قیمت دانگ فنگ کارکرده و صفر، قیمت محصولات دانگ فنگ همراه مکانیک | dongfengblog

در اچ سی کراس از همان پیشرانه 1.6 لیتری تیو فایو استفاده شده در پژو 206 و 405 بهره برده است. این پیشرانه قادر به ایجاد حداکثر قدرت 105 اسب بخار در 5750 دور دقیقه و حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است که توسط یک گیربکس چهار سرعته اتومات به چرخ های جلو منتقل می شود. 12.5 تا 13 ثانیه طول می‌کشد تا H30 کراس از حالت صفر کیلومتر به صد کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعتی اچ س کراس برای شما برآورده خواهد کرد 183 کیلومتر در ساعت است که برای این خودرو بسیار قابل قبول به نظر می رسد. وقتی که ایران خودرو شدیدا وجود یک کراس خانوادگی رو دربین محصولاتش احساس کرد زمزمه های عرضه یک خودرو کراس به گوش رسید و سرانجام پس از گمانه زنی های مختلف و انتظار فراوان اچ 30 کراس دانگ فنگ توسط ایران خودرو تولید و به بازار عرضه شد. موتور مورد استفاده شده در این خودرو دقیقا نمونه استفاده شده در 206 تیپ 5 یعنی TU5 است که 1578 CC حجم داردو همچنین جعبه دنده 4 سرعته این خودرو طراحی کشور ژاپن است.

آیا با استفاده از چک می‌توان خرید نقدی دانگ فنگ را انجام داد؟

هرچند در وحله‌عدم تناسب رینگ کوچک خودرو با ظاهر کلی خودرو به چشم می‌خورد. در واقع طراحان با ارائه کشیدگی کاپوت، فضای داخل کابین بزرگتر و کاملا جادارتر از سایر خودروهای هم کلاس دانگ فنگ طراحی کرده اند. شما به عنوان مالک یکی از خودروهای dongfeng می‌توانید از فروشگاه لوازم یدکی خودرو ماشین نو تمام محصولات این برند چینی را در برند های اورجینال و وارداتی درجه یک به همراه ضمانت اصالت کالا دریافت کنید. در حال حاضر خرید آنلاین و اینترنتی مرسوم‌ترین نوع خرید قطعات یدکی می‌باشد که با توجّه به چند نشانه اعم از نشان کیفیت، ضمانت اصالت و مورد تایید بودن آن می‌توانید قطعه‌ی مورد نیازتان را درب منزل دریافت کنید. شتاب 0 تا صد کیلومتر این خودرو 11 ثانیه می‌باشد ک به نظر بسیار معقول می‌باشد.

دانگ فنگ (Dong Feng)

حداکثر سرعتی که می‌توانید با این خودرو تجربه کنید ۱۸۳ کیلومتر در ساعت خواهد بود و شتاب صفر تا صد این ماشین نیز در ۱۲.۵ ثانیه است. گنجایش مخزن سوخت آن نیز ۵۱ لیتر است و مصرف میانگین سوخت آن نیز در حدود ۷ لیتر است، که می‌تواند خیال شما را برای نرفتن زود به زود به پمپ بنزین راحت کند. همچنین میزان آلایندگی این خودرو نیز در حدود استانداردهای یورو ۴ و یورو۵ است. البته وجود پنجره نسبتا باریک در در نمای روبروی خودرو باعث می‌شود که به وجود هرگونه ذوق هنری و خلاقیتی در طراحان این خودرو شک کنیم. طراحان این اتومبیل در نمای جانبی خودرو نیز وجود هرگونه طراحی خاص، خطوط شکل دهنده یا مورب را کاملا غیر ضروری دانسته اند.

دانگ فنگ S30 از محصولات ایران خودرو است و از این رو خدمات گارانتی خوبی دارد. اما امکانات و مشخصات فنی آن چنگی به دل نمی‌زند و نسبتاً قیمت بالایی دارد. برخلاف دانگ فنگ S30، طراحی خارجی و داخلی بسترن B30 چندان نامتناسب نیست و کیفیت قابل قبولی دارد.

http://dr-architecture.irاین مجله خبری ماشین دنگ فنگساز در کنار دیگر خودروسازان نظیر گروه فاو، چانگان موتورز و سایک موتور جزو 4 خودروساز بزرگ چین به حساب می آید. اولین واگذاری سهام از این خودروساز در سال 2005 بود، اما حدود 70 در صد از سهام هم چنان در اختیار دولت مرکزی ماند. دانگ فنگ H۳۰ را می‌تواند نتیجه همکاری‌های نزدیک و گسترده دو شرکت دانگ فنگ چین و گروه PSA فرانسه قلمداد کرد.

  • معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.
  • هرچند همانگی خوبی گیربکس و سیستم پیشرانه وجود دارد، اما در سرعت‌های بالا کمبود دنده‌ها بیشتر را می‌توان به وضوح احساس کرد.
  • می‌توان عنوان کرد که کاربردی بودن تنها هدف طراحان این خودرو بوده است.
  • در سال 2013 دانگ فنگ و شرکت ولوو به عقد قراردادی برای تولید خودروهای سنگین و نیمه سنگین پرداختند و نام DFCV را برای آن انتخاب کردند.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng