قیمت محصولات دانگ فنگ امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ | dongfengblog

بهتر است اگر از عمر باتری بیش از دو سال گذشته است باتری توسط دستگاه تست باتری تست شود. سفت کردن زیاد سبب شکستن بست های باتری می شود و شل بودن زیاد سبب عدم رسانایی برق باتری می شود. با باز شدن دو بست باتری و نگهدارنده باتری، می توانید باتری معیوب را از محل خود خارج و باتری جدید را دقیقاً مشابه باتری قبلی، در جای خود قرار دهید.

دانگ‌فنگ ۳۳۰[ویرایش]

این نسل که از دو موتور ۱٫۶ و ۱٫۸ لیتری برخوردار بود، تا سال ۲۰۱۶ تولید می‌شد. نزدیک خودرو به اچ سی حداقل 10 میلیون تومان گران تر است، اما در هنگام استفاده متوجه میشید که اچ سی 10 میلیون حداقل از رقبا بیشتر می ارزد. اواخر زمستان 1394 ایران‌خودرو پیش‌فروش دانگ‌فنگ H30 Cross را به‌عنوان ارزان‌ترین کراس‌اورش آغاز کرد که با استقبال گسترده مشتریان همراه شد اما پس از تاخیر طولانی، نخستین سری آن در پاییز 1395 تحویل مشتریان شد. این خودرو برپایه پلتفرم قدیمی یکی از محصولات سیتروئن ساخته شده و قدرتش را از پیشرانه ایرانیزه‌ شده 206 تیپ5 می‌گیرد.

http://dr-architecture.ir

همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. کارنامه دقیقا اینجاست تا حلقه مفقود شده بین دو طرف معامله باشد. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند. دانگ فنگ نام یک شرکت خودروسازی چینی است که در ووهان چین مستقر است. این شرکت در کنار چانگان Changan، فاو FAW و سایک SAIC یکی از چهار شرکت بزرگ خودروسازی چین می‌باشد.

دانگ‌فنگ فنگشن ای‌ایکس۳[ویرایش]

بست منفی شما همان اتصال به بدنه می باشد که دقیقاً بست طرف شیشه خودرو می شود. البته در صورتی که بست های باتری شما تعویض شده باشند ممکن است آچار ۱۲-۱۳ نیز مورد استفاده باشد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در یک روز برای رفتن به محل کار خود به مشکل روشن نشدن خودرو مواجه شده باشید. © کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به منطقه خودرو شماره 9میباشد. پنل کیلومترشمار نیز به فرم کاملا سنتی و سه‌گانه سیلندری طراحی شده و نشانگرهای آن به صورت مکانیکی عمل می‌کند که ظاهری ساده با ته‌مایه‌های اسپرت را به نمایش گذاشته‌اند. غربیلک فرمان ظاهر مناسبی داشته، خوش‌دست به نظر می‌رسد و بخش عمده آن توسط روکش چرمی مصنوعی پوشش داده شده است.

باتری پیشنهادی نوین باتری برای H30 CROSS

این مجله خبری ماشین دنگ فنگ در چین موفق به کسب چهار ستاره از پنج ستارهٔ ایمنی شده‌است. دانگ‌فنگ اس‌ایکس۶ یک شاسی‌بلند اندازه متوسط است که در ژوئیهٔ ۲۰۱۶ توسط دانگ‌فنگ لیوژو موتور عرضه شده‌است. برای این مدل دو موتور ۱٫۶ لیتری ساخت میتسوبیشی و ۲٫۰ لیتری ساخت پی‌اس‌ای در نظر گرفته شده‌است که به‌ترتیب از قدرت ۱۱۷ و ۱۳۸ اسب بخار بهره‌مند هستند.

  • با باز شدن دو بست باتری و نگهدارنده باتری، می توانید باتری معیوب را از محل خود خارج و باتری جدید را دقیقاً مشابه باتری قبلی، در جای خود قرار دهید.
  • ماشین چون باتری با آمپرساعت بالا نیاز ندارد و یک باتری ۵۵ یا ۶۰ آمپرساعت برای آن مناسب است لذا قیمت باتری دانگ فنگ اچ سی کراس نسبت به دیگر خودروهای موجود در ایران چندان بالا نیست.
  • همانطور که مشاهده می کنید، مدل های اولیه منگشی براساس پلتفرم هامر اچ1 توسعه یافتند اما در ادامه استقلال بیشتری را در طراحی به نمایش گذاشته است.
  • دانگ‌فنگ موتور یک شرکت خودروساز چینی است که به‌عنوان بزرگترین خودروساز در این کشور شناخته می‌شود.
  • تشک بادی ماشین اچ سی کراس دانگ فنگ به راحتی توسط تلمبه باد برقی داخل بسته بندی به فندکی ماشین وصل میشود و در مدت زمان 3 دقیقه کل آنرا باد می کند و بعد از باد شدن آماده استفاده برای کودکان و بزرگسالان است.
  • دانگ فنگ H30 کراس یک خودروی هاچ بک است که برخی المان‌های خودروهای کراس اوور نظیر روف رک و نوارهای پلاستیکی دور تا دور بدنه را داراست.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng