دانگ فنگ هائوجی؛ شاسی بلند لوکس ارزان قیمت چینی! +عکس | dongfengblog

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز آن در سراسر کشور مراجعه فرمایند. با توجه به تصاویر موجود مشخص است که گروه بهمن تست ها را با نسخه های قبل فیس لیفت انجام می دهد. البته که جلو پنجره این خودروها از نوع به روز شده است و الگوهایی مانند کاسه چراغ، تریم داخلی، رینگ ها، دیفیوزرها و… هنوز با جلوه قبل فیس لیفت در ix5های گروه بهمن دیده می شوند. لازم به ذکر است که علی‌رغم بهره‌مندی از امکانات ایمنی مناسب، فردا T5 در آزمون‌های موسسه CNCAP چین توانسته سه ستاره از پنج ستاره ایمنی را به نام خود ثبت کند. بنابراین باید بگوییم که در اینجا با یک خودرو متوسط از لحاظ سطح ایمنی طرف هستیم که اگرچه در قیاس با تولیدات داخلی امنیت بهتری را ارائه می‌دهد اما به نسبت بسیاری محصولات هم‌رده چینی از امنیت پایین‌تری برخوردار است.

نوسانات عجیب در بازار خودرو/ «پژو 207 پانوراما» با جهش 16 میلیونی همچنان می‌تازد!

هنوز سه ماه از معرفی خودرو دیگنیتی به عنوان یکی از محصولات گروه چینی دانگ فنگ توسط بهمن موتور نگذشته که این شرکت قصد کرده است کراس اوور دیگری را تحت عنوان فیدلیتی روانه بازار کند. در سال ۲۰۲۱، این خودروساز یک نسخه غیرنظامی از پیکاپ تراک نظامی واریور M50 را روانه بازار کرد. آن مدل از یک موتور دیزلی با توان ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر بهره می‌برد. در سال ۲۰۲۲، دانگ فنگ یک برند آفرود برقی به نام M-Hero راه‌اندازی کرد، اما همچنان به تولید سری خودروهای واریور بنزینی ادامه داد. «دانگ فنگ اچ 30 کراس ؛ مشخصات فنی، قیمت و تصاویر محصول جدید ایران خودرو،دارای تعداد زیادی ایربگ(کیسه ی هوا)». با توجه به اینکه هنوز کراس اوور گلوری 580 در ایران خرید و فروش نمی‌شود امکان قیمت گذاری دقیق هم برای این ماشین چینی وجود ندارد.

http://dr-architecture.ir

شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۲.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۸۳ کیلومتر در ساعت است. اچ ۳۰ کراس مخزن سوختی با گنجایش ۵۱ لیتر و مصرف سوختی معادل ۷­­­ لیتر به صورت میانگین دارد. دانگ فنگ H30 کراس خودرویی هاچبک کراس شبیه شاسی بلند ، محصول شرکت دانگفنگ موتورز چین است. این خودرو مدل هاچبک کراس مدل H30 (نسخه ی هاچبک معمولی آن که در ایران وجود ندارد) ومدل S30 (که نسخه ی سدان این خودرو می باشد) است. گلوری 580 برای اولین بار در سال 2016 طراحی و پس از فیس‌لیفت در سال 2016 در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد و در سال 2018 در بازارهای داخلی کشور چین به فروش رفت. پس از فیس لیفت چهره ظاهری گلوری 580 در قسمت‌های چراغ جلو و عقب، سپرها، مه شکن، داشبورد و رینگ‌ها تغییر کرد.

موافقت کمیسیون صنایع مجلس با واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال

بنابراین احتمالا حداقل مجله خبری ماشین دنگ فنگ این خودرو در ایران حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان خواهد بود. فردا تی ۵ می‌تواند رقیب مناسبی برای محصولاتی همچون فیدلیتی بهمن موتور، چری تیگو ۷ پلاس مدیران خودرو و کی ام سی K7 کرمان موتور باشد. متاسفانه در زمان نگارش این مقاله ما دسترسی مستقیم به کاتالوگ فردا تی5 نداشتیم و به همین دلیل هم نمی‌توانیم به طور دقیق پیرامون امکانات و تجهیزات دانگ فنگ تی ۵ مونتاژ ایران اظهارنظر کنیم.

  • سامانه تعلیق اچ‌سی کراس از نوع مستقل است و همان سامانه تعلیقی است که بر روی پژو ۳۰۶ هم استفاده شده بود.
  • بدنه اچ ۳۰ کراس بر روی پلتفرم پژو ۳۰۸ ساخته شده و پیشرانه آن از پژو ۲۰۶ وام گرفته شده است!
  • – ایستا موتور به عنوان یکی از خودروسازان جدید بخش خصوصی وارد میدان عرضه خودروهای …
  • دانگ فنگ s30-نسخه ی سدان H30 کراس با نام دانگ فنگ S30 توسط ایران خودرو وارد بازار شده است.
  • وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.

در میانه سال ۱۳۹۴ ایران خودرو خبر از وارد کردن خودرویی خاص و متفاوت را به بازار خودرو داد. کراس اووری چینی که قرار بود در رقابت با سایر خودروهای چینی و وطنی عرضه شود. تبلیغات گسترده و عکس‌های زیبایی که از این کراس اوور پخش شد، سبب استقبال مردم برای پیش ثبت نام این خودرو بود. اما وقتی در فروردین ۱۳۹۵ اولین نسخه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس رونمایی شد، مردم با کراس اووری قد کوتاه روبرو شدند که بیشتر به هاچبک شبیه بود تا کراس اوور! بسیاری نیز معتقدند باید اچ ۳۰ کراس را در کلاس خودروهای استیشن قرار داد.

دانگ فنگ H30 کراس

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng