قیمت دانگ فنگ H30 کراس صفر سال 98 ایران خودرو_رینگ آلومینیومی بازار خودرو | dongfengblog

همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای مجله خبری ماشین دنگ فنگ و فروش خودروی شما فراهم می‌کند. دانگ فنگ پالاسو،همان نیسان ترا است که به صورت همکاری جوینت ونچر دانگ فنگ و نیسان،ساخته می شود. – به نقل از خبرآنلاین، بازار ایران دوباره مهمان جدیدی از چین دارد.مهمانی که در سگمنت SUV …

قیمت دیگنیتی پرایم بهمن موتور

» امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس با توجه به قیمت اعلام شده از سوی ایران خودرو برای این خودروی چینی،و در مقایسه با خودروهای وطنی که در همین بازه قیمتی قرار دارند، دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس، خودروی پر آپشنی محسوب می‌شود. دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس موفق به دریافت تنها ۳ ستاره ایمنی از موسسه استاندارد چین شده است. این خودرو در بخش ایمنی فقط مجهز به ۴ کیسه هوا، کمربند ایمنی پیش کشنده و ترمز ضدقفل است و اثری از سیستم کشش و پایداری و ترمزهای دیگر در آن دیده نمی‌شود. این در حالی است که خودروهای چینی دیگر در این زمینه بسیار بهتر و قویتر عمل کرده‌اند.

  • اما وقتی در فروردین ۱۳۹۵ اولین نسخه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس رونمایی شد، مردم با کراس اووری قد کوتاه روبرو شدند که بیشتر به هاچبک شبیه بود تا کراس اوور!
  • برای مثال در سال 2003 دانگ فنگ با کیا موتورز ، هوندا و نیسان سرمایه گذاری مشترکی را ایجاد کرده است.
  • خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
  • حضور دانگ فنگ در ایران به سالها پیش توسط شرکت های چون سایپا دیزل و ایران خودرو برمیگردد.
  • بعد از موفقیت‌های این کمپانی از سال 1985 امکان استقلال بیشتری پیدا کرد و از کنترل مستقیم دولت مرکزی خارج شد.
البته عمده فعالیت‌های این شرکت چینی متمرکز بر ساخت انواع انواع وسیله‌های نقلیه سنگین است. در بازار خودرو کشور ما نیز در ابتدا، کامیون هایT۳۰۰، T۳۷۵ و پیکاپ ریچ اولین بار عرضه شدند. دانگ فنگ ۳۰ H کراس یکی دیگر از محصولات این شرکت چینی بود که در اواخر سال ۱۳۹۴ در بازار خودروسازی کشور تولید و عرضه گردید. دانگ فنگ H30 کراس -محصول شرکت دانگ فنگ موتورز چین است که از سال 1395 توسط ایران خودرو وارد بازار شد. در واقع این کمپانی شریک تجاری پژو – سیتروئن میباشد به همین دلیل است که در ساخت این خودرو از پلتفرم اتاق سری 3 پژو نیز استفاده شده .

همچنین جالب توجه است که معنی نام دانگ فنگ در زبان چینی “باد شرقی” است. S30 در نمای جلو هیچ تفاوتی با h30 کراس ندارد جز این‌که فاقد فلاپ‌های پلاستیکی مشکی رنگ است. بزرگ‌ترین و متمایز ترین نقطه طراحی در این خودرو داشتن صندوق و چراغ‌های عقب بزرگ می‌باشد که بسیار شبیه به اچ سی کراس می‌باشد. S30 یکی دیگر از محصولات برند دانگ فنگ می‌باشد که برای اولین بار در سال 2009 به بازار چین معرفی شد. این خودرو که بر پایه‌ی پلتفرم بهبود یافته pf2 پژو سیتروئن الیزه طراحی شده است در چین با نام دانگ فنگ فنگشن Dongfeng Fengshen عرضه شده است. اچ سی کراس که در دسته بندی شاسی بلندهای کوچک قرار می‌گیرد از نظر طراحی ظاهر و بدنه در مقابل رقبایی چون رنو ساندرو و استپ وی بسیار جذاب‌تر و مدرن‌تر به نظر می‌رسد.

http://dr-architecture.irH30 Cross نسخه ی هاچ بک از خودروی S30 ( در ایران وجود ندارد ) میباشد ادامه مطلب… چرا اچ سی کراس بخریم؟ این سوال ممکن است برای خیلی‌ها بدون جواب مانده باشد. از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 27 بهمن 401 . شرکت دانگ فنگ در سال 2005 اقدام به واگذاری سهام عمومی خود کرد و 30 درصد از سهام خود را در بازارهای بورس معامله کرد. این شرکت چینی در سال 2014 میلادی توانست رکورد تولید و فروش خودروی کشور چین را از آن خود کند و با فروش 3.5 میلیون دستگاه خودرو؛ رتبه یک تولید و فروش خودروهای سبک و سنگین را به خود اختصاص داد.

حداکثر سال تولید

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng