نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین و آموزش احراز هویت در کوکوین یورپی

پس از ورود به پنل اطلاعات کاربری بر گزینه Security settings یا Account Security کلیک کنید و وارد پنل امنیت حساب شوید. در قسمت Referral code می‌توانید با استفاده از کد معرف که در لینک ثبت‌نام قرار داده شده تا ۲۰٪ تخفیف در کارمز معاملات دریافت کنید. پس از وارد کردن ایمیل خود، یک کد برای شما ارسال می‌شود که برای ادامه ثبت نام در صرافی KuCoin باید آن را در قسمت Enter verification code وارد کنید. در این قسمت اگر دارای کارت‌های اعتباری یا بدهی هستید، می‌توانید با استفاده از این کارت‌ها پول فیات خود را به ارزهای دیجیتال مختلف تبدیل کنید. در بخش بعدی روی کلمه Send code کلیک کنید تا یک کد تایید به ایمیل شما ارسال شود.

آموزش مرحله به مرحله و نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین

سفارشی است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به محض اینکه قیمت رمزارز مدنظر از یک نقطه خاص عبور کند، معامله به صورت خودکار متوقف شود. در این نوع سفارش اگر قیمت رمزارز مدنظر به میزان X برسد، به صورت خودکار یک سفارش با قیمت Y برای کاربر ثبت می‌شود. سفارش محدود سفارشی است که برای خرید یا فروش مقدار مشخصی رمزارز در یک قیمت محدود ثبت می‌شود. صرافی که همه اینها را در کنار هم داشته باشد وجود ندارد. اما بین گزینه های موجود یکی از صرافی های قدیمی و با حجم بالا و تعداد کوین های خوب که در بین 10 صرافی برتر هست برای جایگزین صرافی باینانس صرافی کوکوین kucoin است.

سپس رمز ورود را تنظیم کنید، “Terms of use” را بخوانید و با آن موافقت کنید، روی دکمه “Sign up” کلیک کنید تا ثبت نام خود تکمیل شود. در ویدیو آموزشی زیر بصورت کامل نحوه کار با بخش اسپات این صرافی را به شما آموزش می دهیم. کاردانو در بین 10 دارایی برتر خریداری شده قرار گرفته است. در این مرحله مانند تصاویر بالا؛ پس از ورود به صفحه Pool-X Earn با گزینه‌های متعددی مواجه می‌شوید.

بر اساس توضیحات سایت، در صورت فعال‌سازی این گزینه، اگر شخص دیگری با آدرس IP متفاوتی وارد حساب کاربری شما شود، مکانیزم امنیتی صرافی به سرعت دسترسی فرد را محدود می‌کند. در این مرحله برای افزایش امنیت حساب کاربری وارد قسمت “Account Security” شوید. فعالیت در بازار های مالی میتواند منجر به از دست رفتن بخش یا تمامی سرمایه شما گردد. طبق اعلام برخی بروکر ها، بیش از 80 درصد معامله گران در این بازار شکست میخورند. هیچ یک از صرافی ها به صورت کامل توسط ما تایید نمیگردند. هر بروکر نواقصی دارد که ایتسکا سعی دارد تمام این موارد را به صورت کامل بررسی کند و اطلاعات آنها را به شما ارائه دهد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نحوه ثبت نام در کوکوین.

با انتخاب Trading Password می‌توانید امنیت برداشت، تراکنش و… حساب کاربری خود را افزایش دهید. از قسمت بالا سمت چپ جفت ارز معاملاتی موردنظر خودتان را انتخاب کنید. پس از ثبت‌نام در صرافی Kucoin برای شروع معامله ابتدا لازم است حساب صرافی خود را از طریق ارز دیجیتال یا فیات شارژ کنید.

صرافی کوکوین یکی از پلتفرم های بین المللی محبوب سرمایه گذاران ایرانی می باشد.

کاربران ایرانی با اختصاص 3 درصد از حجم کاربران صرافی Kucoin به خودشون، در رتبه 5 این صرافی قرار می گیرن. 6 میلیون نفر کاربر برای یک صرافی عدد قابل توجهی هستش که نشان از محبویت و اعتماد کاربران به صرافی کوکوین داره. پیش از معرفی صرافی کوکوین باید گفت که این روزها بازار ارز دیجیتال یکی از پرسودترین بازارهای اینترنتی جهان به شمار می‌رود؛ بسیاری از افراد بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. درصورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، کد تاییدی به شماره همراه یا آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. سپس کوکوین از شما می‌خواهد دستگاه تلفن یا ایمیل‌تان را بررسی کنید. در صفحه جدید دو گزینه برای ثبت نام دارید؛ یکی از طریق ایمیل و دیگری با یک شماره تماس معتبر.

هیچ یک از صرافی ها به صورت کامل توسط ما تایید نمیگردند.

به دلیل محدودیت‌های بین‌المللی کاربران ایرانی تقریباً امکان احراز هویت در هیچکدام از صرافی‌های خارجی را ندارند. این در حالی است که پیش از این محدودیت‌ها، هر کاربر می‌توانست تا 2 بیت کوین در روز معامله انجام دهد. تصمیم دیگر این پلتفرم این بود که basic verification که شامل واردکردن اطلاعات اولیه است را اجباری کرد. خیلی از کاربرانی که در این پلتفرم فعال بودند، مراحل احراز هویت را طی نکرده بودند، به همین دلیل این تصمیم‌ها و این اقدامات اصلا برای آنها خوشایند نبود. البته موارد گفته شده به‌معنای بدون ریسک‌بودن فعالیت در کوکوین نیست و همچنان برای فعالیت در کوکوین باید آی‌پی را تغییر دهید و در حال حاضر کاربران ایرانی امکان احراز هویت در این صرافی را ندارند. در صرافی کوکوین با ارزهای درون حساب اصلی خود نمیتوان مستقیما ترید زد.

می توانید به طور مستقیم از کیف پول خود و یا حسابی از یک صرافی دیگر به اکانت خود پول واریز نمایید. ، اگر کاربر هیچ دارایی دیجیتالی را از صرافی کوکوین قرض نگیرد، نسبت بدهی صفر درصد است. هنگامی که کاربر مقداری از دارایی های دیجیتال را قرض می کند، سیستم، نسبت بدهی را بر اساس اصل دارایی، دارایی های قرض گرفته شده و بهره کاربر محاسبه می کند. به این معنا که اگر مبلغ کافی برای اجرای سفارش وجود نداشته باشد، امکان لغو سفارشات وجود دارد.

نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین و آموزش احراز هویت در کوکوین یورپی

متاسفانه در اکثر سایتهای ایرانی معاملات فیوچرز رو به درستی توضیح نمیدهند. اهرم مناسب برای معاملات فیوچرز نکته ی کلیدی ماجراس و اینکه سود شما باید جوری باشه که مارجین شما رو پوشش بده. شما وقتی 5 دلار با اهرم 10 میزاری وسط ینی 5 دلار خودتو میدی به صرافی و اون 5 دلار دیگه متعلق به تو نیست و میره توی جیب صرافی تمام و در ازای اون 5 دلار صرافی 50 دلار به شما قرض میده. ینی شما با 5 دلار از پولت یک سرمایه ی 50 دلار به امانت میگیری ینی اجاره میکنی.

برداشت ارز دیجیتال از صرافی Kucoin

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng