دانگ فنگ اچ سی کراس می توانید به فروشگاه اینترنتی نوین باتری سری بزنید یا با شعب ما تماس حاصل فرمایید. درست است که باتری ۵۵ آمپرساعت نیز جوابگوی نیاز برقی خودرو می باشد ولی معمولاً باتری پیشنهادی ما برای خودروی دانگ فنگ اچ سی کراس باتری سیلد با ذخیره برق (آمپرساعت) ۶۰ آمپرساعت می باشد. ابعاد باتری نصب شده بر روی خودروی دانگ فنگ اچ سی کراس 24 سانتی متر طول و ۱۸ سانتی متر عرض و ۱۹ سانتی متر ارتفاع می باشد که به اصطلاح به این ابعاد، باتری ۶۰ آمپرساعت L2 می گویند.

ایمنی کابین

در میانه سال ۱۳۹۴ ایران خودرو خبر از وارد کردن خودرویی خاص و متفاوت را به بازار خودرو داد. کراس اووری چینی که قرار بود در رقابت با سایر خودروهای چینی و وطنی عرضه شود. تبلیغات گسترده و عکس‌های زیبایی که از این کراس اوور پخش شد، سبب استقبال مردم برای پیش ثبت نام این خودرو بود. اما وقتی در فروردین ۱۳۹۵ اولین نسخه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس رونمایی شد، مردم با کراس اووری قد کوتاه روبرو شدند که بیشتر به هاچبک شبیه بود تا کراس اوور! بسیاری نیز معتقدند باید اچ ۳۰ کراس را در کلاس خودروهای استیشن قرار داد. به هر حال، این خودروی متفاوت به بازار عرضه شد اما نتیجه آن چیزی نبود که انتظار می‌رفت.

لازم به ذکر است، با مجله خبری ماشین دنگ فنگ به التهابات ناشی از نوسان نرخ ارز، احتمال تغییر قیمت ها وجود دارد. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود.

  • دانگ‌فنگ اس‌ایکس۶ یک شاسی‌بلند اندازه متوسط است که در ژوئیهٔ ۲۰۱۶ توسط دانگ‌فنگ لیوژو موتور عرضه شده‌است.
  • اگر چه طراحی کابین اچ سی کراس زیبا، مدرن و بروز است، ولی به طور کلی بخواهیم بگوییم، کیفیت ساخت و همچنین مواد اولیه به کار رفته در کابین این خودرو، اصلاً خوب نیست.
  • در بخش عقب اوضاع کمی بدتر است و طراحی عقب خودرو به هیچ وجه چنگی به دل نمی‌زند.
  • دانگ فنگ اچ سی کراس بعد از امضای قرارداد هسته‌ای بین ایران و گروه ۵+۱، جزو اولین مدل‌هایی بود که قرار شد وارد بازار کشورمان شود.

هم اکنون برای مدل T375 باید بیش از یک میلیارد تومان آن هم برای کارکردهای بالای ۵۰۰ هزار کیلومتر پرداخت کرد. حال اینکه این مدل، یک کشنده متوسط محسوب شده و برند سازنده اصلی آن از کشور چین است. این مدل یکی از پر فروش‌ترین کامیون‌های سایپا دیزل است که نقاط قوت آن باعث این مهم شده است. خیلی از مالکین کشنده البرز، از گیربکس ۱۶ سرعته قدرتی آن به عنوان نقطه قوت مهم کشنده البرز نام می‌برند. شایان توجه است که کشنده البرز که در اصل همان کامیون دانگ فنگ با کد T375 است، در دو نوع تک محور باری R270 و جفت محور T480 به بازار عرضه شد. در این کشنده‌ها، امکانات رفاهی و تجهیزاتی مطلوبی تعبیه و نصب شده است که نظر خریداران این نوع خودروهای سنگین را کاملاً به خود جلب کرده و به همین ترتیب، در ایجاد سهم مناسب از بازار آن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند.

خرید و فروش دانگ فنگ

بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. امروزه امکان تولید و مونتاژ انواع مختلف کامیون، اتوبوس، خودرو و وسائل نقلیه تجاری و تولید قطعات خودرو توسط شرکت دانگ فنگ فراهم شده است. این خودروساز در کنار دیگر خودروسازان نظیر گروه فاو، چانگان موتورز و سایک موتور جزو 4 خودروساز بزرگ چین به حساب می آید.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng