خرید و فروش و قیمت دانگ فنگ امروز | dongfengblog

دانگفنگ موتور که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲٫۷۶ میلیون دستگاه خودرو تولید کرده‌است، هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان ۴خودروساز بزرگ چین شناخته می‌شوند. در 28 سپتامبر 1969 فعالیت دانگ فنگ شروع شد و در سال 1975 اولین مدل پایه خود را با نام 2.5t Off-Road EQ240 به تولید رساند. خودروهای تجاری دانگ فنگ تا سال 2001 حدود 73 درصد از تولیدات را تشکیل داده و تا سال 2012 این رقم به تولید خودروهای سواری اختصاص یافت.

http://dr-architecture.ir

– ایستا موتور به عنوان یکی از خودروسازان جدید بخش خصوصی وارد میدان عرضه خودروهای … این خودرو که در حال حاضر یکی از هاچ‌بک کراس اوورهای محبوب محسوب می‌شود دارای مزایا و معایبی می‌باشد بهتر است با آن‌ها آشنا شوید. سایت منطقه خودرو با ارائه اطلاعات شفاف و مبتنی بر واقعیت، به ارتقاء کیفیت فرایند “ارزیابی”، “انتخاب”، “خرید” و “نگهداری” خودروی مورد نظر شما عزیزان پرداخته و همواره در کنار شما خواهد بود. سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید.

معایب دانگ فنگ s30

با گرفتن غربیلک فرمان به دست خود که خوش فرم مجله خبری ماشین دنگ فنگ شده است حس مطلوبی به راننده دست پیدا می‌کند که این موضوع در مقابل متریال ضعیف داخل کابین و طرح پنل کیلومتر شمار آنالوگ پشت فرمان که بسیار طراحی کلاسیکی دارد اصلاً به چشم نمی‌آید. فضای کابین برای 4 سرنشین بالغ کاملا‌ً مناسب بوده و با تمام ضعف‌هایش توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد. البته این شرکت نیز مانند شرکت‌های دیگر در برهه‌ای از مان دچار اختلالات مالی شده و در نهایت دست شراکت با کمپانی‌های دیگر داده است. برای مثال در سال 2003 دانگ فنگ با کیا موتورز ، هوندا و نیسان سرمایه گذاری مشترکی را ایجاد کرده است. ما را قیمت گذاری و ماشین کارکرده شما را خریداری میکنند و در کمتر از یک ساعت مراحل انتقال سند و تحویل آنی وجه خودرو انجام میشود.

مشخصات فنی

حضور دانگ فنگ در ایران به سالها پیش توسط شرکت های چون سایپا دیزل و ایران خودرو برمیگردد. از جمله محصولات این خودروساز در ایران دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، فردا sx5، لاماری، فردا t5، دانگ فنگ h30 کراس و دانگ فنگ s30 می باشد. به نقل از پایگاه خبری نیکبخت خودرو ؛ مرکز اصلی تولید خودروهای دانگ‌فنگ در ووهان است، اما بخشی از محصولات نیز در کارخانه این شرکت در شهر شیان در همان استان هوبِئی تولید می‌شود. دانگ‌فنگ محصولات مختلف خود را در بسیاری از کشورهای خارجی با داشتن نمایندگی در آن کشورها به فروش می‌رساند. پاکستان، اندونزی، مالزی، میانمار، پاراگوئه، فیلیپین، ویتنام و انگلستان بیشترین واردات دانگ‌ فنگ را به‌ خود اختصاص داده‌اند.

باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای دانگ فنگ دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. خبرها حاکی از آن است ایران خودرو قصد دارد دانگ فنگ یی ژوان مکس را به بازار ایران عرضه کند. دانگ فنگ هم نیز از کمپانی‌های معروفی است که با نام و سابقه درخشانش بار دیگر پرچم کشور خود را بالا می‌برد. این شرکت خودروسازی در سال 1969 تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان می‌باشد. این کمپانی ضمن این‌که در ساخت انواع کامل وسایل نقلیه تجاری، وسایل نقلیه مسافربری، انواع کلاس‌های خودرو تبحّر داشته، در تولید قطعات و لوازم یدکی خودرو ، ماشین آلات سنگین و تجهیزات و هر گونه خدمات مرتبط با خودرو را پوشش می‌دهد.

  • این خودرو که در حال حاضر یکی از هاچ‌بک کراس اوورهای محبوب محسوب می‌شود دارای مزایا و معایبی می‌باشد بهتر است با آن‌ها آشنا شوید.
  • دانگ فنگ ۳۰ H کراس یکی دیگر از محصولات این شرکت چینی بود که در اواخر سال ۱۳۹۴ در بازار خودروسازی کشور تولید و عرضه گردید.
  • کار ویترین ( زیرمجموعه شرکت سپند خودرو ) بزرگترین فروشگاه اینترنتی خودرو برای فروش نقدی خودروهای داخلی و خارجی در ایران است.
  • در عین حال باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که ۴۵ درصد از سهام کارخانه کامیون‌ سازی دانگ‌ فنگ موتور نیز در اختیار شرکت ولوو تراکس است.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng