خودرو دانگ فنگ H30 کراس DONG FENG H30 CROSS | dongfengblog

بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. امروزه امکان تولید و مونتاژ انواع مختلف کامیون، اتوبوس، خودرو و وسائل نقلیه تجاری و تولید قطعات خودرو توسط شرکت دانگ فنگ فراهم شده است. این خودروساز در کنار دیگر خودروسازان نظیر گروه فاو، چانگان موتورز و سایک موتور جزو 4 خودروساز بزرگ چین به حساب می آید.

  • دانگ فنگاز چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو پیش از این با خودروهای تجاری آن در ایران آشنا بوده ایم، اینک با محصولات سواری توسط ایران خودرو وارد کشور می شوند.
  • هر دو مدل جفت و تک محور، از کلاچ تک صفحه‌ای هیدرولیک سود می‌برند.
  • آن هم در شرایطی که مردم امیدوار بودند به واسطه امضای برجام و تسهیل امکان ورود خودروسازهای غیر چینی به ایران بالاخره بتوانند خودروهایی خوب و با کیفیت، به قیمت مناسب سوار شوند.
  • برای دریافت آخرین اخبار خودرو جدید ترین خودرو ها و قیمت روز خودرو ایمیل خود را ثبت کنبد.
  • این صفحه خوردوهای تولیدشده توسط شرکت خودروسازی چینی دانگ‌فنگ موتور را بر پایه کلاس فهرست می‌کند.

در میانه سال ۱۳۹۴ ایران خودرو خبر از وارد کردن خودرویی خاص و متفاوت را به بازار خودرو داد. کراس اووری چینی که قرار بود در رقابت با سایر خودروهای چینی و وطنی عرضه شود. تبلیغات گسترده و عکس‌های زیبایی که از این کراس اوور پخش شد، سبب استقبال مردم برای پیش ثبت نام این خودرو بود. اما وقتی در فروردین ۱۳۹۵ اولین نسخه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس رونمایی شد، مردم با کراس اووری قد کوتاه روبرو شدند که بیشتر به هاچبک شبیه بود تا کراس اوور! بسیاری نیز معتقدند باید اچ ۳۰ کراس را در کلاس خودروهای استیشن قرار داد. به هر حال، این خودروی متفاوت به بازار عرضه شد اما نتیجه آن چیزی نبود که انتظار می‌رفت.

دانگ فنگ منگشی ام-ترین کراس اوور

هم اکنون برای مدل T375 باید بیش از یک میلیارد تومان آن هم برای کارکردهای بالای ۵۰۰ هزار کیلومتر پرداخت کرد. حال اینکه این مدل، یک کشنده متوسط محسوب شده و برند سازنده اصلی آن از کشور چین است. این مدل یکی از پر فروش‌ترین کامیون‌های سایپا دیزل است که نقاط قوت آن باعث این مهم شده است. خیلی از مالکین کشنده البرز، از گیربکس ۱۶ سرعته قدرتی آن به عنوان نقطه قوت مهم کشنده البرز نام می‌برند. شایان توجه است که کشنده البرز که در اصل همان کامیون دانگ فنگ با کد T375 است، در دو نوع تک محور باری R270 و جفت محور T480 به بازار عرضه شد. در این کشنده‌ها، امکانات رفاهی و تجهیزاتی مطلوبی تعبیه و نصب شده است که نظر خریداران این نوع خودروهای سنگین را کاملاً به خود جلب کرده و به همین ترتیب، در ایجاد سهم مناسب از بازار آن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند.

http://dr-architecture.ir

جلو پنجره پهن و کشیده این خودرو از طراحی ساده‌ای برخوردار است و به جهت کاهش این سادگی، طراحان دو نوار پهن کرومی مشبک را که در وسط از هر دو طرف لوگوی دانگ فنگ تا کناره‌ها امتداد یافته‌اند، به سطح داخلی جلوپنجره اضافه نموده‌اند. + دانگ فانگ H30 کراس از لحاظ موتوری در چه شرایطی است؟ این ماشین دارای موتوری با حجم 1.5 لیتر و 4 سیلندر است که توانایی تولید 105 اسب بخار قدرت را دارد. + مهم‌ترین مزیت‌های دانگ فانگ H30 کراس چیست؟ موتور TU5، تعلق نرم، فضای جادار کابین، امکانات کامل استپ وی، هماهنگی کامل بین پیشرانه و دنده از مهم‌ترین مزیت‌های این ماشین است.

دانگ فنگ H30؛ مشخصات فنی و آپشن‌های کراس اچ ۳۰

مجله خبری ماشین دنگ فنگ فنگ اچ سی کراس، که برخلاف آن چه که از نام آن برداشت می‌شود یک کراس اور نیست و در بهترین حالت آن را می‌توان چیزی بین یک هاچ بک و یک استیشن در نظر گرفت، از یک موتور بسیار معروف در ایران به نام TU5 بهره می‌برد. این موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری ۱۰۵ اسب بخار نیرو و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به کمک گیربکس اتومات این خروجی‌ها به چرخ‌های جلو ارسال می‌شوند. این خودرو را با داشتن ابعاد بدنه‌ای برابر با ۴۳۵۱ میلی متر طول، ۱۷۶۰ میلی متر عرض، ۱۵۲۸ متر ارتفاع و ۲۶۱۰ میلی متر طول بین دو محور، می‌توان جزو خودروهای سایز متوسط بازار دسته بندی کرد. با این توضیح کوتاه در مورد مشخصات فنی خودرو، به بررسی معایب آن می‌پردازیم. چند سال پیش ایران خودرو با تبلیغات فراوان از دانگ فنگ اچ سی کراس رونمایی و آن را به بازار کشورمان عرضه نمود.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng