مرکز فروش تابلو روان در تهران ، وارد کننده قطعات تابلو روان۰۹۱۲۵۹۰۲۱۰۳

به عنوان مثال در ماژول زیر فاصله بین هر پیکسل 16 میلیمتر و فاصله مرکز تا مرکز دو LED از هم 8 میلیمتر می باشد که برخی آن را ماژول P8 می نامند ولی کاملا اشتباه بوده و این یک ماژول P16 می باشد. آموزش نصب تابلو روان LED زیر نظر مهندس این شرکت تدریس میشود. همچنین تابلو های روان را می توان متن محور و تلویزیون های شهری را می توان تصویر محور دانست و اینگونه است که معمولا تابلو های روان دارای سایز های کوچکی هستند، در حالی که برای ساخت تلویزیون های شهری محدودیتی در سایز وجود ندارد. 6) از قطعات اولیه با کیفیت و از برند های دارای استاندارد و معروف دنیا ساخته شده باشد 7) خدمات پس از فروشبدون قید و شرط داشته باشد 8) به دلیل گران قیمت بودن تلویزیون شهری فروشنده لازم است روش های متنوعی برای فروش داشته باشد 9) یکی از بهترین روش ها جهت جلوگیری از خراب شدن تلویزیون های شهری سرویس های دوره ای می باشد. بهمین دلیل ماژول های استاتیک STATIC قیمت بالاتری نسبت به ماژول های REFRESH دارند.

تابلو روان هایی که در محیط های بسته نصب می شوند، معمولا از نورپردازی کمتری برخوردار هستند. ماژول LED قرمز پر مصرف ترین ماژول LED تابلو روان میباشد که برای بیان تراکم ماژول LED قرمز از عبارت ماژول LED قرمز P10-1R استفاده می شود. این تلویزیون ها در فضاهای خارجی مانند میادین شهر، مجتمع های تجاری شهری، سر در سازمان های دولتی و خصوصی، پارک ها، دانشگاه ها، استخرها، مناطق مسکونی، موسسات آموزشی، فرودگاه، پمپ بنزین، ترمینال و غیره استفاده می شوند. تا قبل از ورود تابلو های چلنیوم به بازار کار و تبلیغات، تابلو های ال ای دی ثابت و روان و هم چنین تابلو های تبلیغاتی برجسته با لبه های استیل و غیره مورد استفاده قرار می گرفتند .

رشته طراحی دوخت یکی ازکارآمد ترین رشته های فنی و حرفه ای برای خانم ها می باشد زیرا با سلیقه و خلاقیت بانوان سرو کار دارد و می توانند با ایجاد خلاقیت در طراحی دوخت موفق شوند. با توجه به اینکه به طور معمول در اکثرتابلوهای LED و تلویزیون های شهری سطح متوسط از منبع تغذیه CL با توان 200 وات (5 ولت ،40 آمپر) استفاده می شود. به کار بردن تابلوهای روان به علت استفاده از ال ای دی در آنها نسبت به سایر تابلوهایی که با نور کار می کنند از مصرف برق کمتری برخوردار بوده و حتی با روشن بودن 24 ساعته آنها نیز مصرف برق چندانی وجود نخواهد داشت. در نوع اول سه LED با رنگ های اصلی قرمز ، سبز و آبی کنار هم قرار گرفته و به صورت ترکیبی کلیه رنگ ها را تولید می کنند . جنبه موقعیت مکانی تابلو روان یا تلویزیون شهری به شما این امکان را می دهد که در مورد بودجه خود استراتژیک باشید.

صنایع جوان ال ای دی مرکزتخصصی طراحی و ساخت تابلو روان و تلویزیون شهری ایران و بزرگترین عامل فروش قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری با بهترین کیفیت وقیمت موجود بازار ایران شرایط ویژه فروش محصولات خود را با توجه به میزان خرید وسفارش همکاران و مشتریان عزیز آغاز نموده جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید . فروش ویژه قطعات تابلو LED و تلویزیون شهری جهت همکاران با قیمتهای عالی آغاز شد: ماژول تک رنگP10-1R قرمز ماژول تک رنگP10-1G سبز ماژول تک رنگٌP10-1W سفید ماژولP10-3in1 فول کالر ماژولP13-3in1 فول کالر ماژول P10 1R1G1B ماژول P18 3in1 پاور 5V40A CL کابینت مخصوص تابلو کابینت رنتال تلویزیون شهری انواع برد کنترل مدل HD ، Linsn ، C3 ، C1 ،A8 تمامی ماژول ها فوق العاده پرنور و کیفیت آن تضمینی میباشد . پس از طراحی انیمشن متحرک توسط نرم افزار تابلو روان، فایل ایجاد شده را بر روی یک فلش کپی می اس اس آی لایت کنند .

با توجه به اینکه تولید نور از ترکیب سه رنگ نور قرمز و آبی و سبز تشکیل شده است برای تولید نور باید هر سه رنگ ترکیب داده شوند تا نور سفید تولید شود و با توجه به اینکه آستانه ولتاژ شکست نیمه هادی که رنگ های قرمز و سبز و آبی را تولید می کنند یکسان نیست و با اعمال ولتاژ ثابت جریان یکسانی از هر سه رنگ نیمه هادی عبور نخواهد کرد و بیشتر بودن جریان عبوری باعث نقص در نیمه های خواهد شد و با گذشت زمان مقدار تولید و ترکیب در حامل های نیمه هادی کمتر شده و نور ال ای دی کاهش خواهد یافت. توجه ویژه به کیفیت، همراه با قیمت مناسب، صداقت و رعایت کلیه موارد استاندارد در اجرای پروژه اصولی بوده که ما خود را همواره ملزم به رعایت آن دانستهایم.فروشگاه شبکه همواره با بهرهگیری از سیستم ارسال سریع، آماده ارسال کالا به تمامی نقاط ایران از جمله تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، گرگان، ساری، بندرعباس، سمنان، شاهرود، یزد، اهواز، همدان، لرستان و سایر استان ها و شهرهای ایران عزیزمان میباشد.

آیا امکان نمایش انیمیشن و پخش تصویر و فیلم در تمام تابلو ها ي روان وجود دارد ؟ ماژول LED تابلو روان مهم ترین قطعه در ساخت تابلو ال ای دی میباشد، ماژول ال ای دی تابلو روان که می تواند ماژول LED قرمز باشد و هم ماژول سبز و حتی ماژول ال ای دی فول کالر وظیفه نمایش برنامه تابلو روان را بر عهده دارد . چرا تابلو روان مورد استقبال قرار گرفت ؟ این نمایشگر جهت معرفی خدمات و محصولات فروشگاهها، تیزر، انواع متن ثابت و متحرک، پخش زنده برنامه تلویزیون مورد استفاده قرار میگیرد. علاوه بر این مانیتورهای صنعتی درگاه های خاص و زیادی برای اتصال با دستگاه مختلف را دارند و باعث میشود از هر دستگاهی که اطلاعات را برای نمایش بگیرد با کیفیت بالا به مخاطب نشان دهد. سیستم داده در ماژول های تابلو روان به این صورت است که از خروجی برد کنترل به ورودی اولین ماژول وارد می شود و از خروجی اولین ماژول به ورودی دومین ماژول وارد شده و این کار تا انتها، ادامه پیدا می کند. در مرحله سوم آموزش تابلو روان ، با نحوه کار با نرم افزار مربوط به آموزش تابلو روان آشنا خواهید شد. ما به دلیل استقبال زیاد شما عزیزان ، فایل آموزش تابلو روان را در سایت قرار دادیم ، شما می توانید با مراجعه به سایت و دانلود آموزش تابلو روان ، با ساخت تابلو آشنا شده وبه کسب درآمد بپردازید .

در تابلوهای روان امکان نمایش کلمات و جملات بصورت متحرک وجود دارد و حتی می توان عکس و انیمیشن را بر روی آن به نمایش درآورد. تمام رسانه ی تبلیغاتی در حافظه ی داخلی ذخیره می شود پس کارت کنترل بر اساس برنامه ی زمانی آن را به نمایش در می آورد. دنیای دیجیتال امروزی به امکانات مدرن و دیجیتال نیاز دارد و جیپلاس بهخوبی این نیاز را شناخته و ویدئو والهای صنعتی خود را روانه بازار کرده است. کاراموز پس از این دوره آموزشی می تواند کار خود را بعنوان یک نصاب حرفه ای تابلو روان LED در بازار کار شروع نماید. اخیرا ال ای دی هایی دو پایه به بازار آمده اند که هر یک به تنهایی رنگ های مختلف را تولید می کنند و به ” ال ای دی هفت رنگ ” معروفند.

هر چه فاصله بین ال ای دی ها به هم نزدیکتر باشد کیفیت نور و تصویر تابلو بالاتر می رود. منبع تغذیه تابلو روان، برد کنترلر تابلو روان و قطعه الکترونیکی اصلی یعنی ماژول LED تابلو روان سه قطعه اصلی هستند که صنعت تابلو سازی را با تحولی شگرف رو به رو کرده اند ، در واقع این سه قطعه در کنار همدیگر تشکیل تابلو روان را میدهند که امروزه در سطح شهرها با انواع اقسام این تابلو LED ها مواجه میشویم . تابلو های تولیدی بسته به اندازه و رنگی یا تک رنگ بودن برد های مختلفی دارند .

به همین دلیل ویدیو وال شهری میتواند در موفقیت کسب و کار، اثر مثبتی بگذارد. درساخت تابلو LEDوتلویزیون شهری علاوه بر پاور،برد(کنترلر)نیز بکارگرفته میشود.که کاربر از طریق این برد میتواند به تابلو موردنظر خود برنامه دهد. که برای این عمل نیاز به یک مدار الکترونیکی به نام فلاشر می باشد.مدار فلاشر بصورت آماده در بازار موجود است و مشخصاتی دارد که به آن اشاره خواهیم کرد. البته موارد تعمیرات و عیوب زیاد است و در اینجا به تعدادی از آنها اشاره می کنیم و برای موارد تکمیلی می توانید در کلاسهایی که آموزش تابلو روان داده می شود شرکت کنید. ارتفاع 16 سانتی متر و طول32سانتی متر می باشد شما می توانید از کنار هم قرار دادن این بلوک ها اندازه نزدیک به اندازه دلخواه را به دست آورید(طول تابلو مضربی از 32 سانتی متر و ارتفاع تابلو مضربی از 16 ساتی متر. هر چند که استفاده از آنها جذابیت تابلو را چند برابر می کند.

8. به خاطر داشتن مقاومت بالا در برابر آب و هوای متفاوت میتوان در مناطق مختلف از آن استفاده کرد. ساخت تابلوی تبلیغاتی روان به شیوه های Indoor و Semioutdoor مقاومتی در برابر آب ندارند و فقط قابل نصب در مکان های بسته می باشند . در واقع پس از مونتاژ کردن تابلو روان LED بایستی به میکروکنترلر (برد کنترل) تابلو روان برنامه بدهید تا مثلا متن خاصی را پخش نماید و یا افکت های خاص یا انیمیشن یا تکه فیلم تبلیغاتی را پخش کند. بزرگترین مرکز واردات و پخش قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری در ایران تنها نمایندگی رسمی ماژول 806 درایران و نماینده رسمی پاور CL تنها نمایندگی رسمی ماژول DIP 3in1 نماینده رسمی کارت کنترل HD از شرکت هویدو نماینده رسمی کارت لینسن تنها تولید کننده کابینت و قاب تلویزیون شهری مشابه انواع وارداتی قدیمی ترین مرکز تولید تابلو روان درایران با 16 سال سابقه درخشان دارای با سابقه ترین و قویترین تیم مهندسی تولید و مونتاژ تلویزیون شهری و تابلو LED میباشدکه همواره در نوآوری پیشتاز این عرصه بوده است . در ادامه تعدادی از تابلو های چلنیوم که در عین داشتن تفاوت ها در خانواده تابلو های بر جسته چلنیوم قرار می گیرند به طور مختصر به شما معرفی می کنیم.

کنترلر یا برد کنترل تابلو ال ای دی چیست ؟ یک قطعه به نام هاب وظیفه برقراری ارتباط بین فایل کنترلر و ماژولهای ال ای دی را دارد. این برد ها دارای ورودی (پورت)USB برای اتصال به فلش می باشند . همانطور که از نام این محصول پیداست تصاویر از کنار هم قرار گرفتن نطقهها یا لامپهای LED در کنار یکدیگر بصورت پیوسته ایجاد میشوند. تمام متون و تصاویری که قرار است بر روی نمایشگر نشان داده شود در برد ذخیره می شود. برد کنترل قطعه ای است که تمامی متون مورد نیاز شما در آن ذخیره می شود. تمامی مردم از جمله همکاران و تابلو سازان از سراسر ایران میتوانند کالاهای مورد نیاز خود در حوزه ال ای دی و تابلو های ال ای دی، بهصورت آنلاین از ال ای دی بانک تهیه و از مزایای ارسال سریع، ضمانت بهترین قیمت، ضمانت اصالت کالا و گارانتی واقعی برخوردار شوند.ال ای دی بانک همواره تلاش میکند پس از بررسی و مطالعه گزینههای مناسب، بهترین محصولات را از بهترین برندها انتخاب تا آنچه را که شایسته مشتریان گرانقدر ایرانی و منطبق بر رسالت این فروشگاه است عرضه کند. تمامی محصولات به طور کامل ضد آب و ضد ضربه و آفتابدید هستند.

علت 2: پردازشگر میکرو دچار مشکل شده و باید میکرو عوض شود. ۴-فاصله بین ال ای دی ها چقدر باید باشد؟ تلویزیون شهری یا همان ال ای دی اسکرین ها در تنوع بسیار گسترده در دو تیپ مناسب فضاهای باز (in door) و فضاهای بسته (out door) می باشد و متناسب با نیاز مشتری پس از نیاز سنجی دقیق توسط کارشناسان مجرب ایمن موج هوشمند پیشنهاد فنی و مالی ارائه میگردد. این دو هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند به فرض مثال مدل OUT DOOR ضد آب هست و حتی ضربه نیز به آن راه ندارد. با توجه به کاربرد وسیع آن در مرورگرهای وب، سیستمهای عامل و غیره، گمان میرود که اسکیوال لایت پرکاربردترین پایگاه داده موجود باشد. البته این نکته قابل توجه است که قیمت ماژول تابلو روان Indoor و Semioutdoor کمتر از نوع ماژول Outdoor می باشد . تابلو روان فولکالر P6 در دو نوع فضای درونی indoor و نیز فضای بیرونی outdoor ساخته می شود که نوع فضای بیرونی گرانتر و پر نورتر است. ساخت تابلو تبلیغاتی روان به شیوه Outdoor کاملا ضد آب بوده و قابل نصب در محیط های باز می باشد .

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng