درب عقب چپ جک S5 فروشندگان و قیمت بدنه خودرو-پارس قطعه

وجود فروشندگان متعدد در سایت فضای رقابتی ایجاد کرده و همین باعث در دسترس بودن محصولات با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت برای مصرف کنندگان عزیر خواهد بود. در سایت یدکی مارکت می توانید انواع قطعات خودروهای ایرانی و خارجی را با اطمینان خاطر خرید کرده و با ضمانت معتبر درب منزل دریافت نمایید. دلیل اصلی که باعث اقدام شما به تعویض درب عقب جک S5 می‌شود، تصادفات و آسیب‌های وارد شده به این قطعه است. همچنین زمانی که درب خودرو به راحتی باز و بسته نمی‌شود، ممکن است شما را مجبور به تعویض درب عقب جک s5 درب کند. هرچند در این مورد بهتر است قفل آن را هم چک کنید تا مطمئن شوید مشکل از قفل درب نباشد. یدک مارکت، فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی ماشین و قطعات انواع خودروهای ایرانی و خارجی است که دسترسی شما به انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی را آسان می‌کند و کالای مورد نیاز شما را در سریع ترین زمان ممکن در هر کجای ایران که باشید به شما تحویل می‌دهد.

درب عقب راست جک S5 AT:S5 MT

درب عقب چپ جک S5 فروشندگان و قیمت بدنه خودرو-پارس قطعه

درب صندوق عقب جک S5 از قطعات اصلی بدنه محسوب می شود؛ وظیفه درب صندوق عقب جک S5 حفاظت از محتویات داخل صندوق عقب و همچنین محافظت از محتویات داخل صندوق در هنگام تصادف یا حادثه است. جنس این محصول از آلیاژ با کیفیت می باشد که در برابر ضربه از لوازم داخل صندوق محافظت نماید و زیبایی بیرونی خودرو را نیز حفظ نماید و با دیگر قسمت های خودرو هماهنگی داشته باشد. درب صندوق عقب جک اس 5 ارائه شده توسط تن پارت، به صورت مستقیم و از تولیدکننده اصلی در چین وارد کشور شده است. پس در رابطه با مشخصات درب صندوق عقب جک اس 5 باید گفت که ساخته شده از بهترین مواد و با کیفیت بالا می‌باشد.

قفل درب صندوق عقب جک s5 اصلی بوده دارای ضمانت شرکت teknoparts میباشد. تن پارت پیشنهاد می‌دهد انجام این کار را به متخصص باسابقه در این زمینه بسپارید تا به این قطعه آسیبی وارد نشود. اما برای آشنایی بیشتر با نحوه تعویض درب صندوق عقب جک اس 5، می‌توانید به کانال آپارات تن پارت مراجعه کرده و فیلم‌های آموزشی مرتبط را مشاهده نمایید. وب سایت یدکی مارکت بزرگترین وب سایت فروش لوازم یدکی در ایران است که برای اولین بار امکان غرفه داری و ایجاد فروشگاه برای فروشندگان لوازم یدکی را فراهم کرده است.

  • كليه حقوق اين سايت متعلق به شركت كينگ يدك (فروشگاه آنلاين ترودويدك trodo.ir) مي باشد.
  • یک خودرو از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر یک وظیفه خاص خود را دارد.
  • طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • یک محرک برقی، بطور کلی شامل موتور الکتریکی، رله و میکروسویچ تشخیص وضعیت قفل می باشد.

بازرگانی اتحاد با تجربه کادر فروش خود در زمینه تعمیرات اتومبیل همواره سعی دارد تا بهترین خدمات را زمینه مشاوره و فروش لوازم یدکی لیفان ، جک ، ام وی ام ارائه دهد. همچنین شما می توانید علاوه بر خرید محصول مورد نظر خود به صورت آنلاین نیز مشکل خودروی خود را حل نموده و اطمینان خاطر لوازم مورد نظر خود را خریداری نمایید. دیسک ترمز جلو جک S5 از محصولات تولیدی جک می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی نوین پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد شما می توانید با خرید آنلاین این کالا ضمن اطمینان از اصالت گارانتی شده کالا توسط نوین پارت… قطعه ارم جلو پنجره جک S5 از محصولات تولیدی جک موتور می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی نوین پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد. فروشگاه اینترنتی فروش آنلاین مرجع تخصصی نقد و برسی و فروش اینترنتی لوازم یدکی تمامی خودروهای در ایران است. فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی نوین پارت با پایبندی به اصل کلیدی، تضمین اصالت کالا و مشتری مداری همراه با درخواست مشتریان ارجمند با تکیه به تجربه خود در تامین کالاهای با کیفیت سعی در به دست آوردن رضایت مشتریان گرامی خواهد کرد (وجود شما تضمین وجود ماست).

در صورت تعویض این کنترل یونیت، بعضی از کدها باید بر اساس دستورالعمل های هر خودرو وارد حافظه شوند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. ارسال در تهران با پیک و در شهرستان با تیپاکس صورت می‌گیرد.

نظر شما درباره درب صندوق عقب جک S5 چیست؟

این کالا ارم ستاره درب صندوق عقب جک S5 مناسب برای خودروی جک S5 اتومات و جک S5 دنده می باشد. در این میان، صندوق عقب خودرو و درب صندوق عقب جک JAC S5 درست مانند بسیاری از محصولات دیگر، قیمت به کیفیت آن بستگی دارد. درب صندوق عقب جک JAC S5 با برق و سیستم باز کردن صندوق عقب برقی از راه دور مانند دزد گیر نیز برای بهبود صندوق عقب تعبیه می شود. درب صندوق عقب جک JAC S5 برای نصب روی درب عقب خودرو تعبیه شده است. در درب صندوق عقب جک JAC S5 تثبیت با استفاده از گیره های مناسب با نوارهای لاستیکی انجام می شود.

در این صورت می بایستی کاملا براساس دستورالعمل های خاص خودرو اقدام نمود. لوگو و برند کارلاین به عنوان علامت تجاری ثبت شده و هرگونه استفاده بدون کسب اجازه کتبی از آن پیگرد قانونی دارد کلیه حقوق برای کارلاین محفوظ است. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng