مدل تیشرت مردانه 1401 و پسرانه جدید 2022+ راهنمای خرید و ست کردن

انتخاب رنگ‌های صورتی، زرد، قرمز و بنفش انتخاب‌های جسورانه‌ای است و رنگ‌های سفید، مشکی و ذغالی به دلیل سادگی و سهولت در ست شدن انتخاب‌های محافظه کارانه‌ای محسوب می‌شوند. با سرد شدن هوا، تیشرت های آستین کوتاه کم کم جای خود را به تیشرت های آستین بلند و ضخیم تر می دهند. این طرح نسبتاٌ جدید در تیشرت زنانه کاربرد بیشتری دارد و آقایان کمتر از آن استفاده می کنند. یقه اسکوپ، پایین‌تر از استخوان ترقوه قرار می گیرد و قسمت بالایی سینه را تقریباً نمایان می کند. اگر به دنبال ساخت استایل های خاص هستید، این تیشرت برایتان گزینه بسیار مناسبی است.

مدل تیشرت مردانه 1401 و پسرانه جدید 2022+ راهنمای خرید و ست کردن

آی بولک با در نظر گرفتن نیاز مشتری در صدد است تا تیشرت مردانه با بهترین کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دهد. یک تیشرت شیک مردانه قابلیت هماهنگی با شلوار ورزشی، شلوار مجلسی یا لباس خانه را دارد. شما می توانید با سبک و استایل تیشرت آستین بلند مردانه بازی کرده و آن را زیر یک تیشرت طرحدار چاپی بپوشید که به نوعی یادآور سبک گرانج یا اسکیت سواران می باشد. بعلاوه استفاده ترکیبی از تی شرت آستین بلند مردانه با یک شلوار جین سنگ شور روشن، برای دستیابی به یک تیپ ساده مناسب می باشد.

برعکس پولوشرت، تیشرت دارای رنگ بندی بوده و بر روی آن تصاویر یا نوشته های مختلف هم درج می شود. تیشرت یک پیراهن راحتی محسوب می شود و حالت غیر رسمی دارد و برای دوخت آن بیشتر از پارچه های نخی استفاده می شود که از دوام بالایی برخوردار هستند و وزن آن ها هم کم است. تفاوت دیگری که بین پولوشرت و تیشرت وجود دارد جنس پارچه استفاده شده برای دوخت آن ها است.

مدل تیشرت مردانه 1401 و پسرانه جدید 2022+ راهنمای خرید و ست کردن

این محصولات معمولا ساده هستند و فقط لوگوی برند به صورت گلدوزی روی سینه آن‌ها دوخته می‌شود که اندازه آن می‌تواند کوچک تیشرت قشنگ یا بزرگ باشد. تیشرت مردانه با چندین مدل یقه بصورت گرد، هفت، سه کلمه‌ و ایستاده موجود هستند که سلیقه شما را در خرید نشان می‌دهد. یقه هفت گردن شما را کشیده می‌کند و برای کسانی که بالاتنه بزرگی دارند مناسب نیست. زمانی که از تیشرت سایز مناسب صحبت می‌کنیم، منظور این است که آستین، سرشانه و قد تیشرت باید متناسب بااندام شما باشد. تیشرت نباید زیاد تنگ باشد که حرکت کردن را دشوار کند و همچنین نباید بیش‌ازحد گشاد باشد تا بدن شما درون لباس گم شود.

البته دقت نمایید که پوشیدن تیشرت گشاد در یک استایل راحت، می‌تواند یک استثنا باشد. یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی تیشرت از فروشگاه آنلاین لباس، استفاده از راهنمای سایز سایت است که می‌توانید با استفاده از یک متر خیاطی سایز درست خود را به دست آورید. این تی شرت ها برای اولین بار در ارتش ایالات متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفتند و خیلی سریع بین مردم جهان محبوب شدند. در این مدل تی‌شرت آستین‌ها با استفاده از درز مورب به‌جای درز مستقیم به سمت بالا و پایین به تی‌شرت متصل می‌شوند و ظاهری متمایز به تی‌شرت رگلان می‌دهند که به آن معروف است. جالب است بدانید سبک تیشرت راگلان به افتخار افسر ارتش بریتانیا لرد راگلان نام‌گذاری شده است که کتی با آستین بریده می‌پوشید تا بتواند دامنه حرکت بیشتری برای استفاده از شمشیر خود در نبرد داشته باشد.

تیشرت یقه گرد ساده مردانه TOM TAILOR قرمز 2581

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng