قیمت روز دانگ فنگ H30 کراس؛ خرید، فروش و بررسی فنی خودرو دانگ فنگ H30 کراس کارنامه | dongfengblog

به طور کلی نمی‌توان در این رنج قیمتی ارزش خرید پایینی را برای دانگ فنگ اچ سی کراس در نظر گرفت، اما مواردی که در این مطلب عنوان کردیم، ممکن است برای برخی اهمیت زیادی داشته باشد و آن‌ها را از خرید H30 کراس بازدارد. از این رو اگر موارد مطرح شده در این مقاله جزو معیارهای مهم شما در خرید یک خودرو به حساب می‌آید، مجله خودرویی زوم فور کار خرید دانگ فنگ اچ سی کراس انتخاب مناسبی برایتان نمی‌داند. در پایان از شما می‌خواهیم که اگر مالک H30 کراس هستید یا تجربه سواری با آن را داشته‌اید، نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبان Z4CAR در بخش کامنت‌ها مطرح کنید؛ منتظر نظرات و تجارب شما عزیزان در مورد این خودرو هستیم. همکاران ما در نوین باتری، شما را در انتخاب باتری مناسب دانگ فنگ اچ سی کراس راهنمایی کرده و معتبرترین برندها را به شما پیشنهاد می دهند. چینی‌ها معمولاً در طراحی بدنه خودروها خوب عمل می‌کنند، اما در مورد اچ سی کراس به نظر می‌رسد طراحان دانگ فنگ خیلی روی این پروژه وقت نگذاشته‌اند!

اصول تعویض باتری دانگ فنگ اچ سی کراس (H30 CROSS)

+ معایب مجله خبری ماشین دنگ فنگ فانگ اچی سی کراس چیست؟ فرمان پذیری نامطلوب، رینگ‌های بی‌کیفیت، مصرف سوخت بالا، کیفیت پایین ساخت کابین و مشکلات جعبه دنده. خطوط روی کاپوت و در کل خطوط روی بدنه و گلگیرهای برجسته ظاهر دانگ فنگ H30 را از آنچه هست بزرگ‌تر نشان می‌دهند. در نمای جانبی هم علاوه بر روف رک، خط برجسته‌ای که از چراغ عقب تا گلگیر جلو کشیده شده و در امتداد دستگیره‌های همرنگ بدنه، نظر را جلب می‌کند. دانگ فنگ همچنین شرکت جوینت ونچری با گروه PSA نیز دارد که به تولید خودروهای پژو، دی اس و کامیون های سبک می‌پردازد.

http://dr-architecture.ir

چراغ‌های جلوی کشیده با گرافیک داخلی زیبا در دو طرف جلوپنجره تقریباً باریک که دارای دو نوار کرومی افقی است قرار گرفته‌اند. چراغ‌های مه‌شکن هم در قسمت پایینی سپر در دو قاب دایره‌ای شکل تو رفته قرار دارند. با ورود به صفحه قیمت دانگ فنگ و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید.

  • طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند.
  • برق دزدی یعنی یک یا چند مصرف کننده برقی غیر مجاز در زمان خاموش بودن خودرو همچنان قطع نشده و به مصرف خود ادامه می دهند که در نتیجه برق باتری خودرو را تخلیه می کنند.
  • در تریم EREV برد حرکتی خودرو از یک باتری 65.88 کیلووات ساعت برابر 800 کیلومتر خواهد بود.

طراحی بخش جلویی این خودرو را شاید بتوان بهترین بخش از این نظر معرفی کرد، خطوط روی کاپوت و نوع طراحی آن، در کنار چراغ‌های جلویی که طرحی زیبا دارند و جلوپنجره ساده خود، روی هم رفته طراحی بخش جلویی خودرو را زیبا کرده است. در کناره‌ها، اندازه کوچک رینگ‌هایی که ایران خودرو برای این مدل در نظر گرفته خیلی بد به چشم می زند. استفاده از کاورهای پلاستیکی مشکی روی گلگیرها و قسمت زیرین درب‌ها که تلاش شده ظاهر این خودرو را به مدل‌های کراس اور شبیه کند، برعکس روی طراحی خودرو تأثیر منفی گذاشته است.

مشخصات فنی

پس شما باید با توجه به شرایط خودرو، میزان آمپرساعت را تعیین کنید یا با مشاوران در نوین باتری تماس حاصل فرمایید. باتری نصب شده توسط کارخانه (باتری فابریک) ۶۰ آمپرساعت اسیدشارژ به شماره فنی ۵۶۰۳۰ (۶۰ آمپرساعت کوتاه) می باشد. اکنون دو خودرو مفهومی جدید از منگشی ام-ترین معرفی شده که تفاوت زیادی با دیگر محصولات چینی دارد.

دانگ فنگ H30؛ مشخصات فنی و آپشن‌های کراس اچ ۳۰

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng