شرکت آسانسور و پله برقی رازی

موتورهای گیرلس آسانسور از استاتور، روتور، فلکه‌ی کشش و ترمز الکتریکی تشکیل شده‌اند. در گیربکس این موتورها از روغن استفاده می‌شود همچنین به دلیل وجود گیربکس و اجزاء مکانیکی، موضوع نگهداری و تعمیرات مطرح می‌شود که باید در بازه‌های زمانی منظم اجزای آن مورد بررسی قرار گیرند و بازدیدهای ادواری صورت پذیرد. ­­اصولاً این موتورها متناسب با افزایش عمرشان هزینه نگهداری آنها افزایش یافته و مستهلک می‌شوند. چرا نگهداری آسانسور در طول زمستان مهم است تجهیزات متعدد و بسیاری در پکیج آسانسور، برای آماده سازی برای فصل زمستان وجود… پله­ برقی مدل GRACE نمونه ای پیشرفته با بازدهی بالا در صنعت جابه­ جایی محسوب می­شود که قابلیت نصب در هر دو شرایط Indoor وOutdoor را دارا می باشد. 3) برای پروژه های خاص ، کارخانه مهندسین را برای کمک به نصب به سایت می فرستد.

هرگونه کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک asansor.ir مجاز می باشد. البته در ساختمان های مسکونی خاص در قسمت عمومی قابل استفاده می باشد. © تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت پارس ایمن الکترونیک می باشد. امری ضروری می باشد زیرا طی کردن حجم زیادی از پله ها حتی برای افراد جوان نیز سخت می باشد. ریل متحرک محافظ به گونه‌ای که انگشتان افراد هرگز دچار اسیب نمی شوند.

  • بیشترین کاربرد پله برقی در اماکن عمومی مانند فرودگاه ها، مترو، ساختمان های تجاری و فروشگاه های بزرگ و …
  • موتورهای گیربکس در نوع دیگری از دسته‌بندی به دو گروه Open Loop و Closed Loop تقسیم می‌شوند.
  • از طرف دیگر در گذشته قیمت موتورهای گیربکسی نسبت به موتورهای گیرلس ارزان تر بوده‌است و این خود دلیلی بود تا موتورهای گیربکس مورد توجه بسیاری از شرکت های نصب قرار گیرند.

زاویه نصب در این پله های برقی ۳۵ درجه بوده و استفاده از ان برای کاربران بسیار راحت است. پله برقی با زاویه ۳۵ درجه نیز می تواند برای افرادی که دچار فوبیا هستند یا کودکان احساس امنیت و آسودگی فهرست این وب سایت را مرور کنید بالایی ایجاد کند. زاویه ۳۰ درجه در نصب پله برقی به زاویه بین سطح پله ها و سطح زمین اشاره دارد.

پلکان پله های برقی در سه سایز مختلف 60،80،100 سانتی متر طراحی و تولید می گردد. در طراحی پله برقی های جدید، معمولا از حسگرها و سنسورهایی استفاده می گردد که در زمان استفاده نشدن از آنها کار نکند، از این طریق در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. پله برقی که در فضاهای نیمه بسته اماکنی مانند پل های عابر پیاده نصب و راه اندازی می گردد که به آنها semi out door نیز گفته می شود.

اجزای فلزی با مقطع T که برای هدایت کابین یا وزنه تعادل بکار می‌روند. در این حالت، کابین مجهز به درب اتوماتیک بوده که پس از توقف کابین از یک سمت به سمت دیگر بازشده لیکن درب طبقه به‌صورت لولایی بوده و بایستی به‌صورت دستی توسط کاربر باز شود. درب کابین و طبقه پس از توقف کابین به‌طور خودکار از یک سمت به سمت دیگر باز می‌شود.

خرپا سازه ایست فلزی و توخالی که قسمت پائین و بالای پله برقی را بهم متصل می کند. از دو بخش جانبی تشکیل شده که بوسیله مهار های میانی از قسمت پائین تا بالا بهم محکم شده اند. دو انتهای خرپا به پلتفرم های پائین و بالا متصل شده و این پلتفرمها با بستهای فولادی و یا استفاده از بتن ریزی به طبقات متصل می شوند. پله برقی به طور مدام در حال حرکت است حتی اگر هیچ شخصی از آن ها استفاده نکند در حقیقت هیچ مدت انتظاری برای آن ها وجود ندارد.

در طول مسیر خرپا، این چرخها در حداکثر فاصله نسبت بهم قرار گرفته اند که باعث می شود تا هر پله نسبت به پله قبله زاویه 90 درجه ایجاد کند. دز قسمت بالا و پائین مسیر، این چرخها به یکدیگر نزدیک می شوند بنابر این چرخهای جلو و عقبی پله تقریبا در یک امتداد قرار می گیرند. این امر باعث می شود تا پله ها بصورت صفحات تختی در کنار هم قرار گیرند.

آشنایی با انواع درب‌های آسانسور

با مراجعه به بخش دریافت خدمات مشاوره فنی و تماس با کارشناسان فروش وب‌سایت لاران صنعت، می توانید اطلاعات لازم را راجع به مشخصات فنی این تجهیزات و کاربرد آنها کسب نمایید و خریدی آگاهانه و مطلوب را انجام دهید. از طرف دیگر برای حفظ امنیت جانی افراد باید از قطعات و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی مرغوبی در پله برقی استفاده کرد. پله برقی نیز همانند بسیاری از تجهیزات صنعتی، در داخل کشور تولید می شود و خارج از کشور نیز وارد می گردد، قطعات واراداتی به دلیل تغییرات نرخ ارز و تعرفه های گمرکی از هزینه و قیمت بالاتری نسبت به قطعات داخلی برخوردار هستند. براساس این فاکتور ها و عوامل همواره قیمت محصولات توسط کارشناسان تعیین می شود و البته در امر قیمت گذاری همواره نکات لازم توسط کارشناسان به مشتریان اطلاع داده می شود. با تمامی این تفاسیر شرکت صنایع مهندسی هیدروفرکو همواره محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار خریداران و متقاضیان قرار داده و خدمات پس فروش بسیار خوبی را نیز ارائه می نماید. با کمی بررسی و تحقیق در بازار می توان به راحتی به این موضوع پی برد که قیمت محصولات شرکت هیدروفرکو نسبت به کیفیت و دقت ارائه شده در طراحی و تولید آن ها، بسیار مناسب می باشند.

ویژگی های متفاوت کابین آسانسور استیل را بشناسید کابین آسانسور استیل با ویژگی های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. ظرافت و زیبایی در طراحی کابین آسانسور می تواند یکی از ویژگی های مثبت برای مشتریان و کاربران ساختمان باشد. پیش از آنکه همه چیز درباره برق اضطراری آسانسور را مورد بررسی قرار دهیم باید به نکته‌ای اشاره کنیم. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که از ارتفاع، هواپیما، پله برقی و…

پله برقی ها کند حرکت می کنند در حالی که آسانسور ها سریع هستند و می توانند با سرعت زیاد به سمت بالا یا پایین حرکت کنند. پله‌های برقی شانه‌های ثابتی دارند که قطعه ثابتی در دو انتهای پله است که دارای دندانه‌های مناسب با شیارهای روی پله یا تسمه بوده که از ورود اشیا خارجی به داخل شیار پله جلوگیری می‌کند. توجه داشته باشید که پله‌های برقی باید در محلی قرار گیرد که بیشترین تردد مسافرین ازآنجا انجام می شود. البته وزن پله‌های پنهان با وزن پله‌های آشکار موازنه و برابر است به همین دلیل هم موتور پله برقی تنها وزن افراد روی پله برقی را که در حال بالا یا پایین رفتن می باشد تحمل می کند. در این مقاله سعی کرده ایم مهم ترین تفاوت های بین پله برقی و آسانسور، برای افرادی که قادر نیستند به تنهایی از پله های ثابت استفاده کنند یا برای آن ها مشکل و زمان بر است را به طور واضح بیان کنیم. کارخانه آریان آسانسور در زمینی به مساحت متر مربع در شهرک صنعتی پرند احداث شده است که دارای بیش از 4500 متر مربع فضای تولیدی و انبار است.

درباره شرکت لاران صنعت

شرکت آسانسور و پله برقی رازی

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng