خرید و فروش و قیمت خودرو دانگ فنگ در تهران دیوار | dongfengblog

اولین محصولات گروه دانگ فنگ کامیون های T300 و T375 بودند و اولین محصول از خودروهای سواری این شرکت خودروسازی، دانگ فنگ اچ سی کراس بود که در سال 1395 به کشور راه پیدا کرد. محصولات این شرکت را در ایران با خودروی H30 Cross می‌شناسیم که اولین بار طی همکاری با ایران خودرو وارد بازار شده. دانگ فنگ در ادامه همکاری خود را با گروه بهمن آغاز کرده و خودروی دیگنیتی را به بازار ایران روانه کرده است. دانگ فنگ S30 از همان سیستم انتقال نیروی استفاده شده در اچ سی کراس بهره‌مند است.

به همین دلیل ما در این بخش از مجلّه اینترنتی ماشین نو سعی کرده‌ایم جواب این که دانگ فنگ ساخت کدام کشور است؟ را پاسخ دهیم و به صورت کامل تاریخچه کوتاهی از Dongfeng را برای شما آماده کرده‌ایم. همچنین به بررسی اچ سی کراس، بررسی مشخصات دانگ فنگ s30، بررسی لاماری ایما و معرفی دیگنیتی پرستیژ و در نهایت نگاهی به لیست قیمت دانگ فنگ می‌اندازیم. به گزارش اقتصادآنلاین، نتیجه همکاری شرکت پژو-سیتروئن و دانگ فنگ محصول ارزان قیمتی بود با نام سیتروئن الیزه که در بازار چین توانست فروش خوبی را تجربه نماید. هم زمان با تولید این خودرو، دانگ فنگ محصولی را تحت عنوان خود برپایه پلتفرم الیزه تولید کرد که نتیجه آن یک سدان با نام S۳۰ و یک هاچ بک با نام H۳۰ کراس بود که از موتور TU۵ بهره می برد. خودرو دانگ فنگ H۳۰ کراس توسط شرکت ایران خودرو در سال ۱۳۹۴ وارد بازار داخلی کشورمان شد. همان طور که عنوان کردیم می‌توان تمرکز طراحان این خودرو را در طراحی یک خودرو خانوادگی دانست.

http://dr-architecture.irهمچنین بدون شک بهترین بخش طراحی شده این خودروی چینی را در نمای انتهایی آن می‌توانید مشاهده کنید استفاده از چهار سر اگزوز کرومی دایره‌ای شکل که ظاهر اسپرت و جوان پسندی به این خودرو بخشیده است. معایب دانگ فنگ s30 کاملاً مشهود می‌باشد و با کمی توجّه به مشخصات گفته می‌توانید متوجّه آن‌ها شوید. همان‌طور که گفته شد این سدان چینی از همان موتور TU5 پژو 206 استفاده کرده است که در ظاهر یکنواختی بسیاری دارد. از لحاظ ابعادی در مقایسه با h30 cross باید گفت که S30 دارای طول بیشتر به اندازه 175 میلی‌متر، عرض باریک‌تر معادل 20 میلی‌متر و ارتفاع کمتر با 63 میلی‌متر می‌باشد که از دیدگاه فاصله محوری اختلافی با اچ سی کراس ندارد.

  • کابین خودرو بسترن B30 نیز چندان پیشرفته نیست اما باید گفت سازنده آن بهتر از سازنده دانگ فنگ S30 عمل کرده است.
  • پیشرانه استاندارد این خودرو 1.6 لیتری بود اما با تغییری که در این سال انجام شد این پیشرانه با حجم 1.5 لیتر عرضه شد.
  • گروه خودروسازی ایران خودرو طی قراردادی با گروه دانگ فنگ و برند آئولوس قصد دارد سدان یی شوئن را مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند.
  • البته نوع جایگیری کلیدهای مختلف مانند کلیدهای مربوط به سیستم تهویه و فلاشر همچنین کیفیت متریال استفاده شده در کابین را می‌توان از اصلی‌ترین عیب‌های این خودرو دانست.
در صورتی که از طریق مجله خبری ماشین دنگ فنگ اقساطی، خودروهای دانگ فنگ را خریداری کنید بهترین شانس خرید را نصیب خود کرده اید. به طور قطع یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین شرکت‌های خودروسازی کشور چین، دانگ فنگ موتورز است. این گروه تجاری فعالیت خود را از ۱۹۶۸ در زمینه تولید وسایل نقلیه سنگین و سبک شروع کرد.

تیزر KMC J7،جدیدترین محصول کرمان موتور

خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. سپند خودرو تسهیلات ویژه ای برای فروش اقساطی دانگ فنگ فراهم کرده است و کلیه محصولات آن را پوشش میدهد. خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است. خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند.

اچ سی کراس مدل ۹۵بیرنگ

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng