شاسی بلند جدید دانگ فنگ از راه رسید + تصاویر و مشخصات | dongfengblog

مجله خبری ماشین دنگ فنگ فنگ موتور – DongFeng – خودروسازی چینی است که در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند. در رابطه با پیشرانه بازهم یک چینی دیگر را با تپنده ۱.۵ لیتری ملاقات می کنیم که با کمک توربوشارژ حدود ۲۰۵ اسب بخار خروجی و ۳۰۵ نیوتن متر گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده ۷ سرعته دی سی تی در ارتباط با محور جلو هماهنگ می شود. دانگ فنگ یک شاسی بلند جدید با نام هائوجی را در لیست فروش خود قرار داده است.

» طراحی کابین دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس کابین ساده و به دور از طراحی‌های پر زرق و برق دیگر خودروهای چینی در ایران است. فرم صندلی‌ها با روکش پارچه‌ای، خیلی با سایر قسمت‌های خودرو هماهنگی ندارد و در مجموع شاید نتوان نمره قابل قبولی به کابین اچ ۳۰ کراسی داد که بسیاری انتظار یک کابین اسپرت و هیجان انگیز را از آن داشتند. کیفیت متریال به کار رفته در داخل کابین هم خیلی قابل قبول و خوب نیست. در عین حال جایگیری کلیدهای مختلف مانند فلاشر و کلیدهای مربوط به سیستم تهویه هم چندان مناسب نیست و راننده برای دسترسی به آنها به مشکل برمی‌خورد. دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس موفق به دریافت تنها ۳ ستاره ایمنی از موسسه استاندارد چین شده است. این خودرو در بخش ایمنی فقط مجهز به ۴ کیسه هوا، کمربند ایمنی پیش کشنده و ترمز ضدقفل است و اثری از سیستم کشش و پایداری و ترمزهای دیگر در آن دیده نمی‌شود.

http://dr-architecture.ir

ترسیم سپر، دیفیوزر عقب و چراغ‌های مه شکن روی سپر هم تقریبا هماهنگ انجام شده و باعث زیباتر به نظر رسیدن نمای پشت دانگ فنگ تی ۵ شده است. به طور کل باید گفت که طراحی ظاهری فردا T5 به عنوان یک شاسی بلند شهری، کاملا متعادل و منطقی انجام شده و برای مشتریان امروزی قطعا مجذوب‌کننده و دلچسب جلوه خواهد کرد. در فروردین ماه سال ۹۵ خودرو هاچبک دانگ فنگ h30 به عنوان محصول جدید ایران خودرو نیز معرفی شد. دانگ فنگ هنوز مشخصات منگشی را فاش نکرده است، اما قبلاً پارامترهای این خودروها در پایگاه داده تنظیم کننده محلی فاش شده بود. از لیست پارامترها چنین برمی آید که یک نسخه صرفاً الکتریکی با قدرت 1070 اسب بخار خواهد داشت.

تاریخ خودرو

اما به گفته برخی منابع آگاه، این خودروساز بخش خصوصی سعی دارد تا در نیمه دوم سال جاری دانگ فنگ ix5 را با نشان داخلی به خط تولید خود بیاورد. اگر برای خرید خودرهای چینی کراس اوو و شاسی بلند عجله دارید پیشنهاد می‌کنیم خودرهایی را انتخاب کنید که ماه‌ها پیش وارد ایران شده‌اند. خودروهایی مانند جک S5 یکی از پرطرفدارترین خودروهای چینی بوده که رضایت خریداران را نیز به همراه داشته است. همچنین با وجود فروش اقساطی جک S5 کلیه علاقه‌مندان به خودروهای شاسی بلند امکان خرید این ماشین زیبا را خواهند داشت.

خدمات کارنامه

پلت فرم MORA که خودروها روی آن قرار می‌گیرند، چیزهای جالب زیادی را با خود حمل می کند. اولاً، این امکان را به شما می‌دهد تا اتومبیل‌هایی با انواع بدنه‌های مختلف از جمله وانت، واگنی، مینی‌ون، و غیره ساخته شوند. در نهایت مانند یک خودروی فرمول 1 از تکنولوژی Steer-by-wire استفاده می کند، یعنی بدون اتصال فیزیکی بین فرمان و چرخ ها. به همین دلیل مشخص شد که شاسی تقریباً کاملاً قابل کنترل بوده و چرخ های عقب را می توان برای کاهش شعاع چرخش چرخاند و به همین دلیل حالت حرکت مورب مانند خرچنگ خواهد داشت.

  • کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد.
  • اما به‌طورکل در قسمت جلویی کابین گلوری 580 شاهد طراحی خارق‌العاده و خاصی نخواهیم بود و مانند بسیاری از خودروهای چینی، ظاهری معمولی و همیشگی دارد.
  • قسمت کامیون سازی دانگ فنگ DFCV نام دارد که ۴۵٪ سهام آن در اختیار شرکت ولوو تراکس می‌باشد.
  • با ثبت‌نام در همراه مکانیک، پــــروفایل اختصاصی خود را داشته باشید و علاوه بر باخبـــــــر شدن از تغییرات لحظه‌ای قیمت خودروی خــــود، یاداوری سرویس‌های خود را هم داشته باشید.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng