قیمت خودرو های دانگ فنگ Dong Feng، بازار و نمایندگی خودرو | dongfengblog

در میانه سال ۱۳۹۴ ایران خودرو خبر از وارد کردن خودرویی خاص و متفاوت را به بازار خودرو داد. کراس اووری چینی که قرار بود در رقابت با سایر خودروهای چینی و وطنی عرضه شود. تبلیغات گسترده و عکس‌های زیبایی که از این کراس اوور پخش شد، سبب استقبال مردم برای پیش ثبت نام این خودرو بود. اما وقتی در فروردین ۱۳۹۵ اولین نسخه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس رونمایی شد، مردم با کراس اووری قد کوتاه روبرو شدند که بیشتر به هاچبک شبیه بود تا کراس اوور! بسیاری نیز معتقدند باید اچ ۳۰ کراس را در کلاس خودروهای استیشن قرار داد. به هر حال، این خودروی متفاوت به بازار عرضه شد اما نتیجه آن چیزی نبود که انتظار می‌رفت.

این مجله خبری ماشین دنگ فنگ را البته می‌توان به عنوان یک پلتیفرم از طراحی‌های مهندسی شرکت‌های خودروسازی دانست. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. ام وی ام 315 هاچ بک اسپرت-این روزها خودروهای هاچ بک ، کراس اوور و شاسی بلند طرفداران بیشتری نسبت به خودرو های سدان دارند خصوصا برای جوانان خودرو های اسپورت جذاب تر است. مدیران خودرو نیز بعد از فروش خوب ام وی ام 315 هاچ بک به سراغ مدل اسپورت این خودرو رفت که آن هم به دلیل ویژگی های اسپورتی اش با استقبال خوبی رو به رو شد. لیفان X50 یکی از تولیدات کمپانی لیفان موتورز است که در نگاه اول شبیه یک هاچ بک است اما این خودرو مانند لیفان x60 در کلاس خودرو های کراس اوور کوچک قرار می گیرد .

قیمت ام جی

شتاب صفر تا 100 دانگ فنگ S30 حدود 12.5 ثانیه زمان نیاز دارد که مقدار زیادی به شمار می‌آید. به گزارش ساناپرس، شرکت ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد برنامه واردات 4500 دستگاه خودرو در نوع سدان و از برند همکار قدیمی یعنی دانگ فنگ را در دستور کار قرار داده است و خودرو ها در کلاس … شرکت ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد برنامه واردات 4500 دستگاه خودرو در نوع سدان و از برند همکار قدیمی یعنی دانگ فنگ را در دستور کار قرار داده است و خودروها در کلاس D سدان خواهند بود. دانگ فنگاز چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو پیش از این با خودروهای تجاری آن در ایران آشنا بوده ایم، اینک با محصولات سواری توسط ایران خودرو وارد کشور می شوند.

http://dr-architecture.ir

این تعداد از خودروهای تولیدی دانگ فنگ در برابر تعداد خودروهای خروجی دیگر رقبای وطنی اش بسیار بیشتر بود. فروش لاماری توسط آرین پارس موتور که زیر مجموعه‌ای از هلدینگ آرین موتور می‌باشد صورت گرفته است. این کراس اوور کامپکت شهری که متعلق به دانگ فنگ موتورز می‌باشد در بازار چین تحت برند Forthing فروخته می‌شود در بسیاری از بازارهای دیگر با لوگوی DFM به عرضه رسیده است. نام اصلی این کراس اور دانگ فنگ T5 EVO می‌باشد که در ایران تحت برند لاماری آرین پارس موتور با نام ایما شناخته می‌شود.

بهمن موتور (Bahman Motor)

© کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به منطقه خودرو شماره 9میباشد. در صورت نداشتن چک شخصی می‌توانید با چک شخص ثالث و با رعایت موارد اعتبار سنجی اقدام به خرید ماشین کنید. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.

  • البته می‌توان چراغ‌های کشیده شده به سمت دو طرف شیشه در نمای پشتی خودرو را نکته هر چند کوچک، اما مثبت در طراحی این خودرو بدانیم.
  • از نمای روبرو چراغ های جلو طوری به صورت کشتی طراحی شده‌اند نظر بسیاری را به سمت خود جلب می‌کنند ضمن اینکه برآمدگی گلگیرها باعث عضلانی‌تر دیده شدن خودرو شده‌اند.
  • خودرو دانگ فنگ H۳۰ کراس توسط شرکت ایران خودرو در سال ۱۳۹۴ وارد بازار داخلی کشورمان شد.
  • این در حالی است که خودروهای چینی دیگر در این زمینه بسیار بهتر و قویتر عمل کرده‌اند.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng